تعمیر ظرفشویی تکنوکیت

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس

 

تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت

تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس تیم هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

قطعات استفاده شده به منظور تعویض قطعات برای تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس اصل و اورجینال بوده و متخصصین خدمات تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس و همچنین در سراسر نقاط تهران ارائه می کنند.

توصیه های نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس برای نگهداری از دستگاه به شرح زیر است :

  • به اندازه ی استفاده ی مواد شوینده توجه داشته باشید، زیرا که اگر بیش از اندازه از مواد شوینده استفاده کنید روی ظروف باقی می ‌ماند و اگر از آن مقدار کمتر بریزید ظروف به خوبی تمیز نمی‌شوند.
  • مایع براق کننده هم برای صرف جویی انرژی وهم برای کارکرد دستگاهتان تاثیرگذار است. براق کننده، کشش سطحی آب را کاهش داده و مانع ایجاد لکه روی ظرفها می شود. به ویژه در مناطقی که آب سخت دارند، موجب خشک شدن سریعتر ظروف می‌شود و در مصرف انرژی برای خشک کردن ظروف صرف جویی می شود.
  • در صورتی که ماشین ظرفشویی پر باشد، شستشو را انجام دهید. در غیر این صورت، برای از بین بردن بوی بد ظروف از دور آبکشی استفاده کنید. تا بوی بد آن از بین برود.
  • ظروف را با درجه حرارت کمی خشک کنید. چون حرارت زیاد روی برخی از ظروف لکه به جا می گذارد. سعی کنید بیشتر اوقات از دمای کم استفاده کنید.

دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی تکنوکیت

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس برنامه های شستشوی ظرفشویی تکنوکیت را به شرح زیر معرفی می کند.

برنامه Delicate در لباسشویی تکنوکیت

  • دلیکیت به معنی ظریف است و این برنامه برای شستشوی لباس های ظریف و حساس استفاده می شود.
  • ایجاد کمترین فشار ممکن به تار و پود لباس ها باعث می شود تا هیچ مشکلی برای آنها پیش نیاید.

برنامه Wool در لباسشویی تکنوکیت

  • لباس های پشمی دارای تار و پود خاصی هستند.
  • برای شستن این لباس ها باید مراقب باشید تا آسیبی نبینند.
  • با استفاده از برنامه وول می توانید لباس های پشمی را به راحتی شستشو دهید.

برنامه Quick Wash در لباسشویی تکنوکیت

این برنامه برای شستشوی سریع لباس ها کاربرد دارد.

  • اگر زمان کافی برای شستن لباس ها نداشتید از این برنامه استفاده کنید.

برنامه Rinse/Spin در لباسشویی تکنوکیت

  • در صورت نیاز به آبکشی بعد از پایان شستشو نیز می توانید از این برنامه استفاده کنید.

برنامه Pre Wash در لباسشویی تکنوکیت

برای عملیات پیش شستشو قبل از شروع هر برنامه می توانید از این برنامه استفاده کنید.

  • برای شستشوی تمیزتر لباس ها کاربرد دارد.
  • در این برنامه از مایع لباسشویی استفاده نمی شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

با توجه به مواردی که پیشتر در مورد نشانه های خرابی ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT عنوان شد که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت دارد، در ادامه با جزئیات بیشتر اشاره می شود.

  • ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT بدرستی آب را تخلیه نمی کند: در این صورت به احتمال زیاد پمپ آب ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت کارشناس را دارد.
  • ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT روشن نمی شود: در بسیاری از مواقع مشکل از سیستم برقی و برد ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT می باشد که سرویس کار می بایست تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT را با دقت انجام دهد.
  • ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT بدرستی ظروف را تمیز نمی کند: در صورتی که ماشین ظرفشویی تکنوکیت شما ظروف را تمیز نمی کند ممکن است مشکل از عدم پاشش درست آب در مخزن یا حتی از کیفیت پایین مواد شست و شو باشد.
  • دکمه های ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT درستی عمل نمی کند: در این صورت برد ماشین ظرفشویی دچار ایراد شده است و نیاز است تا کارشناس تعمیر برد ماشین ظرفشویی را انجام دهد
  • ماشین ظرفشویی پس از شستشو آن ها را بدرستی خشک نمی کند: در این حالت سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی تکنوکیت معیوب شده است و نیاز به تعمیر یا جایگزینی قطعه دارد.

نمایندگی تکنوکیت در تهرانپارس

اگر ماشین ظرفشویی تکنوکیت شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ظرفشویی تکنوکیت در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت  در تهرانپارس از این خدمات بهره ‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ظرفشویی تکنوکیت بهره ‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران و یا با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی tecnokit در تهرانپارس

 

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت

مزایای خدمات تعمیرات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس

  1. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
  2. استفاده از قطعات اصلی
  3. ضمانت تعمیرات
  4. تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
  5. داشتن متخصصین مجرب که تخصص شان فقط تعمیرظرفشویی تکنوکیت است.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

هزینه ی تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT بستگی به این دارد که چه قطعاتی دارای مشکل باشند و این که آیا آن ها قابل تعمیر هستند یا باید تعویض شوند.

باید یک سرویس کار یا متخصص مجرب بصورت حضوری برآورد هزینه ی تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT را دستگاه را مورد بررسی قرار دهد و بعد از اعلام نتیجه با تایید شما تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT را انجام دهد.

در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی تکنوکیت شما، و نیاز پیدا کردنش به تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس به شماره تماس 77166615 و نیز 77394838 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر شما را در اسرع وقت به انجام برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در تهرانپارس کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *