نمایندگی فر لاجرمانیا

تعمیر فر لاجرمانیا

تعمیر فر لاجرمانیا ، تعمیرات فر لاجرمانیا

تعمیر فر لاجرمانیا به دست متخصصین نمایندگی تعمیرات فر لاجرمانیا در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه های مصوب و زیر نظر اتحادیه انجام میشود .

تعمیر فر لاجرمانیا در تهران توسط خدمات نمایندگی تعمیرات فر لاجرمانیا در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد ، کافیست تا با شماره های مرکز تعمیرات فر لاجرمانیا تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر فر لاجرمانیا شما به محل اعزام شوند.

تعمیر فر لاجرمانیا

تعمیرات فر لاجرمانیا

ویژگی مرکز تعمیر فر لاجرمانیا

·         قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر فر لاجرمانیا  در صورت نیاز به تعویض قطعه بهتر است از قطعات اورجینال استفاده کند. استفاده از قطعات موجود در بازار که اکثرا غیر اصل و تقلبی هستند موجب می‌شود دستگاه تعمیر شده، عمر بلند مدتی نداشته باشد و مجددا نیاز به تعویض قطعه پیدا کند.

·         تکنسین‌های فنی و با تجربه

برای تعمیرات فر لاجرمانیا باید از تکنیسین‌های فنی و با تجربه در این تخصص استفاده کرد. هرچه میزان تجربه تعمیرکار بیشتر باشد در عیب یابی و تعمیر بهتر عمل می‌کند، سرعت بالاتری دارد، کیفیت کار او بیشتر است و اشتباهات کمتری مرتکب می‌شود.

·         سرعت خدمات

یکی از دغدغه‌های مشتری‌ها سرعت خدمات است. افراد به وسایل منازلشان احتیاج دارند و در صورت خرابی نمی‌توانند هفته‌ها منتظر تعمیر وسیله‌شان بمانند. شرکت‌ هومیکسو به این نکته اهمیت فراوانی می‌دهد و خدمات خود به مشتریان گرامی را تسریع بخشیده است.

  • فر گاز روشن نمی‌شود

بیشتر وسایل آشپزخانه از جمله یخچال، اجاق فر و ماشین ظرفشویی مدارهای خاص خود را برای جلوگیری از بروز مشکلات برقی دارند. بنابراین اگر فر گاز روشن نمی‌شود بهتر است ابتدا جعبه اتصال گاز را بررسی کنید تا مطمئن شوید برق در آن قطع نیست.

همچنین اطمینان حاصل کنید که دستگاه به برق وصل است و پریزی که برق گاز را به آن متصل کرده‌اید به درستی کار می‌کند.

اگر مطمئن هستید که برق در گاز جریان دارد اما همچنان فر روشن نمی‌شود، ممکن است مساله دیگری منجر به چنین مشکلی شده باشد. مشکلاتی نظیر قطع سیم، نرسیدن انرژی کافی به اجاق فر برای روشن شدن و مواردی که بیشتر به برق و نحوه انتقال آن مرتبط است.

از آنجایی که بررسی چنین مشکلی ممکن است خطر برق گرفتگی به همراه داشته باشد بهتر است در این صورت عیب یابی فر گاز خود را به یک متخصص بسپارید.

  • چراغ فر کار نمی‌کند

یکی از ایرادات رایج فر که احتمالا بعد از چند سال استفاده از اجاق گاز با آن مواجه خواهید شد،روشن نشدن چراغ فر است. در ابتدا شاید لازم باشد چراغ فر را تعویض کنید چرا که در هر حال یک وسیله‌ایست که عمری دارد و ممکن است طی سالیان سال خراب شود.

اما اگر با تعویض چراغ فر نیز همچنان مشکل ادامه داشت، احتمالا مشکل از دکمه مربوط به روشن کردن چراغ فر است. معمولا استارتر یا سوئیچ چراغ فر را خودتان نمی‌توانید تعویض کنید چرا که خطر برق گرفتگی وجود دارد.

اگر درب فر بعد از اتمام رسیدن تمیزکاری خودکار فر باز نشد، ابتدا به مدت پنج دقیقه فر را از برق بکشید. پس از آن دوباره اجاق گاز را به برق متصل کرده و درب فر را به آرامی حرکت دهید تا بینید مشکل برطرف شده یا خیر. اگر این کار تاثیری نداشت، یکبار دیگر تمیزکاری خودکار فر را روشن کنید و بگذارید به مدت ۱۵ دقیقه کار کند، سپس پیش از خاموش شدن، آن را  کنسل کنید.

صبر کنید تا فر خنک شود و دوباره نسبت به باز کردن درب فر اقدام کنید.

تعمیر فر لاجرمانیا

نمایندگی فر لاجرمانیا

  • حالت تمیزکردن خودکار فر کار نمی‌کند

بسیاری از فر گازهای امروزی حالت تمیزکردن خودکار دارند. همانطور که از نامش پیداست، فر برای تمیزکردن و از بین بردن خرده مانده غذاها در داخل فر، در درجه بالا شروع به کار می‌کند.

در حقیقت تمیزکاری خودکار فر فقط با حرارت رخ می‌دهد و از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود. حین انجام این کار حتی ممکن است بوی سوختگی به مشام شما برسد که طبیعیست.

یکی از ایرادات رایج فر این است که این حالت از فر گاز کار نمی‌کند. هرچند دلایل مختلفی نیز برای کار نکردن تمیزکاری خودکار فر وجود دارد.

یکی از متداول‌ترین دلایل آن، بسته نشدن درب فر است. اگر درب فر کاملا چفت نشود، تمیزکاری خودکار آغاز به کار نمی‌کند. از دیگر دلایل کار نکردن حالت تمیزکاری خودکار فر، مشکلات ترموستات در کنترل دما، مشکلات برقی یا سیم برق، مشکل فیوز و سایر مشکلات داخلی فر است.

معمولا برطرف کردن اینگونه مشکلات کاری نیست که هر فردی بتواند انجام دهد و بهترین کار این است که این کار را به افراد خبره و باتجربه بسپارید.

  • درب فر گاز باز یا بسته نمی‌شود

یکی دیگر از ایرادات رایج فر ،بسته نشدن کامل درب فر یا باز نشدن آن است. اگر درب فر گاز به درستی و کامل بسته نمی‌شود، احتمالا نیاز است که لولاهای آن را تعویض کنید.

برای این کار نیز باید درب را از فر گاز جدا کرده و پنل‌های کنار آن را نیز در بیاورید. این کار می‌تواند بسیار دشوار باشد و احتمالا ایده بهتری باشد اگر از یک تکنسین و متخصص این کار کمک بگیرید.

در صورت نیاز به تعمیر فر لاجرمانیا میتوانید با شمارهای نمایندگی تعمیرات فر لاجرمانیا تماس گرفته و یا به صورت آنلاین ثبت سفرش کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی فر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر فر لاجرمانیا به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند.

02122737566

02177147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *