تعمیر لباسشویی کن وود

تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان

تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان

 

تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان توسط تکنسین های مجرب نمایندگی لباسشویی کنوود در اکباتان در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هومیکسو ارائه می شود.

تعمیر لباسشویی کنوود در تهران توسط افراد متخصص و ماهر هومیکسو انجام می شود. شما می توانید تعمیر ماشین لباسشویی کنوود خود را در هر نقطه از تهران بزرگ که حضور داشته باشید و همچنین به منظور تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان به متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود هومیکسو واگذار کنید.

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان توسط متخصص

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود

 

برد ماشین لباسشویی کنوود از مهم ترین اجزای لباسشویی است، برد ماشین لباسشویی مسئول صدور فرمان اجرای همه ی مراحل برنامه های شستشو در دستگاه لباسشویی می باشد.

همیشه یکی از توصیه های ما در خصوص تعمیر برد ماشین لباسشویی kenwood این است که در ابتدا باید مشکل اصلی را پیدا کرده و سپس به انجام تعمیرات اقدام نمایید. مهم ترین بخش در انجام تعمیرات تشخیص درست مشکل است، زیرا در صورت این که مشکل دستگاه را اشتباه تشخیص داده باشیم متحمل هزینه های احتمالی بیشتری خواهیم شد.

اما تیم ما در هومیکسو این اطمینان را به شما میدهد که با داشتن تکنسین های مجرب و دوره دیده قبل از انجام هرگونه تعمیرات، مشکل اصلی برد لباسشویی کنوود شما را تشخیص دهد تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

پیشنهاد میکنیم با توجه به افزایش قیمت های برد ماشین لباسشویی کنوود درصورتی که برد شما مشکل جدی نداشته باشد حتما در ابتدا اقدام به تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود کنید.

تسمه لباسشویی کنوود

تسمه لباسشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

در ماشین لباسشویی ها معمولا تسمه از موتور به دیگ شستشو وصل می باشد که در زمان روشن شدن دستگاه، موتور ماشین لباسشویی، باعث چرخش دیگ شستشو در دستگاه می شود.

تسمه لباسشویی در کجا قرار گرفته است؟

جایگاه تسمه بین دو پولی بزرگ و پولی کوچک ماشین لباسشویی تعبیه شده است.

وظیفه تسمه لباسشویی

وظیفه ی اصلی تسمه در موتور این است که انرژی موتور را از دو پولی که در بین آنها قرار گرفته است منتقل می کند ، برای آسیب دیدن کمتر تسمه و همچنین معیوب شدن کمتر آن و همچنین جهت اتلاف کمتر انرژی بهتر است که پولی کوچک و بزرگ در یک راستا قرار بگیرند.

نمایندگی لباسشویی کنوود در تهران

 

تعمیرکار ماشین لباسشویی کنوود چه زمانی در محل حاضر میشود؟

 

پس از تماس با شماره ی مرکز نمایندگی لباسشویی کنوود در اکباتان یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت هومیکسو تعمیرکار ماشین لباسشویی کنوود در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما می رسانند.

 

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود چقدر است؟

 

هزینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در نمایندگی لباسشویی کنوود هومیکسو کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که باعث آسوده خاطری شما می شود این است که هزینه ی تعمیرات در تعمیرگاه مجاز هومیکسو طببق تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله باعث می شود که هزینه ها کاهش ۷۵%  داشته باشند.

چرا ماشین لباسشویی نمی چرخد ؟

بار نامتوازن

 

اگر بار ماشین لباسشویی شما نامتوازن باشد سروصدای آزاردهنده­ای از آن ایجاد می‌شود. تکان­ خوردن دستگاه آزاردهنده است و بار نامتوازن مانع از چرخش آن می‌شود و با انجام مراحل ساده‌ی زیر می‌توانید به‌ جای دور انداختن دستگاه آن را تعمیر کنید.

  • بار لباسشویی را خارج کرده و یک سیکل شستشو را بدون بار فعال کنید تا از چرخیدن دیگ مطمئن شوید.

اگر ماشین شروع به کار کرد علت متوقف شدن دیگ شستشو یک یا چند بار اضافه بوده است.

توازن لباس‌های سنگین به حل این مشکل کمک می­کند و با این کار از چرخیدن دیگ مطمئن می­شوید.

پمپ تخلیه

 

  • هنگام بررسی پمپ تخلیه به یاد داشته باشید که ظرف یا پارچه­ای را زیر فیلتر قرار دهید تا آب اضافه را جمع ‌آوری کند. هرگونه آشغال را از فیلتر خارج کرده و پروانه ‌ی موتور را بررسی کنید.
  • پروانه‌ی موتور باید به ‌آسانی بچرخد. پمپ تخلیه‌ی مگنتی باعث می‌شود پروانه ‌ی موتور به‌ جای اول خود برگردد و متوقف شود. اگر مشکل با رفع انسداد پمپ حل نشود، باید پمپ را به کمک مولتی متر بررسی کنید.
  • مولتی متر باید مقاومت معمولی بین 100-300 را نشان دهد.

اگر مولتی متر مقاومت بیشتری را نشان داده و یا اگر هیچ مقاومتی را نشان ندهد یعنی پمپ تخلیه لباسشویی خراب بوده و نیاز به تعمیر دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان کلیک کنید.

ریست لباسشویی کنوود

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان توسط متخصص

چه مواردی باعث بروز مشکل در ماشین لباسشویی شده و با ریست لباسشویی کنوود قابل حل هستند؟

ممکن است مشکلات بسیاری در ماشین لباسشویی رخ دهند که لازم باشد جهت رفع آن ها لباسشویی را ریست کنید. برخی از این موارد عبارتند از:

  • قطعی برق می تواند باعث بروز مشکل در ماشین‌ لباسشویی شود.
  • نوسان برق ازموارد بروز مشکل در ماشین لباسشویی است.
  • ورود ولتاژ زیاد به صورت یکباره به لباسشویی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در این دستگاه شود.

این مشکلات به سادگی با ریست لباسشویی کنوود برطرف خواهند شد.

هدف از ریست لباسشویی کنوود چیست؟

معمولا در ماشین های لباسشویی جدید، قابلیت ریست کردن با هدف پاک کردن برنامه هایی که مشکل پیدا کردند، انجام می شود و شما فقط با فشردن یک دکمه می توانید دستگاه را ریست کنید تا مشکلاتی که در دستگاه به وجود آمده رفع شوند.

  • اگر صفحه نمایش لباسشویی چشمک می زند.
  • اگر در لباسشویی برنامه ای را اشتباه انتخاب کردید.
  • اگر لباسشویی روی برنامه ای قفل کرده است.

تمامی این موارد مشکلات با ریست لباسشویی کنوود حل خواهند شد.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان با کارشناسان نمایندگی لباسشویی کنوود ما به شماره تماس 44287993 تماس حاصل کنید، تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیر لباسشویی کنوود شما انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی نمایندگی لباسشویی کنوود در اکباتان و همچنین تعمیر لباسشویی کنوود در اکباتان کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *