تعمیر اتو مو

تعمیر اتو مو ، نمایندگی تعمیر اتو مو

تعمیر اتو مو ، نمایندگی تعمیر اتو مو

تعمیر اتو مو در نمایندگی تعمیر اتو مو . از آنجا که اتو مو یک وسیله ی برقی است و معمولا بیشتر وسایل برقی دچار مشکلاتی میشوند که باعث خرابی دستگاه ما میشوند . اما شما دوستان عزیز می توانید با کمی آشنایی با اتو مو از برخی از مشکلات جلوکیری کنید و خیلی از مشکلات را رفع کنید . مشکلات اتو مو عمداً به دو دسته تقسیم می شنود که این دو دسته شامل ، دسته اول : مشکلاتی که ما خودمان میتوانیم با کمی آشنایی با اجزای اتو مو آن هارا حل کنیم . اما دسته دوم :دسته دوم مشکلاتی هستند که نیاز به تخصص دارند و اما ئر هنگام بروز این مشکلات نباید اقدام به تعمیر اتو مو کنیم برای تعمیر اتو مو که دچار مشکل تخصصی شده است میتوانید به نمایندگی تعمیر اتو مو همیکسو مراجعه کتید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر اتو مو

نمایندگی تعمیر اتو مو

دوستان عزیزی که پس از تهیه و خرید اتو مو در صورت بروز مشکل برای اتو مو خود برای تعمیر اتو مو به دنبال نمایندگی تعمیر اتو مو میگردند میتوانند برای تعمیر اتو مو خود به نمایندگی تعمیر اتو مو همیکسو مراجعه کنید . همیکسو با داشتن کادری مجرب تکنسین های دوره دیده ، با تجربه آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی به شما دوستان عزیز است . دوستانی که خارج از تهران هستند میتوانند با تیپاکس دستگاه خود را برای ما بفرستند و ما پش از حل کردن مشکل دستگاه را برای آن ها دوباره ارسال میکنیم . در ضمن همیکسو در صورت خرابی قطعه ای که باید تعویض گردد قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه خراب شده می کند . در صورت بروز مشکل شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل با مت در تماس باشید .

تعمیر اتو مو در نمایندگی تعمیر اتو مو

انواع اتو مو

انواع اتو ممو از جنس کفی آن ها شناخته میشوند . اتو مو ها عمداً از جنس کفی به 3 دسته تقسیم میشوند که این 3 دسته شامل:

اتو مو سرامیکی :

این مدل اتو مو از قیمت مناسبی برخوردار است و حرارت را به صورت یکنواخت پخش می کند . این اتو برای موهای نازک بسار مناسب بوده و به خاطر جنس سرامیکی کفه آن آسیب کمتری به مو وارد می کند . یکی از اصلی ترین مشکلات این دستگاه شکستن کفی سرامیکی آن است .

اتو مو تیتانیومی :

این اتو برای آرایشگرها و حرفه ای ها انتخاب مناسبی است . اتو مو هایی که شامل صفحه تیتانیومی هستند زود تر داغ شده و رسانایی گرمای زیادی دارد ، این اتو برای افرادی که موهای پر پشت و ضخیم دارند انتخاب ناسبی است .

اتو مو تورمالینی :

تورمالین یکی از سنگ های نیمه قیمتی بوده که در صعنت آرایش استفاده زیادی از آن همیشود. هنگام ساخت اتو پودر تورمالین را روی، صفحه سرامیکی یا تیتانیومی روکش می‌زنند. اتو مو تورمالینی، مدت زمان بیشتری برای داغ شدن میبرد . اما حرارت را در خود نگه داشته و مو را براق و درخشان می‌کند .

برخی از مشکلات متداول اتو مو و دلایل و بروز آن ها

دستگاه روشن نمیشود

دستگاه روشن میشود اما گرم نمیکند

اتو موها را صاف نمی کند

اتو قطع و وصل می شود

دستگاه روشن نمی شود دلیل بروز این مشکل چیست

از دلایلی که باعث میشود که دستگاه روشن نشود میتوان به :

خراب بودن پریز خانه

بخش ورودی دستگاه سوخته است

دو شاخه دستگاه ایراد دارد

موارد بالا را چک کنید و در صورتی که مشکل را حل نکردید میتوانید برای تعمیر اوتو مو خود به نمایندگی تعمیر اتو مو مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دستگاه روشن می شود اما گرم نمی شود دلیل بروز این مشکل چیست

شاید این مشکل برای شماهم پیش آمده باشد که دستگاه را به برق زده اید اما روشن میشود اما گرم نمیشود در ادامه به دلایل گرم نشدن اتو مو می پردازیم .

پیچهای ریز روی دستگاه را باز کرده و قطعات داخلی دستگاه را تمیز می کنیم

المنت دستگاه دچار مشکل شده است که در این صورت باید به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید و مشکل خود را حل نمایید .

نمایندگی تعمیر اتو مو

اتو موها را صاف نمی کند دلیل بروز این مشکل چیست

یکی از شایع ترین مشکلات اوتو مو ها این است که دستگاه مو را صاف نمی کند و این مشکل میتواند دلایل مختلفی داشته باشد دلایلی از جمله :

شاید حجم مویی که داخل دستگاه گزاشتهاید زیاد است این کار باعث میشود سرعت اتو کشیدن مو کمتر شود

این امکان نیز وجود دارد که موهای شما خیس است در نظر داشته باشید همیشه قبل از اتو کشیدن موهای خود را به خوبی خشک کنید زیرا در هنگام خیس بودن مو و کشیدن اتو اعث میشود که دستگاه دچار آسیب شود .

اتو مو قطع و وصل میشود دلیل بروز این مشکل چیست

اگر شماهم از قطع و وصل شدن اتو مو در هنگام کار مطلع شده اید و این مشکل شمارا اذیت می کند میتوانید برا یحل این مشکل به نکات زیر توجه کنید .

از سالم بودن سیم یا دو شاخه اتو مو مطمعن شوید ،ابتدا دستگاه را از برق کشیده و از داشتن جریان برق در سیم مطمعن شوید .

در مرحله دوم از سالم بودن پریز خانه مطمعن شوید برای این کار میتوانید یک وسیله برقی دیگر را به پریز وصل کنید و از سالم بودن آن مطمعن شوید .

در صورتی که خرابی مربوط به سیم بود میتوانید برای تعویض سیم اوتو مو خود به نمایندگی تعمیر اتو مو مراجعه کنید و مشکل خود را حل کنید .

دفترچه راهنمای تعمیر بخارشوی در نارمک

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای بخارشو در نارمک

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر اتو مو خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر اتو مو آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اوتو موچقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *