دسته‌بندی نشده

تعمیر اتو مو براون

تعمیر اتو مو براون

تعمیر اتو مو براون در نمایندگی تعمیر اتو مو براون

شما دوستان عزیزی که اتو مو براون شما دچار مشکل شده است میتوانید برای تعمیر اتو مو براون خود به نمایندگی تعمیر اتو مو براون مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید . از آنجا که عمداً مشکلات اتو مو به دو دسته غیر تخصصی و تخصصی تقسیم میشوند که دسته شامل مشکلاتی است که ما میتوانیم با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات اتو مو میتوانیم مانع از بروز و حل کردن برخی مشکلات شویم . اما دسته دوم شامل که مشکلات تخصصی است ، ما باید در صورت بروز این مشکلات به نمایندگی تعمیر اتو مو براون مراجعه کنیم و مشکلات پیش آمده برای دستگاه را برطرف کنیم . شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل تخصصی برای دستگاه خود به نمایدگی تعمیر اتو مو براون مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر اتو مو براون

نمایندگی تعمیر اتو مو براون  

دوستان عزیزی که پس از تهیه و یا در صورت بروز مشکل برای اتو مو براون خود به دنبال نمایدگی تعمیر اتو مو براون برای تعمیر اتو مو براون هستند میتوانند به نمایدگی تعمیر اتو مو براون مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیر اتو براون با داشتن کادری مجرب و تکنسین های با تجربه و دوره دیده آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز است . در صورت نیاز میتوانید با نمایندگی تعمیر اتو مو براون تماس بگیرید  و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر اتو مو براون در نمایندگی تعمیر اتو مو براون

انواع اتو مو

انواع اتو ممو از جنس کفی آن ها شناخته میشوند . اتو مو ها عمداً از جنس کفی به 3 دسته تقسیم میشوند که این 3 دسته شامل:

اتو مو سرامیکی :

این مدل اتو مو از قیمت مناسبی برخوردار است و حرارت را به صورت یکنواخت پخش می کند . این اتو برای موهای نازک بسار مناسب بوده و به خاطر جنس سرامیکی کفه آن آسیب کمتری به مو وارد می کند . یکی از اصلی ترین مشکلات این دستگاه شکستن کفی سرامیکی آن است .

اتو مو تیتانیومی :

این اتو برای آرایشگرها و حرفه ای ها انتخاب مناسبی است . اتو مو هایی که شامل صفحه تیتانیومی هستند زود تر داغ شده و رسانایی گرمای زیادی دارد ، این اتو برای افرادی که موهای پر پشت و ضخیم دارند انتخاب ناسبی است .

اتو مو تورمالینی :

تورمالین یکی از سنگ های نیمه قیمتی بوده که در صعنت آرایش استفاده زیادی از آن همیشود. هنگام ساخت اتو پودر تورمالین را روی، صفحه سرامیکی یا تیتانیومی روکش می‌زنند. اتو مو تورمالینی، مدت زمان بیشتری برای داغ شدن میبرد . اما حرارت را در خود نگه داشته و مو را براق و درخشان می‌کند .

برخی از مشکلات متداول اتو مو و دلایل بروز این مشکلات

اتو مو روشن میشود ، اما گرم نمی کند

اتو قطع و وصل میشود

دستگاه روشن نمی شود

اتو مو ، موهارا صاف نمی کند

اتو مو روشن میشود ، اما گرم نمی کند

شاید این مشکل برای شمام پیش آمده باشد دستگاه به برق زده اید روشن میشو اما گرم نمی کند در صورت بروز این مشکل چه باید کرد

در اولین اقدام شما دوستان عزیز باید پیچ های دستگاه را باز کرده و قطعات داخلی دستگاه را تمیز کنید

در صورتی که مشکل اتو مو شما با تمیز کردن قطعات داخلی حل نشد مشکل دستگاه شما از المنت آن است المنت دستگاه شما سوخته است .

شما دوستان عزیز میتوانید در صورت سوختن المنت دستگاه خود به نمایندگی تعمیر اتو مو براون مراجعه کنید و المنت دستگاه را تعویض کنید .

اتو قطع و وصل میشود دلایل بروز این مشکلات چیست

شاید شماهم با این مشکل مواجه شدید که که در هنگام کار با اتو ، اتو قطع و وصل میشود دلایل بروز این مشکل چیست

سیم و دوشاخه دستگاه را چک کنید تا دچار پارگی یا قطعی نشده باشد ، دستگاه را از برق بکشید و از وجود جریان برق در سیم و دو شاخه مطمعن شوید

پریز برق خانه را چک کنید و مطمعن شوید که سالم است ، برای مطمعن شدن از عدم خرابی پریز میتوانید از یک وسیله برقی دیگر استفاده کنید

در صورت سالم بودن پریز خانه مشکل از سیم اتو مو است شم دوستان عزیز میتوانید برای تعویض سیم اتو مو خود به نمایندگی تعمیر اتو مو براون مراجعه کنید و سیم اتو مو خود را تعویض کنید .

نمایندگی تعمیر اتو مو براون

دستگاه روشن نمی شود دلیل بروز این مشکل چیست

روشن نشدن اتو مو میتواند دلایل مختلفی داشته باشد اما ما در ادامه اصلی ترین دلایل روشن نشدن اتو مو را بررسی میکنیم

پریز خانه دچار مشکل شده است و در آن برق وجود ندارد

بخش ورودی دستگاه سوخته و باعث میشود که برق به دستگاه وارد نشود

دوشاخه دستگاه را چک کنید در صورتی که دوشاخه دستگاه دچار مشکل شده باشد دستگاه روشن نمی شود

اگر تمامی مراحل بالا را انجام داید و رفع اشکال کرده اید اما هنوز دستگاه روشن نمی شود این امکان وجود دارد که موتور دستگاه سوخته باشد در صورتی که موتور دستگاه سوخته باشد شما دوستان عزیز میتوانید برای تعویض موتور اتو مو خود به نمایندگی تعمیر اتو مو براون مراجعه کنیم و مشکل خود را برطرف کنیم .

اتو مو ، موهارا صاف نمی کند دلایل بروز این مشکل چیست

یکی از بیشترین مشکلاتی که برای اتو مو اتفاق می افتد این است که اتو مو ، مو را صاف نمی کند دلیل بروز این مشکل چیست

اول از همه باید در نظر داشته باشیم که حجم کمی از مورا برای صاف کردن در نظر بگیریم زیرا در صورتی که حجم مو برای صاف کردن زیاد باشد مدت زمان بیشتری را باید صاف کردن موی خود در نظر بگیرید .

این نکته هم در نظر داشته باشید که قبل از استفاده از اتو مو موهای خود را به خوبی خشک کنید زیرا در صورت خیس بودن مو و استفاده از دستگاه اتو مو دچار آسیب جدی میشه

دفترچه راهنمای تعمیر اتو مو براون

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای اتو مو براون

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر اتو براون مو خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی اتو مو فیلیپس آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اوتو مو براون چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *