تعمیر اجاق گاز تکا

تعمیر اجاق گاز تکا در پیروزی

تعمیر اجاق گاز تکا  در پیروزی ، نمایندگی اجاق گاز تکا در پیروزی

برای تعمیر اجاق گاز تکا در پیروزی نیاز است تا دستگاه خود را به متخصصین نمایندگی اجاق گاز تکا در پیروزی بسپارید و خیالتان از بابت تعمیر تخصصی اجاق گازتان راحت باشد چون تمام هدف تکنسین های ما در نمایندگی اجاق گاز تکا در پیروزی جلب رضایت شماست و همیشه تمام تلاش خود را کرده تا قطعه معیوب را تعمیر کنند و در صورتی که با تعمیر درست نشد و یا سوخته بود قطعه را به ناچار تعویض کنند.

نمایندگی اجاق گاز تکا در پیروزی

نمایندگی اجاق گاز تکا در پیروزی

اجاق گاز یکی از لوازم ضروری هر خانه ای و همینطور هر اداره ای محسوب میشود و استفاده و نیاز روزانه ما به اجاق گاز به مرور زمان از عمر اجاق گاز میکاهد و نیاز است تا با رعایت اصول امنیتی و کاربردی طرز استفاده صحیح از اجاق گاز را بلد باشیم و نگهداری صحیح از اجاق گاز را بدانیم .

همینطور سرویس دوره ای از اجاق گازتان سبب میشود تا عمر دستگاه بالا برود و هزینه های زیاد تعمیرات را روی دستتان نگذارد و به یکباره ایراد اساسی برای دستگاهتان به وجود بیاید.

برای نصب و یا سرویس و تعمیر اجاق گاز تکا در پیروزی میتوانید با شماره های نمایندگی اجاق گاز تکا در پیروزی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نموده و یا به صورت آنلاین فرم انتهای مقاله رو پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیریند و درخواستتان را ثبت کنند.

سوالات زیادی درباره اجاق گاز دارید که کارشناسان ما با صبرو حوصله پاسخگوی شما عزیزان در تمامی روزهای هفته هستند ، در ادامه به برخی از این سوالات متداول اشاره میکنیم .

و سوالات زیادی که در باب خراب شدن اجاق گاز به وجود می آید:

1- آیا تمامی شعله ها گاز روشن نمی شوند؟

 اگر چنین است، حتما اتصال اجاق گاز به جریان گاز را چک کنید. در صورت مشاهده مشکل با افراد متخصص برای رفع مشکل تماس بگیرید.

2- آیا شعله ها مرطوب شده اند؟

رطوبت ناشی از تمیز کردن اجاق گاز و یا وجود نشتی می تواند نشانه های زیادی داشته باشد. به عنوان مثال مانع از روشن شدن شعله ها می شود، یا هنگامی که شعله ها روشن نیستند صدایی از آن ها خارج می شود. اجازه دهید رطوبت خشک شده و از بین برود. برای خشک کردن رطوبت از سشوار هم می توانید استفاده کنید. جهت آشنایی با نحوه تمیز کردن اجاق گاز و جلوگیری از ایجاد رطوبت از دفترچه راهنما اجاق گاز استفاده کنید.

3- آیا منافذ شعله ها مسدود شده اند؟

 گاهی مسدود شدن منافذ شعله ها باعث می شود که گاز از شعله خارج نشده و عمل سوختن انجام نگیرد و برای باز کردن منافذ از یک سنجاق صاف استفاده کنید. در حین تمیز کردن منافذ از گشاد و یا کج کردن آنها بپرهیزید. در صورتی که شعله ها به تنظیم نیاز داشته باشند با افراد متخصص تماس بگیرید.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که برای تمیز کردن منافذ شعله ها به هیچ وجه از اشیا چوب مانند خلال دندان استفاده نکنید.

تعمیر اجاق گاز تکا در پیروزی

نمایندگی اجاق گاز تکا در پیروزی

نمایندگی اجاق گاز تکا در پیروزی

گاز یک وسیله خطرناک است که متاسفانه افراد بسیاری بدون توجه به این موضوع این وسیله خطرناک را برای تعمیرات به دست افراد غیر حرفه ای می سپارند و امروز وقت آن رسیده که با نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکا در پیروزی تماس بگیرید. هر اندازه که وسایل آشپزخانه پر استفاده تر می شوند اندازه و وزن آنها هم بالاتر می رود از همین روی ما میدانیم که یکی از پر دردسر ترین وسایل در زمان خرابی هستند از به همین دلیل تمام تعمیرکاران ما با خودروی مجهز در محل حاضر می شوند تا بتوانند تعمیرات اجاق گاز و فر را در همان جلسه اول انجام دهند.

با  توجه به اینکه اجاق گاز و فر یکی از وسیله های پر خطر داخل آشپزخانه هستند و در طول سالها ممکن است دچار ایراد و خرابی شوند، حضور یک متخصص دوره دیده برای تعمیر اجاق گاز تکا در پیروزی و فر گازی یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است. در صورتی که هر مدل اجاق گاز و هر مدل تولید کننده با توجه به کیفیت قطعاتشان ممکن است از مشکلات خاصی هم رنج ببرند و به طور مثال برخی برندها دائم مشکل خرابی ترموکوپل داشته باشند، بهتر است همیشه با یک متخصص گاز در تماس باشید. ما اغلب اجاق گاز های تولید داخل و همین طور وارداتی را پشتیبانی می کنیم، می توانید در موارد خرابی با ما در تماس باشید

با توجه به اینکه اجاق گاز و فر یکی از وسیله های پر خطر داخل آشپزخانه هستند و در طول سالها ممکن است دچار فرسایش و خرابی شوند، حضور یک متخصص دوره دیده برای تعمیر اجاق گاز تکا در پیروزی  و تعمیرات تخصصی فر تکا  یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است. در صورتی که هر مدل اجاق گاز و هر مدل تولید کننده با توجه به کیفیت قطعاتشان ممکن است از مشکلات خاصی هم رنج ببرند و به طور مثال برخی برندها دائم مشکل خرابی ترموکوپل داشته باشند، بهتر است همیشه با یک متخصص گاز در تماس باشید. ما اغلب اجاق گاز های تولید داخل و همین طور وارداتی را پشتیبانی می کنیم، می توانید در موارد خرابی با ما در تماس باشید

 

سرویس و نگهداری اجاق گازتکا در پیروزی 

  1. از نصب اجاق در محیط‌ های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست، خودداری کنید.
  2. اجاق را در مسیر وزش باد نصب نکنید.
  3. بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله‌کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده شود.
  4. طول شیلنگ نباید از ۱.۵ متر بیشتر باشد.
  5. پس از نصب اجاق با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید.
  6. از سر رفتن غذا بر روی اجاق جلوگیری نمایید.

هنگام شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها از سیم ظرف‌شویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم‌دار همراه با مواد شوینده استفاده کنید و پس از آن سینی را خشک نمایید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی اجاق گاز خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکلی که برایتان پیش آمده ، تکنسین مربوطه را برای تشخیص ایراد اصلی و در صورت نیاز به تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینماید :

33142528

33812686

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *