تعمیر اجاق گاز تکا

تعمیر اجاق گاز تکا

تعمیر اجاق گاز تکا

تعمیر اجاق گاز تکا را باید به دست متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکا سپرد تا با تشخیص صحیح ایراد اصلی دستگاه از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کنند. اگر زمان گارانتی شما به اتمام رسیده میتوانید با مرکز تعمیر اجاق گاز تکا در تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین مربوطه را نسبت به خرابی دستگاه شما به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

اجاق گاز یکی از وسیله های کاربردی و مهم هر خانه ای به حساب می آید و با خراب شدن آن عملا پخت و پز غذا به تعویق خواهد افتاد و دغدغه های زیادی را برای اعضای خانه به وجود خواهد آورد.

از این رو با خراب شدن اجاق گاز خود میتوانید با ثبت سفارش به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان، کارشناسان ما را مطلع کنید که آنها پس از بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل اعزام نمایند.

يكی از وسايلی كه بی شک در منزل تمامی مشتركين وجود دارد اجاق گاز است. اجاق گاز وسيله ای است كه بيشتر از ساير وسايل منزل و در اكثر ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار می گيرد و استفاده از آن هم مختص خانمهای خانه دار نبوده و ساير اعضای خانواده نيز كم و بيش و در مواقع لزوم از اجاق گاز استفاده می نمايند.

آمار حوادثی كه بر اثر بی احتياطی و عدم رعايت نكات ايمنی در استفاده از اجاق روی می دهد، متاسفانه در مقايسه با ساير وسايل گازسوز بيشتر می باشد.

به اين ترتيب و با توجه به گستردگی استفاده از اجاق گاز و برای اينكه وسايل گاز سوز مبدل به وسيله ای مطمئن جهت آسايش زندگی شما و خانواده تان گردد، لازم است نكاتی را جهت افزایش آگاهی شما خواننده گرامي ذكر نماييم.

  • توصيه می شود بهتر است وسايل گاز سوزی كه در يک محل بطور ثابت نصب می شوند بوسيله لوله فلزی به سيستم لوله كشی وصل گردند.
  • در اجاق گازهايی كه پيلوت (شمعک) ندارند، هميشه اول كبريت را روشن بكنيد، سپس شير گاز را باز كنيد. مجدداً توصيه می كنيم كه از باز كردن شير اجاق گاز قبل از روشن كردن كبريت خود داری كنيد در غير اينصورت در فاصله بين باز كردن شير اجاق گاز و روشن كردن كبريت گاز در فضای آشپزخانه منتشر شده و ممكن است باعث انفجار و آتش سوزی گردد.
  • اگر اجاق گاز و وسايل گازسوزی كه مورد استفاده قرار ميگيرد دارای پيلوت (شمعک) می باشند، جنانچه بعد از باز كردن شير گاز مشعل روشن نشود معلوم می شود كه پيلوت ميزان نيست و يا خاموش شده است، در هرحال بايد فوراً شير گاز را بست و به بررسی و رفع علت پرداخت.
  • سر رفتن ظرف غذا و مانند آنها بر روی اجاق گاز ممكن است باعث خاموش شدن شعله گردد. بنابراين هنگام استفاده از اجاق گاز بايد دقت کنید كه ظرف غذا سر نرود. چنانچه اين عمل اتفاق افتاد و شعله خاموش شد بايد فوراً شير گاز را بست و پس از خارج كردن گاز منتشر شده در فضای آشپزخانه، اجاق گاز را تميز و آماده روشن كردن مجدد نمود.
  • هميشه مراقب باشيد كه مشعل های اجاق گاز و و دیگر اجزای آن كاملا تميز و مرتب باشند تا گاز بتواند به راحتی و به اندازه كافی به مشعل برسد و با شعله آبی بسوزد. برای اين كار بايد هفته ای يک يا دو بار شير مصرف مربوط را بست و مشعل های آن را از جای خود بيرون آورد و پس از تميز كردن و شستن، كاملا آنها را خشک كرد و دوباره در جا خود قرار داد.
  • از وارد آوردن ضربه به وسيله ديگ و ساير ظروف سنگين بر روی اجاق گاز جداً خوددار كنيد زيرا باعث سست شدن اتصالات و نشت گاز می شود.
تعمیر اجاق گاز تکا

تعمیر اجاق گاز تکا

اگر نکات ایمنی و استفاده صحیح از دستگاه را انجام دهید و رعایت کنید دیرتر به تکنسین تعمیر اجاق گاز تکا نیاز پیدا خواهید کرد، در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد تا با رعایت آنها از تعمیرات اجاق گاز تکا تا مدت ها بی نیاز باشید.

نکات ایمنی استفاده از اجاق گاز تکا 

از هر گونه دست کاری اجاق گاز به هر دلیل جدا خودداری کنید.

*رفتار صحیح در منزل در ارتباط با استفاده از وسایل گاز سوز بهترین طریقه آموزش کودکان خواهد بود.

*با ظروف سنگین به وسایل گاز سوز ضربه وارد نکنید.

*وسایل گاز سوز را در مسیر مسیر هوا و جریان باد قرار ندهید.

*از قرار دادن اشیا و البسه قابل اشتعال در مجاورت بخاری و سایر وسایل گازسوز جلوگیری کنید.

*بازرسی اتصالات و بست های مربوط به لوله های گاز را حتما انجام دهید.

*برای آزمایش نشت گاز هرگز از شعله کبریت استفاده نکنید.

*در نظافت مشعل های اجاق گاز و سایر شعله پخش کن های گازی دقت کنید.

*هرگز آبگرمکن گازی و سایر وسایل گاز سوز را در حمام نصب نکنید.

*دقت کنید بخاری گازی و اجاق گاز همیشه با شعله آبی بسوزد.

*در صورت استشمام بوی گاز فورا شیر گاز اصلی را ببندید.

*در صورت استشمام بوی گاز از روشن کردن لامپ، کبریت و فندک جدا خودداری کرده و فیوز اصلی برق را قطع کنید.

*حتما یک کپسول آتش نشانی در منزل داشته باشید.

*برای آزمایش و بازرسی اتصالات وسایل گاز سوز از کف صابون استفاده کنید.

مزیت‌های انتخاب نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکا :

جالب است بدانید که فر یکی از وسایلی است که امروزه در بیشتر خانه‌ ها یافت می‌ شود و به دو صورت جداگانه یا همراه گاز تولید و به بازار عرضه می‌ شود، بنابراین می‌توان گفت خراب شدن و از کار افتادن این وسیله می‌ تواند باعث اختلال در زندگی روزمره‌ ی همه‌ ی ما بشود.

برای تعمیر اجاق گاز تکا باید از نمایندگی تعمیر فر و اجاق گاز تکا کمک بگیرید چون این نمایندگی‌ ها از تخصصی‌ ترین مراکز تعمیر اجاق گاز های تکا به شمار می‌ آیند که از قوی‌ ترین و مجرب‌ ترین تکنسین‌ ها و کارشناسان برای تعمیرات فر و اجاق گاز بهره می‌ برند.

جالب است بدانید که این تکنسین‌ ها به طور مداوم در دوره‌ های آموزشی دانش خود را به روز می‌ کنند.

می‌ توان گفت از دیگر مزیت‌ های این نمایندگی‌ این است که از قطعات کاملا اورجینال و اصلی استفاده می‌ کنند و بیشتر تمایل به تعمیرات قطعات خود دستگاه دارند تا تعویض کردن آنها.

می‌توان گفت برای مشتریانی که از برند های آمریکایی و اروپایی استفاده می‌ کنند این دغدغه و نگرانی را برطرف کرده است.

در واقع اگر شما از نمایندگی‌ های غیر مجرب و مجاز جهت تعمیر اجاق گاز تکا استفاده کنید ممکن است آسیب جدی به فر گاز شما وارد شود و مجبور شوید پول هنگفتی را در این زمینه هزینه کنید. 

همچنین برای تعمیرات اجاق گاز می‌ ‎‌توانید با نمایندگی‌ها تماس بگیرید که آنها به صورت تلفنی مشکل شما را حل می‌کنند در غیر اینصورت کارشناسان خود را برای بررسی و تعمیر اجاق گاز در اسرع وقت به منزل یا محل کار شما اعزام خواهند کرد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید و با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی آن کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظر شما اعزام میکنند.

02122737566

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

2 thoughts on “تعمیر اجاق گاز تکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *