اجاق گاز, تعمیر تکسان گاز

تعمیر تکسان گاز

تعمیر تکسان گاز و تعمیرات تکسان گاز

امروزه با خراب شدن وسیله های برقی در خانه اولین کاری که به ذهنمان میرسد تماس با گارانتی دستگاه میباشد و بهترین کار همین میباشد ولی در صورت اتمام قرارداد با گارانتی باید با مرکز تعمیر تکسان گاز و یا یک مرکز معتبر تعمیرات تکسان گاز تماس بگیرید تا برای تعمیر لوازم خانگی شما در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر شما بیایدند .

تعمیرتکسان گاز به صورت تخصصی با کوله باری از تجربه دارای تکنسین های حرفه ای، مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات تخصصی انواع اجاق گازهای به تولید رسیده می باشد.

تعمیرکاران تکسان گاز از حرفه ای ترین افراد و جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشند.

تعمیرات تکسان گاز

تعمیرات تکسان گاز

مرکز تعمیرات تکسان گاز

تعمیر تکسان گاز امکان تعمیر تخصصی کلیه اجاق گازهای این برند را با تامین قطعات فابریک برای مشتریان فراهم می کند

هنگام بروز مشکل برای انواع لوازم خانگی تکسان  مشتریان می توانند با نمایندگی تکسان  و نزدیک ترین شعبه تعمیرگاه تماس حاصل فرمایند تا با مشاوره رایگان عیب دستگاه برطرف شود.

در صورتی که تعویض قطعه اجاق گاز ضروری باشد برد جهت تعمیر به تعمیرگاه تکسان گاز فرستاده می شود. یکی از مهم ترین مزیت های تعمیرات اجاق گاز تکنو به صورت حرفه ای طولانی تر شدن عمر

استفاده از دستگاه است.

با توجه به این که نوع نگهداری اجاق گاز تاثیر مستقیم در کاهش آسیب رسیدن به دستگاه دارد تعمیرگاه تکنو به مشتریان توصیه می کند تمامی مواردی را که باعث افزایش طول عمر اجاق گاز می

شود رعایت کنند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنو به منظور دسترسی سریع تعمیرکاران به محل مورد نظر مشتری در سراسر تهران شعب متعددی دارد.

تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی تکسان گاز زیر نظر نمایندگی تکسان گاز با هزینه های مصوب شده انجام میگیرد و جای هیچ گونه نگرانی بابت هزینه نداشته باشید تکنسین های مجموعه هومیکسو الویت کاریشان را روی تعمیر قطعات آسیب دیده میگذارند تا در کاهش هزینه ها هم کمک کرده باشند.

اما در صورت بروز مشکل جدی برای قطعه مورد نظر مثلا هنگامی که سوخته باشد مجبور به تعویض قطعه هستند که چون مرکز تعمیر تکسان گاز زیر نظر نمایندگی تکسان گاز با مجوز رسمی کار میکند تمامی قطعات استفاده شده هم اورجینال خواهد بود و بعد از تعمیرات هم با خیال راحت لوازم خانگی شما مثل قبل کار خواهد کرد در ادامه به محصولات نمایندگی تکسان گاز اشاره میکنیم که شرکت ما کار تعمیرات آن را انجام میدهد.

عیب یابی و تعمیر  اجاق گاز تکسان گاز

شاید این مشکل بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که علیرغم اتصال به گاز شهری نتوانید اجاق گاز را برای پخت و پز غذاهای دلخواه مورد استفاده قرار دهید. این امر میتواند به دلایل وجود مشکلات متعددی در قسمت‌های گوناگون اجاق گاز رخ داده باشد. در این مواقع خونسردی خودتان را حفظ کنید و با نمایندگی مجاز اجاق گاز جهت دریافت خدمات تعمیرات تکسان گاز تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت جهت انجام تعمیرات مورد نظر به محل مراجعه کنند.

تعمیر تکسان گاز

تعمیرات تکسان گاز

مشکلات احتمالی موجود در تکسان گاز

ایرادات بسیار زیادی می‌تواند عملکرد صحیح اجاق گاز را با مشکل جدی مواجه کند. در اینجا برخی از ایرادات احتمالی برای آشنایی بیشتر بیان شده است.
علیرغم به مشام رسیدن بوی گاز مشعل اجاق گاز روشن نمی‌شود.
فندک اجاق گاز عمل نمی‌کند، یا این‌که عملکرد صحیح فندک سبب روشن شدن اجاق گاز نمی‌شود.
صفحه دیجیتالی طراحی شده در اجاق گاز به هیچ عنوان کار نمی‌کند.
با وجود روشن بودن شعله، فر به هیچ عنوان گرم نمی‌شود.
شیشه فر در اثر داغ شدن بیش از حد و یا وارد شدن ضربه ترک برداشته و شکسته است.
قطعات داخلی مانند برد الکترونیکی، بوبین و ترموکوپل آسیب دیده‌اند.
در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شدید و نتوانستید اجاق گاز را برای استفاده روشن کنید. با نمایندگی تعمیرات تکسان گاز  تماس حاصل نمایید و یا با پر کردن فرم انتهای صفحه و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما را مطلع سازید تا با هماهنگی به محل مورد نظرتان اعزام شوند و تعمیرات تکسان گاز را انجام دهند.

 

ویژگی های مرکز تعمیرتکسان گاز در تهران

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظرتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02122737566

02177114767

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

1 thoughts on “تعمیر تکسان گاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *