تعمیر لباسشویی کن وود

تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی

تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی

 

تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی توسط متخصصین ماهر تیم ما در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ممکن ارائه می شود.

در صورتی‌ که ماشین لباسشویی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایایی که نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی کنوود در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید.

و با دفتر مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی تماس بگیرید تا از این خدمات بهره‌ مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌ شدن برگه ی گارانتی نتوانید از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کنوود بهره‌ ببرید.

می‌توانید با تعمیرگاه‌ مجاز هومیکسو در سراسر تهران تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را با همکاران ما مطرح کنید تا در این بخش بهترین راه برای تعمیر یا سرویس ماشین لباسشویی کنوود خود را به دست آورید. ارائه ی خدمات باکیفیت به شما باتجربه ی چندین ساله ی متخصصین ما به دست آمده است.

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی توسط متخصص

نمایندگی ماشین لباسشویی کنوود در تهران

 

این مرکز در سراسر سطح تهران، خدمت رسانی به مشتریان را آسان می ‌کند. می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی لباسشویی کنوود و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات از خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز   KENWOOD اشاره کرد. علاوه بر آن، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، ، همیشه تخفیف های ویژه ای را در هنگام ارائه ی خدمات برای آنها در نظر می گیرد.

پس از اینکه با تعمیرگاه تعمیرات ماشین لباسشویی خود تماس گرفتید و درخواست تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی را ثبت کردید ، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی های لازم طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه ی خدمات در محل مورد نظر شما حاضر می شود.

تعمیر قطعات ماشین لباسشویی کنوود

 

نمایندگی ما در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی کنوود تخصص دارد و همه ی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود می ‌باشند به منظور تعمیر قطعات دستگاه ها و مصرف داخلی تعمیرکاران در نظر گرفته ‌شده و قطعات، به‌ هیچ‌عنوان به ‌صورت جدا برای فروش به مشتری در نظر گرفته نشده و ترجیح متخصصین تیم ما در صورت بروز مشکل در قطعات دستگاه تعمیر آنها به جای تعویض آنهاست.

عیب یابی ماشین لباسشویی کنوود

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی کنوود

در این مورد، رفع عیب ماشین لباسشویی کنوود معمولا ساده است. اگر ماشین لباسشویی کنوود طبق دستورالعمل خود فعالیت نکرد، احتمال دارد که مشکل از تایمر ماشین لباسشویی کنوود باشد.

اگر مشکل از برد اصلی و یا اتصالات آن نباشد، با تعویض تایمر ماشین لباسشویی کنوود می توانید مشکل را حل کنید.

علت کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی کنوود

به منظور تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی اگر دور تند لباسشویی کنوود شما کار نکرد امکان دارد دلایل زیادی داشته باشد. از رایج ترین دلایل کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی کنوود از کار افتادن خازن لباسشویی می باشد. اگر با تعویض کردن خازن ماشین لباسشویی مشکل حل نشد میتوانید دلایل دیگر علت کار نکردن دور تند لباسشویی  را بررسی کنید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی کنوود

بهتر است قبل از آن که  برای وضعیت ماشین لباسشویی کنوود خود نگران شوید، مطمئن باشید که دستگاه متصل به برق می باشد. در بیشتر مواقعی که لباسشویی روشن نمی‌شود، معمولا اشکال در جریان نداشتن برق در ماشین لباسشویی می باشد.

در این مورد خاص پیشنهاد میشود، برای رفع عیب ماشین لباسشویی کنوود پنل برق ساختمان را بررسی کنید.

از دلایل دیگری مانند مشکل در مدار و یا برد اصلی این دستگاه ممکن است علت روشن نشدن ماشین لباسشویی کنوود باشد، که در این صورت به دلیل پیچیدگی سیستم لباسشویی و تخصصی بودن کار بررسی کردن عیب در برد اصلی پیشنهاد میشود که فقط از یک متخصص در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید و به تنهایی کاری را انجام ندهید زیرا دستکاری برد لباسشویی ممکن است خرابی بیشتری را در لباسشویی به بار بیاورد.

تسمه لباسشویی کنوود

وظیفه ی اصلی تسمه در موتور این است که از بین دو پولی که در بین موتور قرار گرفته انرژی موتور را منتقل کند ، بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن تسمه و معیوب شدن آن و هم چنین اتلاف کمتر انرژی، پولی بزرگ و کوچک در یک راستا قرار بگیرند.

تسمه لباسشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

در ماشین لباسشویی ها تسمه از موتور به دیگ شستشوی دستگاه وصل می باشد که در زمان روشن شدن ماشین لباسشویی، موتور ماشین لباسشویی باعث چرخش دیگ شستشو در لباسشویی می شود.

ریست لباسشویی کنوود

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی توسط متخصص

دکمه ریست چگونه کار می کند؟

دکمه ی ریست  این امکان را به شما می دهد تا بتوانید دستگاه را مجدد راه اندازی کنید و در سریع ترین زمان ممکن برخی از مشکلات موجود در دستگاه را حل کنید.

معمولاً ریست ماشین لباس شویی باعث می شود که برخی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی حل شود. که موارد زیر از جمله ی آنها هستند :

  • قطع و وصل شدن
  • پیغام های خطا
  • ولتاژ نامناسب

هدف از ریست کردن ماشین لباسشویی چیست؟

معمولا قابلیت ریست کردن در ماشین لباسشویی های جدید، با هدف پاک کردن برنامه هایی که دچار مشکل شده اند، انجام می شود و شما تنها با فشردن یک دکمه می توانید دستگاه خود را ریست کنید تا مشکلاتی که در دستگاه به وجود آمده را رفع کنید.

  • در صورتی که صفحه ی نمایش لباسشویی چشمک بزند.
  • اگر در لباسشویی برنامه ای را اشتباه انتخاب کرده باشید.
  • اگر ماشین لباسشویی روی برنامه ای قفل کرده باشد.

همه ی این موارد مشکلات با ریست ماشین لباسشویی قابل حل می باشند.

چه مواردی با ریست ماشین لباسشویی قابل حل هستند؟

ممکن است مشکلات بسیاری در ماشین لباسشویی رخ دهد و لازم باشد که جهت رفع آن مشکل،ا لباسشویی را ریست نمایید. برخی از این موارد عبارتند از:

  • اگر ولتاژ زیاد به صورت یکباره وارد لباسشویی شود ممکن است منجر به بروز ایرادهایی در این دستگاه شود.
  • نوسان برق از دیگر دلایل بروز مشکل در ماشین لباسشویی می باشد.
  • قطعی برق نیز باعث بروز مشکل در ماشین‌ لباسشویی می شود.

در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تکنسین های ما به شماره ی 44287993 تماس حاصل کنید تا کارشناس مجرب و متعهد برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی در محل مورد نظر شما حاضر شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی کنوود در اشرفی اصفهانی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *