تعمیر فر تکا

تعمیر فر تکا در پاسداران

تعمیر فر تکا در پاسداران ، نمایندگی فر تکا در پاسداران

اگر در شمال تهران زندگی میکنید و فر شما مارک تکا میباشد و نیاز به تعمیر دارد بهترین گزینه برای تعمیر فر تکا در پاسداران نمایندگی فر تکا در پاسداران میباشد که به منزل شما نزدیک است و تکنسین برای آمدن به منزل شما در این کلان شهر تهران در ترافیک مسیر نخواهد ماند و از نزدیک در محل مورد نظر شما فرتان را تعمیر و یا نصب و سرویس میکنند.

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته از ویژگی های بارز این نمایندگی در پاسداران میباشد در ادامه به ویژگی های این مرکز تعمیر تکا در پاسداران اشاره خواهیم کرد تا با خیالی آسوده برای تعمیرات فر تکا در پاسداران به این مرکز زنگ بزنید و درخواست تعمیر کار از نمایندگی فر تکا در پاسداران ا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر فر تکا در پاسداران اقدام  بکنید.

فر آشپزخانه از وسایلی است که در یک دهه اخیر جای خود را در آشپزخانه ایرانیان بیش از پیش باز نموده است، به خصوص از هنگامیکه گازهای فردار قدیمی رفته رفته صحنه رقابت را به گازهای رومیزی واگذار کرده‌اند روند صعودی استفاده از فرهای توکار آشپزخانه شدت بیشتری یافته است.

تعمیر فر تکا در پاسداران

تعمیر فر تکا در پاسداران

ویژگی های مرکز تعمیر فر تکا در پاسداران

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

ما در این مطلب به معرفی انواع فرهای پخت و پز آشپزخانه می پردازیم. مطمئناً هرچه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد ، انتخاب صحیح تری در زمان خرید خواهید داشت. برای شروع ، مقایسه ای کوتاه بین سه سیستم فر در ایران را آورده ایم، سپس به معرفی انواع فر و دسته بندی آن در بازار خواهیم پرداخت.

مزییت فر گازی به فر برقی:

به دلیل اینکه در کشور ما هزینه های مصرف گاز از انرژی برق خیلی ارزانتر است طبیعتا فر گازی هزینه پخت کمتری برای خانوار ها ایجاد می کند چراکه ( برای مثال ) برای پخت  یک مرغ با برق شما حداقل ۱۰ کیلووات بر ساعت برق مصرف می کنید که هزینه زیادی برای پخت غذا به حساب می آید. ولی اگر همین پخت را با گاز انجام بدهید هزینه های به مراتب کمتری را متحمل خواهید شد.

مزییت فر های ساده به الکترونیکی پیشرفته :

فرهای الکترونیکی به دلیل داشتن برنامه های غذایی از پیش تعیین شده، ممکن است غذاها را مطابق با ذائقه ما ایرانی ها نپزد. یعنی ممکن است در برنامه پخت یک مرغ کامل ، آنرا کمتر یا بیشتر از مقداری که ما انتظار داریم طبخ کند. از این رو ممکن است برخی از برنامه های پخت غذا در فرهای الکترونیکی پیشرفته با روشهای پخت ما منطبق نباشد و برای همیشه بلا استفاده قرار بگیرند.

ازطرفی ، فرهای ساده به دلیل سادگی در عملکرد ، مناسب برای هرگونه پخت و پز هستند ( از غذاهای متنوع گرفته تا انواع کیک و شیرینی )

انواع سیستم حرارت دهی و مزایای آن :

توجه داشته باشید معمولا کمترین حالت حرارت دهی در فر نیز احتیاجات شما را بر آورده خواهد کرد چرا که برای پختن کیک ، پیتزا ، مرغ ، سوسیس ، مرغ و سایر مواد غذایی ،  اگر فری با المنت “بالا-پایین” و “هوای سه بعدی” داشته باشید کفایت خواهد کرد . سایر سیستمهای حرارت دهی فقط کار شما را راحت تر یا سریع تر انجام خواهد داد.
اما از این مقایسه کوتاه که بگذریم به مواردی می رسیم که باعث بالارفتن تنوع فر در بازار می شود. همین تنوع زیاد ممکن است گاهی انتخاب را برای ما سخت کند.

انواع فر از نظر نوع و محل نصب در آشپزخانه :

۱ – توکار  ( نصب در داخل کابینت )

۲ – معمولی یا در اصطلاح مبله (بدونه نیاز به نصب استفاده به صورا پرتابل و قابل جابجایی )

انواع فر از نظر نحوه پخت و پز غذا :

۱ -فر گازی ( پخت غذا به کمک گاز شهری )

۲ -فر برقی  (پخت غذا به کمک المنت های برقی)

۳ – فر  کانوکشن convection (پخت غذا به کمک امواج ماکروفر و المنت)

نمایندگی فر تکا در پاسداران

نمایندگی فر تکا در پاسداران

نکات مهم در نگهداری فر توکار آشپزخانه

هومیکسو ” نکات زیر را جهت استفاده مطلوب در نگهداری فر آشپزخانه پیشنهاد می‌نماید:

  • از آنجائیکه فرها اساساً ساختاری ظریف و هوشمند دارند بهتر است در هنگام استفاده از دکمه و کلیدهای تعبیه شده روی آن با لطافت بیشتری برخورد شود.
  • هرگز در هنگام استفاده در فِر باز نگذارید مگر آنکه در دفترچه راهنما برای مواقع خاص بدان اشاره شده باشد. اینکار اتلاف انرژی و عملکرد نامطلوب فر را به دنبال خواهد داشت.
  • از جا به جایی ناگهانی گذاشتن ظروف بر روی فر و قطع و وصل برق آن جداً پرهیز نمائید.
  • فضای قرار گیری فِر را طوری در کابینت تعبیه نمائید که حتی المقدور 5 الی 10 سانتی متر با دیوار یا کابینت پشتی خود فاصله داشته باشد تا سبب تسهیل عبور جریان هوا و حرارت تولید شده در محوطه آن گردد.
  • برای نظافت محوطه داخلی فِرها حتماً پس از خنک شدن کامل آن اقدام نمائید و از سابیدن و خش انداختن فضای درونی فر اکیداً خودداری فرمائید.
  • برای نظافت صحیح لطفاً پس از سرد شدن فر ، چند قطره مایع ظرفشویی (و یا هر نوع ماده تمیز کننده دیگری که شرکت تولیدی پیشنهاد نموده) را به دستمالی نمناک آغشته نموده و اقدام به تمیزی نمائید و در انتها با دستمالی خشک سطوح را پاکیزه کنید.

    عیب یابی موجود در فر تکا شامل مواردی:

    فر تا روشن است ولی کار نمی کند.

    چرا حرارت فر تکا کم یا زیاد می شود.

    المنت سالم بوده و فر به درستی کار نمی کند.

    فر روشن مشود و بعد از مدت کوتاهی خاموش می شود.

    روشن نشدن فر برقی

    و…

    در صورت هر گونه عیب یابی جزئی و کلی با نمایندگی های مجاز شرکت هومیکسو در سراسر تهران میباشد که دارای تکنسین های مجرب و تخصصی در زمینه تعمیر فر هستند و با تعیین وقت مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما بدون جا به جایی فر تکا تعمیرکاران نمایندگی فر تکا در پاسداران ما اعزام می گردند.

    جهت تعمیر کردن فر تکا در پاسداران خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
    هماهنگی به منزل شما بیایند.

    شماره های تماس:

    02122737566

    [gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *