تعمیر سماور برقی

تعمیر سماور برقی ، نمایندگی تعمیر سماور برقی

تعمیر سماور برقی ، نمایندگی سماور برقی

تعمیر سماور برقی در نمایندگی تعمیر سوار برقی .از آنجا که سماور برقی یکی از وسایل مدرت و ضروری هر خانه حساب می شود و تقریبا در طول یک روز استفاده زیادی از آن میشود این طبیعی است پش از استفاده مکرر و مداوم دچار مشکلاتی شود مشکلاتی از جمله : روشن نشدن سماور برقی ، گرم نشدن آب داخل آن و …غیره ، اما این گونه از مشکلات ، مشکلاتی هستند که ما میتوانیم با کمی آشنا بودن با سماور برقی و اجزای آن از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم و یا یانت مشکلات را حل کنیم . اما برخی از مشکلات وجود دارند که نیاز به تخصص بالایی دارد و اگر ما در زمینه تعمیر سماور برقی تخصص نداریم بهتر است برای تعمیر سماور برقی به نمایندگی تعمیر سماور برقی مراجعه کرده و مشکل خود را برطرف کنیم .

تعمیر سماور برقی

نمایندگی تعمیر سماور برقی

شما دوستان عزیزی که پس از خرید و یا در صورت بروز مشکلات جدی جهت تعمیر سماور برقی و یا سوالات تخصصی نیاز به سوال جهت رفع مشکل خود دارید میتوانید با نمایندگی تعمیر سماور برقی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید . نمایندگی تعمیر سماور برقی همیکسو با داشتن تکنسین های دوره دیده و با تجربه آماده ارائه سرویس در جهت تعمیر سماور برقی به شما دوستان عزیز است . درصورت خرابی قطعه نمایندگی تعمیر سماور برقی قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه خراب می کند . در صورت نیاز می توانید با نمایندگی تعمیر سماور برقی همیکسو تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید .

برخی از اجزای داخلی و خارجی سماور برقی

قسمت داخلی و اجزای الکتریکی آن

عایق مخصوص المنت

لوله های عایق نسوز

ترمینان چینی

ترموستات یا اتوماتیک که شامل اجزای زیر می شود

عضو حساس به حرارت یا همان بازو ، پلاتین ها ، اهرم چینی ، ولوم ، پیچ تنظیم ، دسته ولوم

برخی از مشکلات متداول سماور برقی و دلایل بروز آن ها به شرح زیر است

سماور برقی اصلا روشن نمی شود دلیل بروز این مشکل چیست

از وصل بودند دوشاخه برق به پریز مطمعن شوید

المنت سماور برقی دچار سوختگی شده است

سیم کشی داخل سماور دچار سوختگی و یا ایراد شده است

 عدم داغ شدن آب داخل سماور

یکی از مشکلات شایع و رایج سماور برقی داغ نشدن آب داخل سماور است که دلایل مختلفی دارد

نرسیدن برق به المنت

سوختگی المنت

روسوب گزاشتن زیاد روی المنت

وقتی که دو شاخه را پریز وصل میکنیم دستگاه روشن می شود دلیل بروز این مشکل چیست

در بعضی از مواقع دیده شده که هنگامی که دو شاخه را به پریز وصل می کنیم دستگاه بدون زدن دکمه خاموش روشن به صورت خودکار روشن می شود که دلیل بروز این مشکل خرابی ترموستات است

نمایندگی تعمیر سماور برقی

آب از سماور نشست می کند دلیل بروز این مشکل چیست

یکی دیگر از شایع ترین مشکلات سماور برقی نشستی آب از آن است که دلیل بروز این مشکل فاسد شدن واشر آب بندی المنت است که باید به سرعت آن را تعویض کنیم

روشن نشدن لامپ سماور برقی

شاید شما هم با این مشکل برخورده باشید که سماور به خوبی کار می کند اما ولی لامپ آن روشن نمی شود از دلایل بروز این مشکل میتوان به

سوختگی لامپ

قطعی سیم لامپ

سیم های لامپ را چک کنید در صورتی که قطعی وجود نداشت لامپ را تعویض کنید .

قبل از جوش آمدن آب سماوربرقی خاموش میشود

از دلایل بروز این مشکل میتوان به

تنظیمات ترموستات و یا خرابی آن اشاره کرد و علت دیگر بروز این مشکل خراب بودن علیق های حرارتی است که موجب خرابی در عملکرد ترموستات میشود .

دفترچه راهنمای تعمیر سماور برقی

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای سماور برقی  

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر سماور برقی خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر سماور برقی اماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر سماور برقی چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *