تعمیر لباسشویی کن وود

تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران

تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران

 

تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران بسیار با کیفیت و سریع و با مناسب ترین قیمت توسط تکنسین های ماهر هومیکسو ارائه می شود.

تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران همه ی دوره های آموزشی را بطور کامل سپری کرده‌اند تا بتوانند با بهترین کیفیت خدمات تعمیر را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در تمامی نقاط تهران نیازی به حضور در مراکز تعمیر نیست و با تماس شما و ثبت سفارش تعمیرتان تکنسین های ماهر و مجرب در این زمینه برای ارائه ی خدمات اعزام می شوند.

تمامی قطعات استفاده شده برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود اورجینال بوده و هزینه های دریافتی جهت تعمیر لباسشویی کنوود بسیار مناسب و منصفانه است.

کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی در شمال تهران با استاندارد های روز دنیا آشنا هستند و مهارت کافی برای ارائه ی خدمات به مشتریان را دارند. این روش باعث می شود که اعتماد مشتریان به مرکز افزایش یافته و این اطمینان را می دهد که خدمات با کمترین نقص ارائه می شود.

 

 

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران

 

مشکلات رایج نیاز به تعمیر لباسشویی کنوود

 

  • تمیز نشستن لباس ها
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • بسته نشدن درب ماسین لباسشویی
  • گرم نشدن آب ماشین لباسشویی
  • ایجاد سر و صدای زیاد دیگ ماشی لباسشویی حین شستشو
  • روشن نشدن صفحه ی نمایش ماشین لباسشویی کنوود
  • باز نشدن درب لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب دیگ لباسشویی بعد از شستشو

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی 

 

چرا آب وقتی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود؟

 

آب گرمی که در لباسشویی شما پر میشود ترکیب آب سرد و گرم منزلتان است. ماشین لباسشویی های جدید معمولا سنسور دمایی دارند که دمای آب ورودی به ماشین لباسشویی را کنترل می کند .

احتمال دارد که مشکل از شیر تغذیه ی آب ورودی باشد ، و انسدادی در مسیر ورودی آب گرم ایجاد شده باشد.

آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از ماشین لباسشویی هایی است که دربشان از بالا باز میشود؟

 

بله در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود ولی طی سال های مصرف با توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

ماشین لباسشویی من آب می دهد، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

مطمئن شوید که شیر تامین آب محکم بسته شده باشد، شیر تخلیه را بررسی کنید که پاره نشده باشد؟

 

اگر مشکل هیچ کدام از اینها نبود یک  تکه  مقوا که از سایز لباسشوی شما کوچکتر باشد را ببرید و لباسشویی را روی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار دهید این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه شوید که دقیقا کدام قسمت ماشین لباسشویی نشتی دارد.

لباسشویی من روی زمین می چرخد، آیا میتوانم این مشکل را کنترل کنم؟

 

بله حتما، شما ابتدا باید پایه های ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا متوجه شوید که تنظیم هستند یا نه. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم هستند، بررسی کنید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا و پایین بروند. پایه های جلویی را با پیچ گوشتی مطابق به سطحی که دارید می توانید تنطیم کنید. تا جاییکه ممکن است بهتر است لباسشویی نزدیک زمین باشد.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر در این زمینه کلیک کنید.

ویژگی های تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران

 

  • تکنسین ها دارای سابقه ی کاری بالا و حدقل 8 سال کاری و متخصص برند کنوود هستند
  • سعی می کنند که قطعات را تعمیر کنند و از تعویض آن دوری می کنند
  • از قطعات اورجینال و فابریک استفاده می کنند
  • عیب یابی و تعمیرات را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند
  • تعمیر ماشین لباسشویی را با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی انجام می دهند
  • سرویس دهی تعمیرات را طی روزهای هفته و حتی تعطیلات ارائه می دهند

قیمت تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران چقدر است؟

 

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی، بستگی به نوع دستگاه شما و علت خرابی آن و نیازمندی دستگاه به تعویض های قطعات دارد، هزینه ی تعمیر لباسشویی کنوود در شمال تهران بعد از بررسی کردن دستگاه توسط تکنسین و عیب یابی آن خدمت شما اعلام می شود اما به هیچ عنوان نگران قیمت تعمیر ماشین لباسشویی نباشید زیرا بهترین قیمت تعمیر را برای ارائه ی خدمات به شما در نظر گرفته ایم.

 

 

خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در تهران

 

مرکز تعمیرماشین لباسشویی ما همه ی سعی خود را میکند که خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شمال تهران و در تمامی نقاط تهران عرضه کند.

این نکته بسیار مهم است که عمر دستگاه های ماشین لباسشویی بستگی زیادی به نحوه ی استفاده از ماشین لباسشویی دارد، شما با انجام سرویس های دوره ای که برای ماشین لباسشویی خود انجام می دهید مانع بروز خیلی از مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی خود می شوید.

قبل از عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی این موضوع را در خاطر داشته باشید که از شستشوی پر حجم و مکرر لباس ها خودداری کنید و حتما از فیلتر لباسشویی استفاده کنید تا آبگیری به سختی انجام شود و روی قطعات جرم گیری نشود.

برای شستشوی لباس ها از شوینده های فابریک و اصلی که همه ی ویژگی های مناسب برای شستشو را دارد استفاده کنید و از شوینده های مختلف استفاده نکنید چون استفاده از شویند ها ی مختلف باعث جرم گیری قطعات می شود.

در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لیاسشویی در شمال تهران با شماره ی 22737566 تماس حاصل کنید تا تکنسین های مجرب و متعهد در این زمینه برای ارائه ی خدمات در منزل شما حضور پیدا کنند و مشکل را برطرف نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی کنوود کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *