تعمیر لباسشویی کن وود

تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه

تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه

 

تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه توسط تکنسین های مجرب و متعهد در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات، در این منطقه خدمت مشتریان عزیز توسط هومیکسو ارائه می شود.

جهت تعمیرات لباسشویی کنوود مراحل عمومی باز کردن ماشین لباسشویی به شرح زیر است :

 

  • کنترل پنل که عموما بالای ماشین قرار دارد را بردارید و معمولا نیاز است که آن را با آچار شل کنید. معمولا با نیروی مغناطیسی دستگیره های روی کنترل پنل به هم وصل هستند، درحالیکه، بقیه به هم پیچ شده اند. که سرپیچ هایشان با هم متفاوت است.
  • باید تمام پیچهای باقیمانده را جهت بازکردن پنل سرویس باز کنید . اول ماشین و شیلنگها را خالی از آب می کنیم. ماشین را کج می کنیم تا به زیر آن دسترسی پیدا کنیم، که معمولا زیرش باز است و به باز کردن پنلی نیازی نیست.
  • برای باز کردن کابینت بالایی ماشین لباسشویی، یک چاقوی پلاستیکی و سفت را بین قسمت پنل کناری و بالایی بگذارید و با مچتان چاقو را بگردانید، این باعث می شود تا فنر ارتجاعی باز شود.

به این دلیل تعمیر لباسشویی دشوار است که کلی دستگاه های کنترلی و کلید و زمان سنج وجود دارد .

 

تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه

تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه 

 

سوالات متداول در مورد تعمیر ماشین لباسشویی

 

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی چقدر می باشد؟

بستگی به نوع خرابی دستگاه، هزینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی متفاوت است و اینکه آیا مشکل دستگاه شما با تعمیر حل می شود و یا نیاز به تعویض قطعه است و همچنین به عوامل دیگر وابسته است. اما قطعا هزینه ی خدمات تعمیرات منصفانه و بر اساس نرخ اتحادیه ی تعمیرکاران دریافت می شود.

آیا تیم شما خدمات تعمیر لباسشویی و همچنین قطعات استفاده شده را ضمانت می کند؟

تیم ما دارای خدمات تعمیرات 1 سال گارانتی می باشد و همچنین قطعات مورد استفاده ی ما دارای ضمانت 36 ماهه و کاملا اورجینال می باشد.

چقدر طول میکشد که بعد از تماس من با تعمیرگاه، تعمیرکار به محل متقاضی اعزام شود؟

بعد از ثبت درخواست شما برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه، سرویس کار در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی های لازم، و طبق زمانی که متقاضی تعیین می کند در محل مورد نظر حاضر می شود.

چقدر طول میکشد تا ماشین لباسشویی متقاضی تعمیر شود؟

مدت زمان تعمیر لباسشویی شما به میزان و نوع خرابی دستگاه شما وابسته است اما تیم هومیکسو ضمانت می کند که در سریعترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر و به شما تحویل دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه کلیک کنید.

 

چطور لباسشویی که همزمان آبگیری و تخلیه می کند را تعمیر کنیم؟

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه توسط تکنسین ماهر

 

سوپاپ ( دریچه ) ورودی آب ماشین لباسشویی

 

در ماشین لباسشویی، سوپاپ ورودی آب جهت پر کردن لگن از آب گرم، سرد، داغ برای چرخه ی شستشو و آبکشی به کار می رود .

این دریچه یا سوپاپ توسط یک سلونوئید (خاصیت مغناطیسی) الکتریکی و‌ آن هم توسط یک برد الکترونیکی یا زمان سنج کنترل میشود و یک کنترل کننده ی سطح آب و کلید تعیین سطح آب کار میکند. اگر حین چرخه ی تخلیه، آب داخل ماشین لباس شویی میشود، احتمال دارد که مشکل از سوپاپ ورودی آب باشد.

هنگام بروز این مشکل، برای اینکه متوجه شوید که مشکل از این دریچه است، ماشین لباس شویی کنوود را از برق بکشید. اگر هنوز ماشین لباسشویی آبگیری می کند، به این معنی است که سوپاپ ورودی آب معیوب می باشد. اگر با کشیدن ماشین لباسشویی از برق، آب وارد ماشین نشود، متوجه میشویم که مشکل مربوط به مدار الکتریکی که سوپاپ را کنترل میکند است.

سوئیچ تعیین سطح آب یا سوئیچ فشار و لوله گنبدی شکل هوا

 

سوئیچ تعیین سطح آب یک کلید فشار آور است که جهت تعیین سطح آب درست در لگن لباسشویی به کار برده می شود. معمولا این قطعه پشت کنترل پنل قرار دارد و یک شیلنگ یا لوله ی گنبدی شکل آن را به مخزن وصل می کند.

این کلید ممکن است در قسمت چاهک زیر لگن لباسشویی در ماشین لباسشویی هایی که کنترل الکتریکی دارند قرار داشته باشد، وقتی آب وارد لگن ماشین می شود ، هوای داخل لوله فشرده شده و به دیافراگرام داخل سوئیچ فشار می آورد. ورودی آب را این کلید سوپاپ کنترل می کند و وقتی متوجه شود که میزان آب کافی است، شیر رامی بندد.

اگر لوله نشتی داشته باشد، ممکن است برای فعال کردن کلید فشار کافی داده نشده و آب بیش از حد وارد ماشین لباسشویی شود. در صورت خرابی این کلید، ماشین لباسشویی بیشتر از سطح تعیین شده آب می گیرد و سر ریز می شود. و برای اینکه متوجه شوید که مشکل از این کلید است، ابتدا باید آن لوله ی خرطومی یا گنبدی شکل را از شیلنگ بردارید.

بررسی کنید که شیلنگ پارگی یا ساییدگی نداشته باشد. شیلنگ را در آب فرو کنید. یک طرف آن را بسته و از طرف دیگر در آن بدمید و بررسی کنید که از جایی حباب می دهد یا نه . اگر لوله ی گنبدی شکل به نظر سالم باشد پس حتما ایراد از کلید تعیین سطح آب است.

 

در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی کنوود شما، خودتان هرگز اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه با تکنسین های مجرب و متعهد تیم هومیکسو به شماره های 77166615 و همچنین 77394838 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر لباسشویی را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر لباسشویی کنوود در مجیدیه کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *