تعمیر ماکروفر الکترولوکس

تعمیر ماکروفر الکترولوکس

تعمیر ماکروفر الکترولوکس ، تعمیرات ماکروفر الکترولوکس

خراب شدن ماکروفر الکترولوکس یکی از مشکلاتی است که برای رفع این مشکل باید به دنبال مرکز مجاز تعمیر ماکروفر الکترولوکس چون سیستم داخلی ماکروفر الکترولوکس بسیار پیچیده است و نباید به تعمیرکاران ناوارد سپرد چون باعث خراب شدن بیشتر دستگاه خواهند شد. از این رو اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام نرسیده با شماره های ما تماس گرفته و در صورت اتمام زمان گارانتی با مرکز مجاز تعمیرات ماکروفر الکترولوکس تماس گرفته تا با تکنسین های مجرب خود دستگاه شما را تعمیر نمایند.در ادامه مقاله به ویژگی های این مرکز معتبر میپردازیم.

تعمیرات ماکروفر الکترولوکس

تعمیر ماکروفر الکترولوکس

برای اینکه دیرتر به تعمیرکاران مرکز تعمیرات ماکروفر الکترولوکس نیاز پیدا کنید رعایت اصول بهداشتی مراقبت از ماکروفر واجب است:

مقادیر مواد غذایی با رطوبت کم می تواند به سرعت خشک شود، بسوزد یا آتش بگیرد .
تخم مرغ را با پوسته گرم نکنید. فشار ممکن است ایجاد شود و تخم ها می توانند منفجر شوند.
برای جلوگیری از انفجار باید قبل از آشپزی آنها را سوراخ کنید.
همیشه مایعات را قبل از گرم کردن مخلوط کنید. مایع گرم می تواند فوران کند، اگر با هوا مخلوط نشود .

از زمان پیشنهادی تولیدکنندگان ماکروفر برای تهیه غذا تجاوز نکنید، این کار باعث پخت و پز بهتر نمی شود بلکه ممکن است منجر به آتش سوزی شود .

ویژگی های نمایندگی تعمیر ماکروفر الکترو لوکس

تعمیرات ماکروفر الکترولوکس شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل لوازم خانگی خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

تعمیر در سریعترین زمان 

مدت زمان تعمیرماکروفر الکترولوکس  شما به نوع خرابی آنبستگی دارد . اما این نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهد که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات ماکروفر الکترولوکس خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی الکترولوکس با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

هزینه های متعارف و دریافتی

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و در صورت تمایل میتوانید به تعمیر کار اجازه تعمیر را بدهید.

نکات مهم هنگام استفاده از ماکروفر

وقتی از ماکروفر استفاده می نمایید ، در آن باید خوب بسته و چفت گردد.

اگر نور، فن ، سینی چرخشی وقتی درب ماکروفر باز استکار می کند ، ازآن استفاده ننمایید و حتما گزارش خرابی آن را بدهید.

ماکروفر را در جایی بگذارید که ارتفاع مناسب را داشته باشد ، و همه بتوانند راحت از آن استفاده نمایند.

غذا ها را دور از صورتتان بیرون بیاورید. ممکن است بخار گرم آن صورتتان را بسوزاند.

غذاها درماکروفر ممکن است یکنواخت گرم نشود یا خیلی گرم بشود قبل از اینکه آن را به بچه ها بدید حتما تست کنید.

هیچ وقت بطری شیر کودک را داخل ماکروفر نگذارید .

تعمیرات ماکروفر الکترولوکس

تعمیرات ماکروفر الکترولوکس

چگونه چربی زدایی ماکروفر را انجام دهم؟

چربی زدایی ماکروفر به طور مرتب امری ضروری است، زیرا هر بار که ماکروفر کار می کند، باقی مانده های غذا به داخل آن می چسبند و در معرض سوختگی قرار می گیرند و ممکن است در طولانی مدت به قطعات داخلی دستگاه شما آسیب وارد کند و شما را نیازمند تعمیر ماکروفر الکترولوکس میشوید.مواد مورد نیاز برای مخلوط جوش شیرین عبارتند از: جوش شیرین (جزء اصلی)، سرکه و لیمو. همچنین به یک دستمال مرطوب، اسکاچ یا سیم ظرفشویی، آب و یک کاردک نیاز خواهید داشت.
برای درست کردن این مخلوط، یک کاسه بردارید و نصف پیمانه جوش شیرین وآب، یک عدد لیمو و به مقدار کافی سرکه را با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری نرم بدست آید. این مخلوط یک گزینه ی خوب برای این منظور می باشد چرا که جوش شیرین یک ساینده ی خفیف است که باعث از بین بردن ذرات و لکه ها از بسیاری از سطوح می شود. همچنین هر نوع بویی را از بین می برد. وقتی با سرکه چربی ها را از بین می برد و سطح مورد نظر را تمیز و براق می سازد. آب لیمو بوی دلپذیری به ماکروفر شما می دهد.

عدم حفظ اجاق در یک وضعیت تمیز می تواند منجر به خسارت شود و سطح کثیف  می تواند بر عمر دستگاه تاثیر بگذارد و احتمالا منجر به یک وضعیت خطرناک در ماکروفر الکترولوکس شود .

  • از پودرهای تمیزکننده فلزی، پاک کننده های ساینده، پد های پشمی، استفاده نکنید.چونکه می تواند به کنترل پنل، و سطوح داخلی و خارجی اجاق ها آسیب برساند. استفاده از یک اسفنج با مواد شوینده خفیف یا یک حوله کاغذی با پاک کننده شیشه ای اسپری کافی است ،  شیشه پاک کننده اسپری را به یک حوله کاغذی بمالید و به طور مستقیم بر روی ماکروفر اسپری نکنید.
  • در فواصل منظم، به ویژه اگر ناپایداری رخ داده است، صفحه چرخان را برداشته و پایه ی ماکروفر را پاک کنید.
  • ماکروفر با صفحه چرخان کار می کند ، هنگامی که میز متحرک برای تمیز کردن برداشته شده است، ماکروفر را اجرا نکنید.
  • برای تمیز کردن سطوح داخلی، جلو و عقب درب و باز کردن درب از پاک کننده، آب و پارچه نرم استفاده کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفر شما میتوانید با شماره های زیر و به صورت آنلاین با پر کردن فرم زیر ثبت سفارش کنید تا کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده در جهت رفع مشکلتان اقدامات لازم را انجام دهند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل ماکروفرتان آن را به تکنسین مربوطه ارجاء میدهند تا برای تعمیر ماکروفر الکترولوکس شما به محل موردنظرتان اعزام شوند:

02144287993

02177147330

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *