تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در صادقیه در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در صادقیه ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

تعمیر تایمر لباسشویی تکنوکیت

کلید درب لباسشویی

کلید و سوئیچ درب یک ویژگی امنیتی درب بیشتر ماشین لباسشویی هایی است که دربشان از بالا باز میشوند . سوئیچ در عموما زیر قسمت اصلی بالایی قرار دارد و بایک گیره که از بالا وقتی بسته می شود به آن وصل می شود تا فعال شود . سوئیچ درب برق لازم به تایمر و مدارهای موتور را می فرستد . مشاهده کنید که این سوئیچ به صورت مکانیکی فعال شده باشد و هر نوع اهرم یا فعال کننده ی آن آسیب ندیده باشد یا گیر نکرده باشد . اگر سوئیچ فعال است ولی برقی را به مدارهای تایمر نمی فرستد، شاید خود سوئیچ مشکل داشته باشد . برق وسیله را قطع کنید و سیم پیچی های سوئیچ را باز کنید. بعد با یک مولتی متر اتصال سوئیچ راکنترل کنید .

تایمر و موتور تایمر

تایمر تمامی اعمال لباسشویی را کنترل می کند. تایمر لباسشویی تکنوکیت یک سری اتصالات الکتریکی دارد که با یک میله سربی به موتور تایمر وصل است . برخی از اتصالات تایمر برای کنترل موتور تایمر بکارمی رود . اگر تایمر لباسشویی شما جلو نمی رود ، تایمر لباسشویی تکنوکیت یا موتور تایمر، ممکن است معیوب باشد . بهتر است اتصالات تایمر را با مولتی متر می توانید بسنجید ولی نیاز به نقشه ی مدارها دارید تا بدانید کدام ترمینال را بررسی کنید . شما میتوانید اتصالات موتور تایمر را هم با مولتی متر کنترل کنید . در بیشتر برندهای ماشین لباسشویی ، تایمر موتور جداگانه قابل دید نیست .

کنترل سطح آب

سنسور کنترل سطح آب در ماشین لباسشویی برای باز و بسته کردن شیر تغذیه ی آب ورودی تا یک سطح معین به کار می رود ، و همچنین برای تامین برق لازم برای موتور تایمر وقتی به یک سطح معینی از آب برسد . اگر لباسشویی آب را تغذیه میکند ولی تایمر جلو نمی رود ، ممکن است که سوئیچ تعیین سطح آب خراب باشد. وقتی که شیر تامین آب خاموش شد می توانید سوئیچ سطح آب را با مولتی متر اتصالاتش را بررسی کنید . قبل از اینکه هر گونه تستی انجام بدهید ابتدا برق دستگاه را قطع کرده وسپس سیم مناسب را از کنترل ها قبل از اینکه هر گونه تستی انجام دهید جدا کنید .

دکمه، صفحه عقربه دار،تایمر

دکمه ی تایمر یا صفحه عقربه دار تایمر به میله ی تایمر وصل می باشد که در حین چرخه ی شست و شو وقتی تایمر جلو میرود می چرخد . دکمه ی تایمر همچنین برای شروع چرخه ی شست و شو با بیرون کشیدن دکمه ، سوئیچ داخل تایمر را فعال میکند. دکمه ی تایمر معمولا پلاستیکی است ، که با یک قسمت آهنی از داخل محکم شده  و به میله ی تایمر متصل می باشد. استفاده ی معمولی از دکمه هم میتواند باعث پوسیدگی و خراش در آن شود ودیگر با میله یا شفت تایمر نچرخد . و دیگر تایمر لباسشویی تکنوکیت را نمیتوانید تا چرخه ی مورد نظرتان بچرخانید، و همچنین باعث میشود که صفحه ی شماره دار وقتی برنامه شستشو تغییر میکند نتواند بچرخد .

قبل از اینکه بخواهید دکمه یا صفحه شماره دار تایمر را تعویض کنید باید دستگاه را از برق بکشید ، تا در یک لحظه شروع به کار نکند. برای برداشتن  دکمه باید آن را فشار بدهید و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا دکمه بیرون آورده بشود. در برخی مدلها شما کلاهک مرکزی دکمه را بر میدارید تا به بقیه ی اجزا صفحه شماره دار و دکمه دسترسی یابید ، در برخی مدلهای دیگربه پشت تایمر لباسشویی تکنوکیت باید دسترسی یابید تا بتوانید به شفت و میله دکمه در جایش دسترسی یابید.

پمپ تخلیه

پمپ تخلیه ی لباسشویی در انتهای چرخه ی شست و شو و آبکشی، آب  را تخلیه می کند .اگر پمپ از کار بیفتد دیگر لباسشویی حس نمی کند که مخزن خالی است . اگر لباسشویی در انتهای شست وشو و آبکشی از حرکت ایستاد، باید مطمئن شوید که پمپ تخلیه درست کار می کند. برخی مدلها که کنترل الکتریکی دارند کد خطا را نشان می دهند که با جستجو کد خطا می توانید متوجه ایراد کار لباسشویی شوید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تکنوکیت

یک ماشین لباسشویی خراب یعنی فاجعه به همین منظور ما این راهنما را برای کمک به تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه آماده کردیم . شما می توانید از این لیست و دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تکنوکیت استفاده کنید تا متوجه شوید چه قطعاتی نیاز به تعمیر دارد یا با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در صادقیه هومیکسو تماس حاصل نمایید و مدل ماشین لباسشوییتان را در فرم پایین صفحه ی سایت گزارش کنید.

عیب‌یابی ماشین لباسشویی تکنوکیت

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در صادقیه به منظور تسهیل در  تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه آموزش هایی را در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت ارائه کرده است :

لباسشویی تکنوکیت در حین کار خاموش می‌شود

  • میکروسوئیچ درب خراب است.
  • خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی
  • ایراد سیر برقی ورودی آب
  • ایراد موتور لباسشویی
  • نوسانات برق یا خرابی دوشاخه برق

دیگ ماشین لباسشویی تکنوکیت نمی‌چرخد

  • خرابی سیستم قفل درب
  • تسمه محرک لباسشویی
  • ایراد موتور و اجزای مرتبط مانند کوپلر، کلاچ و…

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی تکنوکیت شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر لباسشویی تکنوکیت نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در صادقیه به شماره تماس 44287993 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در صادقیه شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در صادقیه کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *