نمایندگی ماکروفر هایت پوینت

نمایندگی ماکروفر هایت پوینت

نمایندگی ماکروفر هایت پوینت ، تعمیر ماکروفر هایت پوینت

نمایندگی ماکروفر هایت پوینت در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی در حوزه نصب و سرویس و تعمیر ماکروفر هایت پوینت به شما عزیزان ساکن تهران میباشد ، این نمایندگی با تکنسین های با تجربه و مجرب در کوتاه ترین زمان بعد از تماس شما عزیزان خود را به محل مورد نظرتان میرسانند تا به درستی ایراد دستگاه را شناسایی کنند و برای تعمیر ماکروفر هایت پوینت شما اقدامات لازم را اتخاذ نمایند.

تعمیر ماکروفر هایت پوینت

نمایندگی ماکروفر هایت پوینت

معرفی شرکت هات پوینت Hotpoint

هات پوینت یک شرکت آمریکایی – اروپایی تولید کننده لوازم خانگی است.

در حال حاضر محصولات لوازم خانگی هات پوینت در انواع یخچال فریزر هات پوینت ، ماشین لباسشویی هات پوینت ، ماشین ظرفشویی هات پوینت ، مایکروفر هات پوینت ، کولر گازی هایت پوینت ، اجاق گاز هات پوینت ، هود هات پوینت و… تولید و ارائه می گردد. در صورت خرابی هر یک از لوازم خانگی با مارک هایت پوینت میتوانید میتوانند با نمایندگی ماکروفر هایت پوینت تماس بگیرید تا با هزینه مصوب و زیر نظر اتحادیه ماکروفر شما را تعمیر میکنند.

تعمیر ماکروفر هایت پوینت در نهران

اگر ماکروفر شما برند هایت پوینت هست و گارانتی شما به اتمام رسیده میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید یا با شماره های نمایندگی ماکروفر هایت پوینت تماس بگیرید تا کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده برای ماکروفر شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماکروفر هایت پوینت شما به محل اعزام نمایند.

تعمیر ماکروفر خود را باید به دست تکنسین های آشنا با برند ماکروفر خود بشپارید چون تکنولوژی به کار رفته در این ماکروفر ها با بقیه برند ها متفاوت است و تشخیص صحیح ایراد دستگاه اصل مهمی هست همینطور اگر تشخیص صحیح داده شود ولی تعمیر به درستی انجام نشود باز هم آسیب بیشتری به دستگاه شما وارد خواهد شد و هزینه های سر سام آور قابل جبران نخواهد بود ، پس در وهله اول به دنبال نمایندگی اصلی و مجاز تعمیر ماکروفر هایت پوینت باشید .

از ویژگی های نمایندگی ماکروفر هایت پوینت میتوان سرویس دهی در تمامی روزهای هفته را اشاره کرد که تعمیر کاران مرکز تعمیر ماکروفر هایت پوینت با تجهیزات کامل و قطعات اورجینال برای تعمیر ماکروفر هایت پوینت در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر خواهند کرد.

تعمیر ماکروفر هایت پوینت

تعمیر ماکروفر هایت پوینت

نکات مهم هنگام استفاده از ماکروفر

وقتی از ماکروفر استفاده می نمایید ، در آن باید خوب بسته و چفت گردد.

اگر نور، فن ، سینی چرخشی وقتی درب ماکروفر باز استکار می کند ، ازآن استفاده ننمایید و حتما گزارش خرابی آن را بدهید

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشوید.

ماکروفر را مستقیما به پریز برقبزنید و از سیم رابط استفاده نکنید

ماکروفر را در جایی بگذارید که ارتفاع مناسب را داشته باشد ، و همه بتوانند راحت از آن استفاده نمایند

غذا ها را دور از صورتتان بیرون بیاورید. ممکن است بخار گرم آن صورتتان را بسوزاند

غذاها درماکروفر ممکن است یکنواخت گرم نشود یا خیلی گرم بشود قبل از اینکه آن را به بچه ها بدید حتما تست کنید.

هیچ وقت بطری شیر کودک را داخل ماکروفر نگذارید .

ماکروفری را بخرید که حتما لیبل اینکه کنترل شده را داشته باشد.حتما کارت عضویت آن را پر کنید و تحویل دهید، بااین کار سازنده می تواند در صورت هر مشکلی به شما دسترسی داشته باشد

قبل از اینکه بخواهید غذا ها را یخ زدایی نمایید ، مواد غذایی را از بسته بندیشان خارج کنید. روی آن سلفون نکشید چون پلاسیک در برابر دماهای بالا مقاومت ندارد. قدرت یخ زدایی را 30 تا 40 درصد  قدرت ذوب قرار دهید تا به آرامی مواد غذایی یخ زدایی گردند.

گوشت و غذاهای مرکب شده از گوشت ، مرغ، تخم مرغ وماهی را بلافاصله بعد از اینکه در ماکروفر یخ زدایی شد بپزید. در حین یخ زدایی در ماکروفر ،غذاها گرم می شوند و ممکن است باکتری های موجود در آن چند برابربشود

برای پوشاندن روی ظروف غذایی باید از ظروفی استفاده شود که در ماکروفر قابل استفاده است . کلا باید از ظروفی در ماکروفر استفاده گردد که لیبل ماکروفر خورده باشد حتی برای ظروف چینی و سرامیکی به این نکته توجه کنید.

دستورات غذایی که باید با آب زیاد پخته بشود را در ماکروفر استفاده ننمایید ، مثل پاستا، اولاکه خوب در ماکروفر نمی پزد و دوم اینکه روی اجاق گاز در زمان کمتری آماده می شود.

گهگاهی غذاها را هم بزنید و برگردانید تا گرما به همه ی قسمت های آن برسد

اگر امکانش هست موادغذایی را به تکه های کوچکتری ببرید .تکه های کوچکترنسبت به بزرگتر زودتر می پزد.

ویژگی نمایندگی ماکروفر هایت پوینت

این موضوع همیشه پیشنهاد دیگران به شما بوده است. اما چرا همیشه به شما پیشنهاد میدهند تا تعمیرات خود را به نمایندگی ها بسپارید؟ ما به عنوان نماینده تعمیرات ، به شما پاسخ میدهیم. نمایندگی ما به عنوان یک نماینده مجاز تعمیرات. کلیه مشاوره ها و خدمات پشتیبانی خود را به شما کاملا اصولی و کارشناسی شده ارائه میدهد. همچینین . ما کلیه فرایند تعمیرات تخصصی و حرفه ای خودمان را به وسیله تعمیرکارانی ماهر که مورد تایید نمایندگی های کمپانی میباشند ارائه میدهیم و این موضوع، تسلط کافی متخصصان ما را بر برند تایید میکند. با ما نگران قیمت نباشید ، ما این اطمینان را به شما میدهیم که با ارائه قیمت های منصفانه و عدم دریافت هزینه های اضافی و مازاد بر خدماتی که انجام میدهیم ، شما را مطمئن میکنیم که هزینه ای که برای شما در ابتدای امر برآورد کرده ایم

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما به تکنسین مربوطه ارجاء داده تا برای تعمیرات ماکروفر هایت پوینت شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند

02133142528

02177114767

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *