تعمیر اجاق گاز تکا

تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد

تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد ، نمایندگی اجاق گاز تکا در سعادت آباد

تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل هفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن این منطقه میباشد ، تماس های مکرر شما در این منطقه برای تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد باعث شد تا نمایندگی اجاق گاز تکا در سعادت آباد به فکر شعبه ای تخصصی در این منطقه باشد تا نیاز های این اهالی را بر طرف کند.

تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد

نمایندگی اجاق گاز تکا در سعادت آباد

اجاق پاز یکی از وسیله های کاربردی و مهم در هر خانه و اداه ای میباشد و پخت و پز روزانه ما با آن انجام میشود که خراب شدن ان دغدغه های زیادی را در پی دارد و در صورت بروز هر مشکلی باید هر چه سریع تر برای رفع مشکل به فکر تعمیر احاق گاز تکا در سعادت آباد باشید ، در صورت داشتن گارانتی میتوانید با گارانتی دستگاه تماس بگیرید تا برای اجاق گاز تکا در سعادت آباد شما اقدامات لازم را انجام دهیم، در صورت اتمام زمان گارانتی میتوانید با مجموعه تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان بدون اتلاف وقت بدون ماندن در ترافیک کلان شهر تهران خود را به شما برسانند و ایراد دستگاه شما را به درستی تشخیص دهند.

استفاده هر روز ما از اجاق گاز و رعایت نگردن نکات ایمنی در استفاده از ان باعث آسیب رساندن به دستگاه میشود و دانشتن این نکات و نگهداری صحیح از دستگاه عمر آن را بیشتر خواهد کرد از همین رو بهترین کار برای اینکه عمر اجاق گاز شما بیشتر شود رعایت موارد ایمنی هست ، در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم :

مشکلات متداولی که برای اجاق گاز تکا پیش می آید و مشتریان به دفعات برای آن تماس میگیرند موارد زیر هست که به آن اشاره میکنیم تا علت و دلیل آن را بدانید و موارد اینی را بیشتر از قبل رعایت کرده تا نیازمند به تکنسین های مرکز تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد نشوید، ایم مرکز تخصصی با ببهره گیری از متخصصین آموزش دیده در این حوزه توانسته یکی از بهترین شعبه های نمایندگی اجاق گاز تکا در سعادت آباد شود و استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر اجاق گاز تکا شما این اطمینان را به همه ی مشتریان داده تا اولین مرکزی که به آن فکر میکنند در صورت نیاز به تعمیر و سرویس و نصب اجاق گاز تکا خود نمایندگی اجاق گاز تکا در سعادت آباد باشد.

سرویس و نگهداری اجاق گاز جهان افروز

  1. از نصب اجاق در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست، خودداری کنید.
  2. اجاق را در مسیر وزش باد نصب نکنید.
  3. بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله‌کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده شود.
  4. طول شیلنگ نباید از ۱.۵ متر بیشتر باشد.
  5. پس از نصب اجاق با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید.
  6. از سر رفتن غذا بر روی اجاق جلوگیری نمایید.
  7. هنگام شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها از سیم ظرف‌شویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم‌دار همراه با مواد شوینده استفاده کنید و پس از آن سینی را خشک نمایید.

موارد قابل تعمیر در نمایندگی اجاق گار تکا در سعادت آباد

  1. کم شدن شعله های اجاق گاز
  2. یکنواخت نسوختن شعله های گاز
  3. نارنجی و زرد سوختن شعله های اجاق گاز
  4. کار نکردن فندک اجاق گاز
  5. سر و صدای بیش  از حد اجاق گاز
  6. تکان و لرزش گاز
  7. پیچیدن بوی گاز در منزل
  8. روشن نماندن شعله های گاز
  9. دود کردن شعله ها
  10. نصب و سرویس اجاق گاز
تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد

تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد

دلایل مشکلات عمده کار نکردن فندک اجاق گاز

  • دلیل کار نکردن فندک اجاق گاز

وقتی فندک اجاق گاز رومیزی و مدار جرقه زن کار نمی کند، باید دلیل آن را پیدا کرد. برای تعمیر فندک اجاق گاز با متخصص نصب و تعمیر فر و اجاق گاز تعمیر بگیرید. اما قبل از تماس با تعمیرکار از وصل بودن اجاق گاز به شیر اصلی گاز مطمئن شوید. برای مثال در اسباب کشی ها گاهی فراموش می کنید اجاق گاز را به شیر اصلی گاز وصل کنید. همین فراموشی ساده ممکن است کار دست تان بدهد. شاید تصور می کنید که فندک اجاق گاز خراب شده ولی مشکل از جای دیگری است. اگر اجاق گاز به شیر گاز آشپزخانه متصل شده و گاز هم باز است ولی هنوز شعله روشن نمی شود، این موارد را بررسی کنید:

  • کنترل قفل کودک اجاق گاز

در بسیاری از اجاق گازهای مدرن و جدید یک ویژگی جالب کار شده است. برای اینکه شیر گاز به طور ناخواسته یا توسط کودکان باز نشود، قفل فندک کار گذاشته شده است. وقتی قفل اجاق گاز را فعال می کنید روی صفحه نمایش عبارت قفل( Locked) را می بینید. در این صورت با زدن فندک، جرقه و شعله نخواهید داشت. این ویژگی جهت ایمنی بیشتر روی اجاق گازهای جدید نصب شده و اجاق های قدیمی فاقد این قفل هستند. البته وقتی برای اولین بار اجاق گاز به برق وصل می شود نیز قفل فعال است. در مواردی که احتمالا مشکلی برای اجاق گاز پیش بیاید نیز به طور اتومات قفل، فعال خواهد شد. برای تعمیر فندک اجاق گاز و باز شدن قفل کافی است به مدت ۳ ثانیه با انگشت روی کلید قفل فشار دهید. در دفترچه راهنمای اجاق گاز هم طریقه باز کردن قفل، نوشته شده است.

  • نوک مشعل‌ها زرد رنگ می‌سوزد.
    علت: نسبت هوا در مخلوط کم است.
    راه‌حل: صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنید. در اجاق‌های جدید اگر فاصله نازل تا لوله رابط به هم خورده آن را تنظیم نمایید.

 

  •  شعله وزش دارد و صدا می کند.    علت: نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است.   راه‌حل: صفحه مخلوط کن را کمی ببندید.

 

  • شعله دود میکند

علت: در مخلوط گاز و هوا، مقدار گاز زیاد است.
راه‌حل: مقدار گاز را کم کنید. در صورت گشاد شدن نازل آن را تعویض نمایید

جهت تعمیر اجاق گاز تکا در سعادت آباد خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *