تعمیر یخچال شارپ

تعمیر یخچال شارپ

تعمیر یخچال شارپ ، تعمیرات یخچال شارپ

یخچال فریزر  بدون شک یکی از پر کاربرد ترین لوازم خانگی در هر خانه ای محسوب میشود و هر روز به صورت شبانه روزی روشن هست و خراب شدن و ایراد پیدا کردن آن هم به مراتب بیشتر از بقیه لوازم خانگی ها هست و در صورت خراب شدن هم باید هر چه سریعتر به مرکز تعمیر یخچال شارپ |برند یخچال فریزر| زنگ بزنیم تا برای تعمیر آن به محل مورد نظر ما مراجعه کنند که مواد غذایی موجود در یخچال خراب نشود.شما که برند یخچال فریزرتان شارپ است کمتر دچار آسیب و خرابی میشود زیرا این شرکت با تکنولوژی های روز دنیا در تولید آن چیزی کم نگذاشته و با رعایت نکات ایمنی در نصب و استفاده میتوانید نیاز خود را به نمایندگی تعمیرات یخچال شارپ کم کنید.

تعمیرات یخچال شارپ

تعمیرات یخچال شارپ

نمایندگی تعمیر یخچال شارپ در تهران ، مرکز تعمیرات یخچال شارپ  با بیش از ۲۰ سال تجربه در محصولات شارپ آماده نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر تخصصی یخچال شارپ می‌باشد. تعمیرات یخچال شارپ در محل شما و بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه در کمترین زمان با قیمت مناسب انجام خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض قطعه‌ی معیوب از لوازم اصلی شارپ استفاده خواهد شد و کلیه خدمات سرویس و تعمیر  و خدمات پس از فروش تعمیرات می‌باشند. اگر ضمانت نمایندگی یخچال شارپ شما تمام شده نگران نباشید مرکز هومیکسو میتواند با فرستادن تعمیر کاران خود به محل زندگی شما در کوتاه ترین زمان ایراد دستگاه را شناسایی کرده و با دوره های آموزشی که در نمایندگی شارپ دیده اند به صورت تخصصی یخچال فریزر شما را تعمیر کنند.

نکات ایمنی در ارتباط با یخچال

  1. هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی دقت فرمایید ؛ یخچال فریزری را انتخاب نمایید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و میزان مصرف برق هر دستگاه الکتریکی بر روی صفحه مشخصات فنی آن حک شده است .
  2. حتما از محافظ برق هنگام استفاده از یخچال استفاده نمایید .
  3. برای شروع به کار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با دربسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
  4. در یخچالهایی که برفک میزند باید سریعا برفک زدایی شود ، در غیر این صورت برودت به مرور زمان کم میشود .
  5. هرگز با وسایل نوک تیز اقدام به کندن یخ نکنید زیرا جنس اواپراتور از آلومینیوم است و به سادگی سوراخ و گاز یخچال خارج میشود .
  6. قرار دادن یخچال یا فریزر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  7. حداقل ۲ سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
  8. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال و بدون درپوش مخصوصا مایعات پرهیز کنید .

تعمیر یخچال شارپ در محل

جا به جایی و حمل و نقل یخچال های بزرگ و غول پیکر کاری دشوار و هزینه بر است. از این رو نمایندگی رسمی شارپ جهت تعمیر و سرویس انواع یخچال های شارپ به ارائه ی خدمات سرویس در محل می پردازد. از این طریق کاربر قادر به تعمیر یخچال شارپ در محل خود خواهید بود و دیگر نیازی به جا به جایی نیست. جهت استفاده از خدمات سرویس در محل در راستای بازیابی کارایی یخچال شارپ، لازم است از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت نمایندگی رسمی شارپ با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار در محل مورد نظر ثبت نمایید. توصیه می شود در زمان تماس، نوع اشکالات پیش آمده در دستگاه را با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان اعزامی از سوی نمایندگی مجاز شارپ با به همراه داشتن آرشیوی جامع از تجهیزات کاری پیشرفته و قطعات جانبی یخچال، شما را در راه بازیابی کارکرد اصلی دستگاه معیوب یاری کرده و در صورت نیاز امر تعویض قطعه را با نمونه های اورجینال شکل می دهند.

استفاده درست و سرویس بموقع یخچال فریزر به افزایش طول عمر  مفید آن کمک می کند . تکنسین پس از بررس هرگونه ایراد جزئی موجود در یخچال را قبل از اینکه تبدیل به مشکلی بزرگ و هزینه بر شود برطرف می کند.

هزینه ی تعمیرات یخچال شارپ

هزینه ی تعمیر یخچال شارپ به عوامل مختلفی چون نوع اختلال، شدت خرابی و مدل دستگاه بستگی دارد. متاسفانه بسیاری از خرابی های یخچال های امروزی کارایی کمپرسور که قطعه ی مهم و گران قیمت یخچال می باشد را مختل می سازند. در نتیجه پروسه ی تعمیر و بازیابی یخچال شارپ باید به شیوه ای سپری شود که با ترمیم کارایی کمپرسور نیز هماهنگی داشته باشد. در این میان اگر تعویض قطعه ای نیز ضرورت یابد، هزینه های بازیابی و ترمیم تغییر خواهد کرد. در هر حال جای نگرانی نیست. نمایندگی رسمی شارپ کلیه ی مراحل تعمیراتی یخچال های ساخت شارپ را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی قرار داده است.

برای تمیز کردن یخچال فریزر حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید:

تعمیر یخچال شارپ

تعمیرات یخچال شارپ

چگونه یخچال خود را تمیز کنیم ؟

خارج از یخچال

  • از محلول ملایم آب و شوینده برای تمیز کردن بیرون یخچال استفاده کنید و با دستمال خشک کنید.

داخل یخچال

  • تمام قسمت های داخلی یخچال را محلولی از بی کربنات سودا و یا یک شوینده ملایم و آب بشویید.
  • بعد از شستن کاملا خشک کنید.

با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی دقیق از خرابی یخچال شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام خواهند کرد.

شمال:٢٢٧٣٧٥٦٦

غرب:٤٤٢٨٧٩٩٣

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *