نمایندگی فر زیمنس

تعمیر فر زیمنس

تعمیر فر زیمنس ، تعمیرات فر زیمنس

تشخیص صحیح ایراد و عیب یابی فر زیمنس، اولین قدم از تعمیر فر زیمنس بوده چرا که با تشخیص صحیح عیب،قطعه معیوب به درستی تعمیر یا تعویض گشته و از ایرادهای ناشی از تعمیرات فر زیمنس به صورت ناصحیح جلوگیری میگردد و ضمنا موجب میگردد تا از هزینه مالی و زمانی بیشتر که ناشی از تعمیر ناصحیح باشد پرهیز گردد. لذا همواره سعی کرده ایم با پرورش تکنسین های متخصص و متعهد در این کار بهره ببریم.

اگر فر شما مارک زیمنس هست و دیگر مثل سابق قابل  استفاده نیست و زمان گارانتی آن به اتمام رسیده بهتربن کار این است تا با نمایندگی تعمیرات فر زیمنس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای رفع مشکل فر شما اقدام نمایند. از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیر فر زیمنس در تهران ارائه خدمات تخصصی به تمامی شهروندان ساکن تهران است در ادامه به ویژگی های این نمایندگی اشاره میکنیم.

تعمیر فر زیمنس

تعمیرات فر زیمنس

ویژگی نمایندگی تعمیر فر زیمنس

اگر با مشکلی در روند کار لوازم خانگی خود مواجه شده اید. ممکن است برای دریافت خدمات به تعمیرکاران بسیاری تا به امروز مراجعه کرده باشید. جدای از تخصص و تبهر آن ها، تعمیرات اصولی و صحیح دستگاه شما مسئله ای است که حتما باید با آن توجه کنید. چرا که هر برند با توجه به قطعات مختلفی که در آن بکار میرود، قلق های خاصی برای تعمیر و نگهداری دارد و این مسئله را متخصصان فعال در حوزه آن برند بیشتر از آن مطلع هستند.

بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر فر زیمنس  مراجعه کنید. خدماتی که ما به شما ارائه میدهیم کاملا مطابق با استاندارد های تعیین شده از سوی کمپانی است و تخصص ما تعمیر لوازم خانگی با ماهرترین تعمیرکاران و اورجینال ترین قطعات و بالا ترین کیفیت در کمتری زمان است. این همان چیزی است که مطمئنا شما هم به دنبال آن هستید. مشاوران ما ، در تمام ساعات روز آماده به پاسخگویی و مشاوره و ارائه راهکار های کارشناسی به شما مشتریان عزیز ما هستند. مشاوره ما شامل راهنمایی جامع در تعمیر و نگهداری از لوازم خانگی  گرفته تا برآورد هزینه خدمات قبل از ارائه آن ها بطور دقیق و بدون هیچ هزینه اضافی، ارائه مشاوره برای تامین قطعات اصل و اورجینال، عیب یابی حدودی دستگاه شما و درنهایت، هماهنگی با تیم تعمیرکاران تخصصی ما برای حضور در کنار شما است.

پس از حضور تیم های تخصصی ما، ارائه خدمات تعمیرات تخصصی به شما در دستور کار قرار میگیرد و پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات، درصورت لزوم، قطعات اورجینال و اصلی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. عیب یابی دستگاه شما به وسیله تعمیرکاران ما بصورت تخصصی انجام میشود، درصورت خطا در عیب یابی قطعا شما دچار هزینه های اضافی و یا دوباره کاری میشوید که چنین مواردی در تعمیرگاه هایی که عموما پشتیبانی لازم از خدمات خود را ندارند یا با تعمیرکاران متخصص و با تجربه همکاری نمیکنند به وفور دیده میشود.

ایرادات راجع فر

  • در فرهای گازی، پیلوت روشن نمی‌شود.
  • پیلوت روشن نمی‌ماند و خاموش می‌شود.
  • سوراخ‌های مشعل یا پیلوت مسدود شده و گاز نمی‌رسد.
  • ترموکوپل یا بوبین خراب شده و شعله فر خاموش می‌شود.
  • شعله‌ها رنگ مطلوبی ندارند و نوک آن‌ها زرد رنگ می‌سوزد.
  • از فر دود بیرون می‌آید.
  • شعله فر خیلی بلند یا خیلی کوتاه است.
  • فر نیاز به کالیبره کردن دارد.
  • بدنه یا عایق در اثر ماندن در انباری یا عوامل دیگر معیوب شده است.
  • گاز به مشعل فر می‌رسد ولی فر روشن نمی‌شود.
  • دمای فر به درجه مشخص شده نمی‌رسد.
  • در فرهای برقی، المنت‌ها آسیب دیده‌اند.
  • برق رسانی اشکال دارد و فر روشن نمی‌شود.
  • ترموستات کار نمی‌کند یا تنظیم نیست و نیاز به تعمیر یا تنظیم دارد.
  • حسگرهای حرارتی آسیب دیده‌اند.
  • برد الکتریکی کار نمی‌کند.
  • فیوزها نیاز به تعویض دارند.
تعمیرات فر زیمنس

تعمیرات فر زیمنس

در صورت چنین ایراداتی میتوانید با مرکز تعمیر فر زیمنس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

شمال تهران : 22737566

غرب تهران : 44287993

شرق تهران : 77147330

جنوب تهران : 33142528

 

  • قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر فر زیمنس در صورت نیاز به تعویض قطعه باز قطعات اورجینال استفاده میکند. استفاده از قطعات موجود در بازار که اکثرا غیر اصل و تقلبی هستند موجب می‌شود دستگاه تعمیر شده، عمر بلند مدتی نداشته باشد و مجددا نیاز به تعویض قطعه پیدا کند. اکثر فرهای موجود در بازار ایران محصول کشورهای آلمان، ایتالیا، آمریکا و کره هستند و استفاده از قطعات اصلی در مورد آن‌ها اهمیت زیادی در تعمیرات دارد.

  • تکنیسین‌های فنی و با تجربه

برای تعمیر فر زیمنس  باید از تکنیسین‌های فنی و با تجربه تعمیرات فر زیمنس که دوره های اموزش انواع فر زیمنس را دیده اند کمک بگسرید تا با تعمیر دستگاه شما به ان آسیب بیشتری وارد نکنند.. هرچه میزان تجربه تعمیرکار بیشتر باشد در عیب یابی و تعمیر بهتر عمل می‌کند، سرعت بالاتری دارد، کیفیت کار او بیشتر است و اشتباهات کمتری مرتکب می‌شود.

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیرات فر زیمنس  با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند زیمنس و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی زیمنس آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

  • سرعت خدمات

یکی از دغدغه‌های مشتری‌ها سرعت خدمات است. افراد به وسایل منازلشان احتیاج دارند و در صورت خرابی نمی‌توانند هفته‌ها منتظر تعمیر وسیله‌شان بمانند. شرکت‌ هومیکسو  به این نکته اهمیت فراوانی می‌دهد و خدمات خود به مشتریان گرامی را تسریع بخشیده است.

مدت زمان تعمیر فر زیمنس شما به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

  • تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

  • هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات فر دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر فر زیمنس به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند.

جهت تعمیر فر خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02133142528

02177147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *