تعمیر فر تکا

تعمیر فر تکا در سعادت آباد

تعمیر فر تکا در سعادت آباد ، نمایندگی فر تکا در سعادت آباد

برای تعمیر فر تکا در سعادت آباد باید تمام دقت خود را کرده تا به یک تعمیرگاه مجاز و یا نمایندگی فر تکا در سعادت آباد بسپارید تا از آسیب رسیدن بیشتر به دستگاهتان جلوگیری کنید، تکنسین های نمایندگی فر تکا در سعادت آباد با آموزش های دوره ای که در این نمایندگی دیده اند با تکنو لوژی روز دنیا آشنا شده و با تجربه بالا خود میتوانند ایراد دستگاه در تشخیص دهند و با لوازم اورجینال و اصل در تمامی روزهای هفته در محل زندگی خود شما فرتان را تعمیر کنند.

در صورت بروز هر گونه ایرادی برای فرتان با نمایندگی فر تکا در سعادت آباد تماس گرفته تا تعمیرکاران ما برای تعمیر فر تکا شما در سعادت آباد خود را به محل مورد نظرتان برسانند.

تجربه و تخصص بالای تکنسین های ما مدت زمان تعمیر را کوتاه میکند و استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر فر تکا در سعادت آباد که از نمایندگی فر تکا در سعادت آباد تامین میشود.

امروزه استفاده از فر در خانه ها بیشتر از قبل شده و خانم های خانه برای درست کردن کیک و بسیاری از غذاها از فر استفاده میکنند تا در کارهای خانه به آنها کمک شود. استفاده صحیح از فر باعث بیشتر شدن عمر دستگاه خواهد شد و همینطور نیاز شما را به تکنسین های مرکز تعمیر فر تکا در سعادت آباد کم شود.

 تعمیر فر تکا در سعادت آباد

نمایندگی فر تکا در سعادت آباد

در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد تا عمر فر خود را بالا برده و برای بهبود روند فرتان کمک کرده باشیم تا با اصول نگهداری صحیح از اجاق گاز و فر آشنا شوید. همینطور در هر خانه ای نسبت به موقعیت آشپزخانه و استفاده شخص از فر از یک نوع فر استفاده شده :

انواع فر از نظر نوع و محل نصب در آشپزخانه :

۱ – فر کلاسیک یا معمولی یا در اصطلاح مبله (بدونه نیاز به نصب،استفاده به صورت پرتابل و قابل جابجایی)

۲ –  فر مدرن یا توکار ( نصب در داخل کابینت )

  • فر کلاسیک

در رنج های کلاسیک، اجاق گاز صفحه ای و فر،  در یک دستگاه معمولا ۳۰ اینچی با ۴ تا مشعل بالای فر ارائه می شوند.

  • فر مدرن

با پیشرفت‌ تکنولوژی فرهای توکار، به یکی از لوازم آشپزخانه‌ با تغییرات بسیار زیاد تبدیل شده است. دارای طرح‌های آینده نگر و ویژگی‌هایی هستند که کار را برای افراد خانه دار آسان کرده است و به راحتی می‌توانند آشپزی کنند.

انواع فر مدرن (فرتوکار) از نظر نحوه پخت و پز غذا :

  • فر گازی

همانگونه که از نام این فر مشخص است سوخت مصرفی آن از گاز شهری تامین می شود. برق مورد نیاز برای روشن کردن لامپ ها و فن نیز به وسیله ی اتصال سیم فر به پریز انجام می پذیرد. از ویژگی های قابل توجه فر گازی می توان به مرطوب بودن محیط داخلی آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود که غذا نسبت به سایر مدل ها خشک نباشد.

  • فر برقی 

در این فر از المنت های برقی برای پخت غذا استفاده می شود. از مزایای فر برقی می توان به درجه ی حرارت ثابت نسبت به سایر مدل ها، عایق های ضخیم تر، نظافت آسان و یخ زدایی اشاره کرد. همچنین در ساخت انواع فر برقی توکار معمولا تکنولوژی بالایی از جمله تمیز کنندگی خودکار، برنامه ی پخت، تایمر هشدار، قفل اتوماتیک در دماهای بالا و … به کار رفته است.

  • فر کانوکشن convection

پخت غذا در این نوع فر به کمک امواج ماکروفر  و المنت صورت می گیرد. ماکروفر برای یخ‌زدایی مواد غذایی منجمد مثل انواع گوشت و سبزیجات مطلوب است که در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. مزیت دیگر پخت با ماکروفر حفظ عطر طبیعی غذاست که باعث می‌شود نمک یا شکر بیش از مقدار لازم به غذا افزوده نشود. ماکروفر غذا را با رطوبت خودش می‌پزد بنابراین لازم نیست چربی اضافی یعنی کره یا روغن به آن افزوده شود.

 

انواع فر مدرن (توکار) از نظر نصب در آشپزخانه:

  •   فر تنها

با توجه به طراحی های آشپزخانه ها و فضاهای کوچک و جایگزین شدن گاز رومیزی ( گاز صفحه ای ) به جای اجاق گاز های مبله دلیل عمده استقبال از فرهای توکار این است .

  • فر دابل

 فرهای جدا از اجاق صفحه ای، به خانه دار در طراحی آشپزخانه انعطاف پذیری بیشتری می دهد. همچنین بسیاری از افراد ترجیج می دهند  فر توکار را در ارتفاع بالا نصب کنند به جای اینکه مجبور باشند برای استفاده از فر خم شوند. این قطعا برای کمر شما بهتراست. فرهای دابل معمولا در عرض های ۲۴،۲۷ و ۳۰ اینچی و ارتفاع کلی متفاوت ارائه می شوند.

  • فر دابل روی هم

این آشناترین حالت فرهای دابل می باشد و بسیاری از تولید کنندگان ورژنی از این دستگاه را اجرا می کنند. بیشتر تولیدکنندگان کابینت هم کابینت استانداردی برای فرهای بلند پیشنهاد می دهند. زیر یونیت فرهای دابل، معمولا یک یا دو کشو تعبیه شده است که به عنوان فضای پاخور حدود ۱۰ تا ۱۶ اینچ یا بیشتر بالاتر از زمین قرار گرفته است.

  •   فرهای مجزا پهلو به پهلو

 این آرایش در آشپزخانه های مدرن و امروزی خیلی متداول است. ممکن است شرکت کابینت ساز یک کابینت بلند تک فر به شما ارائه دهد. می توان این دو فر را پهلو به پهلو قرار داد.

در صورت نیاز به تعمیر فر تکا در سعادت آباد کافیست یا با شماره های نمایندگی فر تکا در سعادت آباد تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین فرم انتهای صفحه را پر کرده تا کارشناسان ما با بررسی مشکل فرتان تکنسین مربوطه را برای تعمیر فر تکا در سعادت آباد به محل اعزام نمایند.

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده ایراد دستگاه را تشحیص داده و برای تعمیر آن تکنسین مربوطه را به محل اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *