تعمیر لباسشویی کن وود

تعمیر لباسشویی کنوود در فرجام

تعمیر لباسشویی کنوود در فرجام

 

تعمیر لباسشویی کنوود در فرجام توسط تکنسین های متعهد و مجرب با بهترین کیفیت خدمات تعمیر در سریع ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت خدمات در هومیکسو ارائه می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود نیاز به دانش فنی خاصی دارد. از جمله نیازهایی که افراد زیادی به دنبال آن هستند برد ماشین لباسشویی کنوود است.

مشکلات ماشین لباسشویی مرتبط با برد دستگاه 

  • خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار
  • از کارافتادن و کار نکردن پنل جلویی ماشین لباسشویی
  • مشکل در اجرای برنامه توسط ماشین لباسشویی
  • خاموش شدن پنل جلویی ماشین لباسشویی

 

تیم ما قبل از اینکه به تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در فرجام اقدام کند، به رفع عیب آن اقدام می نماید. همیشه تشخیص عیب مهم تر از تعمیرات است. تکنسین ها معمولا اقدام به تعویض قطعات میکنند بدون آنکه بدانند کدام بخش از دستگاه معیوب می باشد. و به اصطلاح در سعی و تلاش هستند که مشکل دستگاه شما را برطرف نمایید.

با این عمل علاوه بر آنکه نه تنها دستگاه شما درست نخواهد شد بلکه باعث می شود که بعد از تعمیر شدن لباسشویی هزینه های زیادی را نیز روی دستانتان باقی می گذارد. اما تنکسین های فنی مجموعه ی هومیکسو دوره های تخصصی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی را گذرانده اند و به تمام بخش های ماشین لباسشویی مسلط هستند و تا جایی که امکان داشته باشد قطعات شما را تعمیر میکنند و در آخرین مرحله اقدام به تعویض قطعات می کنند.

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در فرجام توسط تکنسین

 

عیب یابی ماشین لباسشویی کنوود

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی کنوود

 

  • مطمئن شوید که به برق متصل است. لباسشویی روشن نمی‌شود، احتمال دارد که اشکال در جریان نداشتن برق در لباسشویی میباشد.
  • در این مورد خاص پیشنهاد میکنیم که برای رفع عیب ماشین لباسشویی کنوود پنل برق ساختمان را چک کنید.
  • در اکثر موارد با ریست ماشین لباسشویی مشکل دستگاه برطرف می شود.
  • از دلایل دیگر که امکان دارد علت روشن نشدن ماشین لباسشویی کنوود باشد، مشکل در مدار و یا برد اصلی این دستگاه میباشد که در این صورت ، پیشنهاد میشود از یک متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی کمک بگیرید به علت پیچیدگی سیستم لباسشویی و تخصصی بودن کار بررسی کردن عیب در برد اصلی خودتان هرگز کاری انجام ندهید زیرا با دستکاری کردن برد لباسشویی امکان خرابی بیشتر می شود.

خاموش شدن ماشین لباسشویی کنوود در حین کار

 

خاموش شدن ماشین لباسشویی کنوود در زمان کار کردن از موارد بسیار خطرناک برای ماشین لباسشویی کنوود است که بایداین مسئله را بسیار جدی بگیرید.

اگر ماشین لباسشویی کنوود حین کار خاموش شود ممکن است سه دلیل متفاوت در این امر دخیل باشند که ساده ترین آن ها خراب بودن دو شاخه ی مربوط به اتصال ماشین لباسشویی کنوود به برق است.

دومین دلیلی که امکان دارد باعث خاموش شدن ماشین لباسشویی کنوود در حین کار کردن شود، خراب بودن برد الکترونیکی اصلی ماشین لباسشویی یا تایمر کنوود است.

پیشنهاد میکنیم که ابتدا تایمر ماشین را چک کنید. اگر در تایمر ماشین لباسشویی کنوود و یا اتصالات آن اشکالی رخ داده باشد، می‌توان برای رفع عیب ماشین لباسشویی کنوود با تعویض تایمر با یک تایمر نو عمل کرد.

اگر اشکالی در تایمر وجود نداشته باشد مجبور میشوید که برد اصلی لباسشویی را تعویض کنید و قطعا کم هزینه و به راحتی تعویض تایمر ماشین لباسشویی نیست.

دلیل سوم خراب بودن خازن های ماشین لباسشویی است که باعث خاموش شدن ماشین لباسشویی کنوود حین کار میشود.

خازن ماشین لباسشویی کنوود، وظیفه ی از بین بردن پارازیت های لباسشویی را به عهده دارد و اگر خراب شده و یا بسوزد، ماشین لباسشویی در حین کار خاموش میشود و در این مورد تنها راه رفع عیب ماشین لباسشویی کنوود تعویض خازن های گیرنده ی پارازیت لباسشویی است.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی کنوود

 

اگر در پی بررسی علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی کنوود هستید توصیه میشود که در ابتدای کار این موضوع را در نظر بگیرید که بیشتر تعمیرات مربوط به این مشکل به سادگی صورت می‌پذیرند و به معنی خراب شدن ماشین لباسشویی کنوود نیست.

احتمال دارد که در موتور ماشین لباسشویی شما نیز ایراد وجود داشته باشد ولی بهتر است قبل از بررسی کردن آن به بررسی دیگر مشکلات احتمالی که تعمیرات راحت تری دارند بپردازیم.

تسمه ها در ماشین لباسشویی کنوود به عنوان یک پوشش عمل می‌کنند، احتمال دارد که ایراد از تسمه های ماشین لباسشویی کنوود باشد. حواستان به قرقره های لباسشویی باشد وقتی برای تعویض تسمه تصمیم میگیرید توجه داشته باشید که تسمه ها به آن ها گیر نکنند.

اگر که مشکل از قرقره های نگه دارنده تسمه باشد با تعویض تسمه ها نیز بعد از مدت کمی تسمه ها دوباره فرسوده می‌شوند و مجددا مجبور به تعویض آن ها خواهید شد.

اگر دیگ ماشین لباسشویی شما نچرخد و صداهای عجیب و غریبی دهد شاید مشکل از پمپ ماشین لباسشویی باشد. اگر یک جسم خارجی وارد پمپ لباسشویی شود، ماشین لباسشویی شما کار نمی کند.

در صورتی که هیچ کدام از دلایلی که در بالا ذکر شد باعث نچرخیدن سبد ماشین لباس شویی کنوود نباشد احتمال دارد که مشکل از موتور ماشین لباسشویی باشد و سخت ترین تعمیرات لباسشویی مربوط به این قسمت است.

در بیشتر اوقات وقتی اشکال از موتور ماشین لباسشویی باشد، توصیه میشود موتور را تعویض نمایید به جای اینکه آن را تعمیر کنید، که این کار از عهده شما خارج است و بهترین کار کمک گرفتن از متخصص حوزه ی تعمیر لباسشویی کنوود در فرجام می‌باشد.

نمایندگی ماشین لباسشویی کنوود در تهران

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در فرجام توسط متخصص

 

تعمیر لباسشویی کنوود در تهران توسط افراد متخصص و ماهر هومیکسو انجام می شود. شما با خیال راحت می توانید تعمیر ماشین لباسشویی کنوود خود را در هر نقطه ی تهران بزرگ که حضور داشته باشید به متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در فرجام هومیکسو بسپارید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود در فرجام

 

راهنمای لباسشویی کنوود به منظورپیشگیری کردن از نیاز به تعمیر لباسشویی به شرح زیر می باشد :

در اکثر موارد با ریست ماشین لباسشویی مشکل دستگاه برطرف می شود.

از مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن مواجه هستند، سوختن برد ماشین لباسشویی است. البته علت سوختن برد لباسشویی میتواند دلایل زیادی داشته باشد اما قصد داریم به مهم ترین دلایل علت سوختن برد لباسشویی اشاره کنیم:

 

  • رعایت نکردن حجم مناسب البسه: از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های کنوود که معمولا بدون تسمه هستند، قرار دادن بیش از حد لباس در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم لباس باید به صورت خیس اندازه گیری شود.
  • مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید.
  • ریختن آب روی برد : معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری این مشکل پیش می آید. گاهی سقف مخزن جاپودری ترک برمیدارد که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن برد دستگاه شود.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه ماشین لباسشویی تان، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر لباسشویی در فرجام با کارشناسان ما در هومیکسو با شماره تماس های 77394838 و 77166615 تماس حاصل نمایید تا تکنسین متخصص جهت تعمیر ماشین لباسشویی خدمت شما اعزام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی کنوود در فرجام کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *