تعمیر یخچال سیلور

تعمیر یخچال سیلور

تعمیر یخچال سیلور ،تعمیرات یخچال سیلور

تعمیر یخچال سیلور با پیشرفت تکنولوژی و پیچیده شدن سیستم داخلی آنها  نیازمند تخصص است. همین امر باعث می‌شود تا زمان لازم برای رفع این مشکلات بیشتر شود. توصیه ما این است که برای رفع اختلالات یخچال خود دست نگه‌داشته و بدون داشتن اطلاعات کافی اقدام به رفع مشکل نکنید. چراکه در صورت عدم دانش کافی، ممکن است به برد اصلی یخچال خود آسیب وارد کرده و متحمل هزینه‌های زیادی شوید. متخصصین تعمیرات یخچال در نمایندگی تعمیرات یخچال سیلور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام می‌شوند. پس‌ازآن به‌سرعت به بررسی اختلال یخچال پرداخته و به رفع آن اقدام می‌کنند. به‌این‌ترتیب شما بدون خطر احتمالی آسیب بیشتر به یخچال خود، به رفع راحت و آسوده مشکل پرداخته‌اید.

تعمیرات یخچال سیلور را حتما به دست تکنسین های این برند بسپارید که با تشخیص صحیح از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری شود، تمامی تکنسین های مجموعه هومیکسو که زیر نظر نمایندگی تعمیر یخچال سیلور فعالیت میکنند دوره های آموزشی تعمیر یخچال سیلور را دیده اند و به تمام سیستم یخچال آشناییت دارند و تجربه بالا انها در تعمیرات یخچال سیلور باعث میشود تا در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه را تشخیص دهند و برای تعمیرات یخچال سیلور اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

یخچال فریزر یکی از کاربردی ترین و مهم ترین لوازم خانگی هر خانه ای میباشد و روزانه به طور مداوم و یکسره از آن استفاده میکنیم و همین استفاده 24 ساعته از آن باعث خرابی و مشکلات زیادی خواهد شد، رعایت کردن نکات ایمنی و توصیه هایی برای استفاده بهینه از آن باعث بیشتر شدن عمر دستگاه خواهد شد. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد تا کمتر به مشکل بربخورید و نیاز شما به تعمیرکاران مرکز تعمیرات یخچال سیلور کم شود.

تعمیر یخچال سیلور

تعمیرات یخچال سیلور

محل صحیح قرار گیری یخچال فریزر

محل استقرار یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.

جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.

در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاص فرمایید.

از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.

از مصرف پارچه و ورق های نایلونی بر روی طبقات یخچال فریزر و نیز چسباندن ظروف به یکدیگر که مانع جریان مناسب هوا می گردند خودداری نمایید.

تعمیر یخچال سیلور

تعمیرات یخچال سیلور

ویژگی مرکز تعمیر یخچال سیلور

مجموعه تخصصی هومیکسو با در اختیار داشتن کادری با تجربه بالا و مدیریت حرفه ای در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مخصوصا یخچال فریزر آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد متخصصین مرکز تعمیر یخچال سیلور  با بیش از 20 سال تجربه و سپری کردن دوره های مختلف و دارا بودن مدرک معتبر بهترین کیفیت خدمات را اراِئه می دهند و تیم پشتیبانی لحظه به لحظه پیگیر تمامی مراحل خدمت رسانی می باشند.

خدماتی که ما به شما ارائه میدهیم کاملا مطابق با استاندارد های تعیین شده از سوی کمپانی است و تخصص ما تعمیر لوازم خانگی با ماهرترین تعمیرکاران و اورجینال ترین قطعات و بالا ترین کیفیت در کمتری زمان است. این همان چیزی است که مطمئنا شما هم به دنبال آن هستید. مشاوران ما ، در تمام ساعات روز آماده به پاسخگویی و مشاوره و ارائه راهکار های کارشناسی به شما مشتریان عزیز ما هستند. مشاوره ما شامل راهنمایی جامع در تعمیر و نگهداری از لوازم خانگی گرفته تا براورد هزینه خدمات قبل از ارائه آن ها بطور دقیق و بدون هیچ هزینه اضافی، ارائه مشاوره برای تامین قطعات اصل و اورجینال، عیب یابی حدودی دستگاه شما و درنهایت، هماهنگی با تیم تعمیرکاران تخصصی ما برای حضور در کنار شما است. پس از حضور تیم های تخصصی ما، ارائه خدمات تعمیرات تخصصی به شما در دستور کار قرار میگیرد و پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات، درصورت لزوم، قطعات اورجینال و اصلی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

عیب یابی دستگاه شما به وسیله تعمیرکاران ما بصورت تخصصی انجام میشود، درصورت خطا در عیب یابی قطعا شما دچار هزینه های اضافی و یا دوباره کاری میشوید که چنین مواردی در تعمیرگاه هایی که عموما پشتیبانی لازم از خدمات خود را ندارند یا با تعمیرکاران متخصص و با تجربه همکاری نمیکنند به وفور دیده میشود. ولی ما با توجه به تجربه بالای تعمیرکارانمان که ماهر در عیب یابی دستگاه شما چه قدیمی باشد و چه جدید، این تضمین را به شما میدهیم که مشکل دستگاه شما را به خوبی تشخیص دهیم و بدون محتمل شدن شما به هزینه های اضافی و دوباره کاری، برای شما در کمترین زمان عیب یابی و رفع عیب ها و تعمیرات تخصصی را انجام دهیم.

با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی دقیق از خرابی دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام خواهند کرد.

02177114767

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *