تعمیر جاروبرقی رونتا

تعمیر جاروبرقی رونتا

تعمیر جاروبرقی رونتا

تعمیر جاروبرقی رونتا

تعمیر جاروبرقی رونتا

تعمیر جاروبرقی رونتا با تضمین بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی رونتا در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا نداشته باشید.

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی در محل محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است.

برخی از اجزای جاروبرقی

1.الکترو موتور

اجزای موتور جارو برقی

1.استاتور

2.آرمیچر و یا همان روتور

3.کلکتور

4.جاروبک ها (زغال ها)

2.فیلتر جارو برقی

3.پاکت یا کیسه جارو برقی

4.خرطومی

بررسی تسمه موتور

تسمه را چک کنید که بر روی غلتک برس قرار گرفته باشد. موتور، تسمه را می چرخاند ( همراه با مکش جاروبرقی)، که خود باعث چرخش برس غلتکی می شود. همچنین تسمه با گذشت زمان، استفاده بیش از حد یا به سادگی به دلیل ایراد داشتن محصول از کارخانه تولید کننده، پاره می شود.

وقتی تسمه ای پاره می شود، ممکن است دور موتور خیلی بالا رود، تا جایی که تسمه و غلتک دیگر در برابر موتور تاب نیاورند. یک موتور بیش از حد کار کرده بیش از حد داغ می کند. برای کمک به حل این مشکل تسمه ی کش آمده یا پاره شده را تعویض کنید.

علت داغ شدن موتور جاروبربرقی

با کارکرد زیاد جاروبرقی ممکن است قطعات دستگاه مستهلک شده و کارایی خود را از دست بدهند و همین عامل موجب داغ شدن موتور جاروبرقی شود. داغ شدن موتور با ادامه کار دادن بیش تر شده تا جایی که بوی سوختگی و ناخوشایندی از جاروبرقی خارج می شود و دستگاه توان و قدرت خود را برای مکش از دست می دهد.

فیلتر هوا

فیلتر هوا را چک کنید. فیلتر های هوا در جاروبرقی های مختلف در مکان های متفاوتی قرار دارند. کار فیلتر هوا تمیز کردن هوایی که از طریق مکش جاروبرقی جریان دارد و از بین بردن هر نوع دوده، گرد و خاک و مویی که در مسیر کارکرد خود می یابد، است.

با هر نوع فیلتر هوایی، با گذشت زمان فیلتر هوای جاروبرقی پر، کثیف یا مسدود می شود و سرعت یا مکش جریان هوا هم کاهش می یابد. هنگامی که این اتفاق می افتد، موتور برای به جریان در آوردن هوا از حد نرمال خود بیشتر کار می کند. سپس موتور بیش از حد گرم می شود. برای حل این مشکل فیلتر هوا را با یک پارچه ی مرطوب تمیز کنید. سپس اجازه دهید کاملا خشک شود.

از جاروبرقی صدای بلند و گوش خراش بلند میشود ، دلیل بروز این مشکل چیست

1.در اولین اقدام باید توجه داشته باشیم که موتور جارو برقی از نوع پرصدا است یا کم صدا .

2.درصورتی که صدای جارو برقی شما به یکباره زیاد میشود بر این دلیل است که جارو برقی شما مشکلی دارد و ما به دلایل بروز این مشکل میپردازیم .

3.چک کردن بلبرینگ موتور جاروبرقی و مطمعن شدن از سالم بودن آن .

4.مطمعن شوید که جاروبرقی شما دچار گرفتگی نباشد . چک کردن اتصالات و اجزای جارو برق یبه طور مداوم .

5.از سالم بودن پروتنه موتور مطمعن شوید .

6.در صورتی که کلکتور جرقه بزند ، جارو برقی شر.ع به صدا کردن میکند .

نمایندگی فروش محصولات رونتا

شرکت آلمانی رونتا Rowenta  در سال ۱۸۸۴ میلادی توسط یک صنعتگر آلمانی به نام رابرت وینتروت شروع کرد و در سال ۱۹۰۹ نام تجاری Rowenta  را که برگرفته از نام موسس آن رابرت وینتروت است برای خود انتخاب کرد.

این شرکت در سال ۱۹۴۹ اولین اتوی دستی ترموستات دار را تولید کرد. از سال ۱۹۶۰ میلادی شرکت رونتا فعالیت خود را بر نوآوری و خلاقیت متمرکز کرده و شروع به تولید انواع لوازم خانگی نمود. شرکت رونتای آلمان در ادامه فعالیتهای خود بعنوان بخشی از شرکت بزرگ تجاری SEB که شامل چندین شرکت بزرگ از جمله تفال ، مولینکس ، کندی ، زلمر و …است به کار خود ادامه داد.

گروپ SEB را میتوان به عنوان رهبر لوازم خانگی کوچک در جهان به شمار آورده و سالانه بالای ۲۵۰ محصول جدید را برای بازارهای حدود ۱۵۰ کشور د ر سراسر جهان عرضه می کند. شرکت رونتای آلمان نیز در راستای سیاستهای گروه SEB بعنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان شناخته شده و دارای محصولاتی با کیفیت بالا و همگام با استانداردهای روز دنیا می باشد.

لوازم خانگی رونتا

برخی انواع مختلف لوازم خانگی رونتا به شرح زیر می باشد :

  • اتو بخارگر رونتا
  • جاروشارژی عصایی رونتا
  • لباسشویی رونتا
  • جاروبرقی رونتا

تعمیر تخصص میخواهد و برای خدمات نیاز به تعویض قطعات فابریک میباشد ، بنابراین با استفاه ازتعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا از قطعات فابریک و خدمات همیشگی بهره مند شوید.

هومیکسو یکی از تخصصی‌ترین نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا در تهران بزرگ میباشد که سال‌هاست به ‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

هومیکسو با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص خود در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر انواع جاروبرقی رونتا با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌ روز در این زمینه باشد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا

شما دوستان عزیزی که پس از تهیه کردن جاروبرقی رونتا به دنبال نمایدگی رونتا برای تعمیر میگردید میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروربرقی رونتا همیکسو مراجعه کنید .نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا آماده ارائه خدمت به شما دوستان عزیز است ، همچنین ما در صورت خرابی قطعه قطعه اصلی و اورجینال را جایگزین قطعه خراب می کنیم .

جارو برقی هوشمند رونتا

نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا

نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا

ویژگی‌های جانبی تاثیرگذار روی مرغوبیت جارو برقی‌های رباتیک کدام‌اند؟

ازجمله ویژگی‌های جانبی تاثیرگذار روی مرغوبیت جارو برقی‌های رباتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت برنامه‌دهی

جارو برقی‌های رباتیک اغلب‌شان از قابلیت برنامه‌دهی برخوردارند و فقط مدل‌های خیلی ابتدایی به این آپشن مجهز نیستند. با این قابلیت می‌توانید به ربات‌تان تفهیم کنید که دقیقا چه وقتی از روز یا چه روزهایی در هفته نظافت کند. رباتی که برنامه کاری دارد، حتی وقتی سر کار باشید هم خودبه‌خود سر وقت نظافتش را انجام می‌دهد و هیچ نیازی به یادآوری شما نیست.

قابلیت جاروکشی فرش و موکت

قسمت عمده منزل ‌تان از چه جنس کف ‌پوشی است؟ اغلب جارو برقی‌های رباتیک کم ‌وبیش از پس همه این سطوح برمی‌آیند، اما هر مدلی در جاروکشی سطوح خاصی تبحر بیشتری دارد. اما مدل ‌های معمولی ‌تر معمولا روی فرش خوب جواب نمی‌دهند و چه‌ بسا که فرش ‌تان را هم آسیب بزنند. بخصوص روی فرش‌های پرزبلند احتمال گیرکردن‌ شان بیشتر است.

ازآنجایی ‌که ما ایرانی‌ها معمولا بیشتر فضای کف را فرش پهن می‌کنیم پس این آپشن گزینه مهمی است. درواقع اگر رباتی می‌خواهید که فرش را هم خوب جارو بزند باید سر کیسه را شل کنید. اما مدل‌ هایی که حسگر تشخیص فرش ندارند ارزان‌ ترند.

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا به شماره تماس 88592650 تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی رونتا کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *