تعمیر اجاق گاز تکا

تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی

تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی ، نمایندگی اجاق گاز تکا در شریعتی

برای تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی به متخصصین و تعمیر کاران با تجربه و ماهر در این زمینه نیاز است زیرا تعمیرات اجاق گاز کاری ساده و آسان نیست و به مهارت بالایی نیاز دارد ، به هیچ عنوان تعمیرات اجاق گاز خود را به دست تکنسین های تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی نسپارید و در صورت بروز هر گونه ایرادی برای اجاق گاز خود با نمایندگی اجاق گاز تکا در شریعتی تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر اجاق گازتان اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

اگر اجاق گازتان برند تکا هست و روزانه از آن برای پخت و پز غذا  استفاده میکنید نیاز است که موارد صحیحح و نکات ایمنی استفاده از اجاق گاز را بدانید و برای بیشتر شدن عمر اجاق گازتان این موارد را رعایت کنید ، همینطور با سرویس های دوره ای که برای اجاق گاز خود انجام میدهید میتوانید از بروز هزینه های

اگر به هر دلیلی نیاز به تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی داشتید کافیست تا با نمایندگی اجاق گاز تکا در شریعتی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی به محل مورد نظرتان اعزام شوند و یا به صورت آنلاین فرم انتهای صفحه را پر کرده تا کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده ایراد دستگاه را به تکنسین مربوطه ارجا دهند و برای تعمیر اجاق گاز تکا  به محل اعزام شوند.

تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی

نمایندگی اجاق گاز تکا در شریعتی

ویژگی های مرکز تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی

تجربه و تخصص بالا متخصصین

یکی از نمایندگی های معتبر در سطح شهر تهران مرکز تعمیر اجاق گاز تا در شریعتی میباشد که با بهره گیری از تکنسین های با تجربه خود توانسته اعتماد ساکنین شمال تهران را به خود جذب کند. تمامی تکنسین های نمایندگی اجاق گاز تکا در شریعتی با دوره های آموزشی که برای تعمیرات تخصصی اجاق گاز تکا در شریعتی دیده اند و تجربه بالایی که در زمینه تعمیر اجاق گاز دارند که همگی تعمیرکاران ما بالای 10، 12 سال کار تعمیرات انجام میدهند این مرکز را نسبت به بقیه شعبه ها متمایز میکند.

سرویس دهی در تمامی روزه های هفته

سرویسکاران ما در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن شریعتی هستند و افراد شاغل که منزل نیسند در روزای هفته نمیتوانند تعمیرکار اعزام کنند بسیار اهمیت دارد از همین بابت این ویژگی مرکز تعمیر اجاق گاز تکا را متمایز کرده.

هزینه های مصوب تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی

تمامی هزینه هایی که برای تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی به دست متخصصین نمایندگی اجاق گاز تکا در شریعتی از شما گرفته میشود منصفانه و زیر نظر اتحادیه میباشد و مازاد بر هزینه تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعه هزینه دیگری دریافت نخواهد شد.

ایرادات رایجی وجود دارد که اپثرا برای آنها مراجعه میکنند و اجاق گازشان بیشتر از این نواحی آسیب میبیند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد تا با علت آن آشنا شوید و بدانید ایراد دستگاه از کدام قسمت هست.

دلیل کار نکردن فندک اجاق گاز

وقتی فندک اجاق گاز رومیزی و مدار جرقه زن کار نمی کند، باید دلیل آن را پیدا کرد. برای تعمیر فندک اجاق گاز با متخصص نصب و تعمیر فر و اجاق گاز تعمیر بگیرید. اما قبل از تماس با تعمیرکار از وصل بودن اجاق گاز به شیر اصلی گاز مطمئن شوید. برای مثال در اسباب کشی ها گاهی فراموش می کنید اجاق گاز را به شیر اصلی گاز وصل کنید. همین فراموشی ساده ممکن است کار دست تان بدهد. شاید تصور می کنید که فندک اجاق گاز خراب شده ولی مشکل از جای دیگری است. اگر اجاق گاز به شیر گاز آشپزخانه متصل شده و گاز هم باز است ولی هنوز شعله روشن نمی شود، این موارد را بررسی کنید:

  • کنترل قفل کودک اجاق گاز

در بسیاری از اجاق گازهای مدرن و جدید یک ویژگی جالب کار شده است. برای اینکه شیر گاز به طور ناخواسته یا توسط کودکان باز نشود، قفل فندک کار گذاشته شده است. وقتی قفل اجاق گاز را فعال می کنید روی صفحه نمایش عبارت قفل( Locked) را می بینید. در این صورت با زدن فندک، جرقه و شعله نخواهید داشت. این ویژگی جهت ایمنی بیشتر روی اجاق گازهای جدید نصب شده و اجاق های قدیمی فاقد این قفل هستند. البته وقتی برای اولین بار اجاق گاز به برق وصل می شود نیز قفل فعال است. در مواردی که احتمالا مشکلی برای اجاق گاز پیش بیاید نیز به طور اتومات قفل، فعال خواهد شد. برای تعمیر فندک اجاق گاز و باز شدن قفل کافی است به مدت ۳ ثانیه با انگشت روی کلید قفل فشار دهید. در دفترچه راهنمای اجاق گاز هم طریقه باز کردن قفل، نوشته شده است.

  • مرطوب بودن شعله ها

وقتی اجاق گاز را تمیز می کنید امکان خیس شدن شعله ها وجود دارد. قبل از اینکه برای تعمیر فندک اجاق گاز با تعمیرکار تماس بگیرید، منتظر حخشک شدن شعله ها باشید. تا زمانی که شعله ها مرطوب هستند امکان جرقه زدن و روشن شدن اجاق گاز با فندک وجود ندارد. البته شاید بتوانید با کبریت شعله را روشن کنید. توصیه می شود تا خشک شدن کامل اجاق گاز و شعله ها اقدام به روشن کردن آن نکنید. اگر عجله دارید می توانید با کمک باد سشوار شعله را سریع خشک کنید. در این صورت به راحتی فندک جرقه می زند و گاز روشن می شود. باد سشوار هیچ آسیبی به اجاق گاز، ترموکوبل، فندک یا سر شعله ها نمی رساند.

  •  مسدود شدن شعله ها

گاهی مسدود شدن منافذ شعله ها علت اصلی جرقه نزدن فندک است. پخت و پز موجب کثیفی شعله ها می شود. گاهی خرده ریزها روی منافذ شعله می نشینند و مانع خروج گاز می شوند. در این صورت معمولا یک یا دو شعله با مشکل روبرو می شود. برای تعمیر فندک اجاق گاز باید این منافذ را باز کنید. با استفاده از یک سنجاق کوچک به آرامی فضای بین شعله ها را تمیز کنید. مراقب باشید باز کردن بیش از اندازه منافذ و یا کج کردن منافذ اصلا کار درستی نیست و تنظیم شعله را به هم می زند. گشادش دن منافذ شعله عامل مهمی در روشن نشدن و یا سوخت ناقص شعله های گاز است.

تعمیر اجاق گاز تکا در شریعتی

نمایندگی اجاق گاز تکا در شریعتی

در صورت کار نکردن فندک و یا هر ایراد دیگری برای اجاق گازتان میتوانید با شماره های مرکز تعمیر اجاق گاز تکا  تماس گرفته تا در برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را اتخاذ نمایند:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی اجاق گاز خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده و بر طرف کردن ایراد دستگاهتان ، تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *