تعمیر ظرفشویی آاگ

تعمیر ظرفشویی آاگ

تعمیر ظرفشویی آاگ ، تعمیرات ظرفشویی آاگ

تعمیر ظرفشویی آاگ  خود را به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در نزدیک ترین شعبه به محل مورد نظرتان بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر آن به منزل شما اعزام شوند و به صورت تخصصی ظرفشویی آسیب دیده شما را عیب یابی کنند و ایراد دستگاه را به درستی تشخیص داده و از خسارت و آسیب بیشتر به دستگاه جلوگیری کنند.

احتمالا شما زمانی این مطلب را مطالعه می کنید که تمام ظرف های کثیف آشپزخانه روی هم انباشته شده اند و دیگر راهی غیر از تعمیر ظرفشویی آاگ نمانده است. اگر گارانتی دستگاه شما هنوز زمان داشت برای کسب اطلاعات بیشتر به گارانتی ماشین ظرفشویی خود زنگ بزنید تا برای تعمیرات ظرفشویی آاگ شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند در صورت اتمام زمان گارانتی میتوانید با نزدیک ترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی آاگ تماس گرفته و با شرح خرابی دستگاه خود درخواست اعزام تکنسین را داشته باشید.

در ماشین ظرفشویی آاگ از تکنولوژی های جدید در قطعات استفاده شده که در صورت استفاده زیاد و غیر اصولی امکان به وجود آمدن ایراداتی هست که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم تا با رعایت اصول ایمنی نیاز خود را به مرکز تعمیرات ظرفشویی آاگ کم کنید و عمر دستگاه خود را بیشتر کرده.

تعمیرات ظرفشویی آاگ

تعمیر ظرفشویی آاگ

همیشه شستن ظرف ها بعد از غذا خوردن کاری سخت و کسل کننده به نظر می رسد. ماشین ظرفشویی آاگ کار را بسیار راحت تر و آسان تر کرده است. اما گاهی با وجود استفاده معمول از آن، ماشین ظرفشویی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند.در این صورت باید به دنبال مرکزی مجاز که زیر نظر نمایندگی ظرفشویی آاگ باشید تا با اعزام تکنسین های دوره دیده و با تجربه خود از آسیب زدن به دستگاه جلوگیری شود. و در صورت نیاز به تعویض قطعه ماشین ظرفشویی از قطعات اورجینال استفاده شود، نمایندگی تعمیر ظرفشویی آاگ این اطمینان را به شما میدهد که تمامی قطعات استفاده شده اورجینال و اصل بوده جای هیچگونه نگرانی از بابت تعویض قطعه نداشته باشید.

به طور کلی خراب شدن وسایل منزل فشار فکری زیادی به آدم تحمیل می کند. مخصوصا اگر این وسایل به نیازهای اولیه مثل غذا و خوراک مربوط گردد. ما کاملا درگیری های فکری شما را درک می کنیم و برای تمام آنها ارزش قائلیم. از این رو در ادامه به برخی از نکات برای استفاده بهتر شما از ماشین ظرفشویی اشاره خواهیم کرد.

باقی ماندن ذرات غذا بر روی ظروف

با اینکه ماشین های ظرفشویی در شستن ظروف بسیار دقیق و تمیز عمل می کنند، ولی گاهی بعد از شستشو می بینیم که بر روی ظروف ذرات غذا باقی است. در این صورت احتمال دارد، فیلتر شستشو کثیف یا مسدود شده و یا در جای خود قرار نگرفته باشد و یا مجرای آب فشان کثیف شده باشد.

سفیدک زدن ظروف

اگر بعد از شستشوی ماشین ظرفشویی متوجه سفیدک زدن ظرف ها شدید، برای رفع مشکل موارد زیر را به ترتیب بررسی نمائید:

  1. ابتدا قرص، پودر یا مایع جلا دهنده را چک کنید که تاریخ انقضاء آن نگذشته باشد و حتما مناسب ماشین ظرفشویی آاگ شما باشد
  2. در مرحله بعدی درب محفظه نمک را بررسی کنید تا درست بسته شده باشد
  3. درجه سختی آب را چک کنید. شاید آن را درست تنظیم نکرده اید
  4. یکبار شستشو با ماده بدون فسفات را تست کنید و نتیجه را بررسی کنید.

 

خشک نکردن ظرف ها در ماشین ظرفشویی

در صورتی که علت خشک نکردن ظروف توسط ماشین ظرفشویی را پیدا نکنید، ظرف‌ها همیشه بعد از شستشو خیس باقی می‌مانند. این موضوع باعث می شود که بعد از انجام شستشوی ظروف مجدداً شما آنها را با دستمال تمیز خشک کنید. مسلما این امر برای شما بسیار زمان گیر خواهد بود و سبب به هدر رفتن زمان زیادی از شما می‌شود.

به طور کلی خشک کردن ظروف در ظرفشویی به طریق گوناگونی انجام می شود .به طور مثال ممکن است  دستگاه شما از طریق یک سیم پیچ الکتریکی که هوای گرم تولید می کند، یا یک فن که هوای گرم را وارد محیط می کند، یا افزایش دمای آب در پایان یک دوره و یا ترکیبی از تمام این روش ها برای خشک کردن ظروفتان بهره ببرد

  1. چیدمان اشتباه ظروف در ظرفشویی
  2. تنظیمات نادرست برنامه شستشو
  3. خالی یا کم بودن مایع جلادهنده
  4. خرابی ترموستات
  5. خرابی المنت
  6. خرابی موتور فن دریچه هوا
تعمیر ظرفشویی آاگ

تعمیر ظرفشویی آاگ

ویژگی نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ

مهم ترین هدف نمایندگی  آاگ تعمیر ظرفشویی شما با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان در محل زندگی شما میباشد از دیگر ویژگی های بارز این نمایندگی سرویس دهی در تمامی روزهای هفته میباشد.

تمامی سرویس کاران موظف به رعایت قوانین نمایندگی که مربوط به گرفتن هزینه مصوب زیر نظر اتحادیه است میباشند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماشین ظرفشویی خود میتوانید با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کنید و در صورت بروز مشکل جدی از تعمیرکاران مرکز کمک بگیرید تا برای تعمیرات تخصصی به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام میکنند :

02177394353

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *