تعمیر لباسشویی ریتون

نمایندگی لباسشویی ریتون

نمایندگی لباسشویی ریتون ، تعمیر لباسشویی ریتون

اگر ماشین لباسشویی که استفاده میکنید برند ریتون است در صورت نیاز به تعمیر و اتمام زمان گارانتی نگران نباشید نمایندگی لباسشویی ریتون با تکنسین های مجرب و با تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی ریتون میتواند در کوتاه ترین  زمان لباسشویی شما را عیب یابی کند و ایراد دستگاه را به خوبی تشخیص داده تا باعث آسیب رساندن و خسارت بیشتر به دستگاه نشود، از این رو با کوچکترین ایرادی میتوانید با کارشناسان نمایندگی لباسشویی ریتون تماس گرفته تا به صورت رایگان مشاوره بگیرید و در صورت نیاز تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی ریتون شما به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

نمایندگی لباسشویی ریتون

تعمیر لباسشویی ریتون

امروزه ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و کارآمدترین وسایل مورد نیاز در هرخانه است اما از همه مهمتر قیمت، کیفیت و میزان مصرف برق این وسیله است که بسیار اهمیت دارد. برند ریتون (RITTON) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد.در صورت بروز هر مشکل و یا سرویس سالیانه لباسشویی خود با نمایندگی ریتون در تماس باشید

اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیر لباسشویی ریتون هستید، با ما تماس بگیرید:

02144287993

02177145282

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

هنگام کار با ماشین های لباسشویی چه نکات ایمنی ای را باید رعایت کرد؟

  1. پیش از آموزش تعمیر لباسشویی مطمئن شوید که علامت استاندارد روی محصول شما و جعبۀ آن هست و همچنین محصول شما برچسب مصرف انرژی دارد. تا حد امکان ماشین هایی را بخرید که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند.
  2. باید دقت کنید که ماشین برای انجام عمل شستشو چه نوع اختیارها و امکان هایی به شما می دهد و بسته به نیازتان محصولی را انتخاب کنید. مثلاً بعضی ماشین ها به شما امکان می دهند که تعداد دورهای آبکشی لباس ها را خودتان انتخاب کنید و یا اینکه لباس ها با آب گرم شسته شوند یا سرد و یا ولرم. مجموعۀ این نکات منجر می شود که مصرف برق و آب ماشین پایین تر بیاید و بهینه شود.
  3. البته اغلب، کارخانۀ سازندۀ ماشین معین می کند که میزان مصرف برق محصولش چقدر باشد. پرمصرف ترین ماشین در هر ساعت 3.5 کلیو وات برق مصرف می کند، و کم مصرف ترین نوع آن 1.5 کلیو وات در ساعت مصرف برق خواهد داشت
  4. در کنار توجه به تمامی نکاتی که ما در اینجا ذکر می کنیم، به یاد داشته باشید که دفترچۀ راهنمای استفادۀ محصولی را که خریده اید، پیش از راه اندازی و نصب حتماً مطالعه فرمایید.
  5. فیلترها و محفظه های مخصوص پودر شستشو را هر چند وقت یک بار به دقت تمیز کنید. به طور کلی، تمیز کردن پیوستۀ اجزا و قطعات ماشین لباسشویی و تمام وسایل برقی دیگر، منجر به افزایش طول عمر آن ها و کم شدن میزان مصرف برقشان می شود.
  6. اگر برایتان مقدور است که لباس های شسته شده را در هوای آزاد و در زمانی نسبتاً طولانی تر خشک کنید، تا جایی که می توانید از تعداد دورهای کم برای آبکشی لباس ها استفاده کنید؛ چرا که هرچقدر تعداد دور آبکشی در دقیقه زیادتر باشد، مصرف انرژی ماشین را بیشتر می کند. در ضمن خشک کردن بیش از اندازۀ لباس ها در داخل ماشین لباسشویی، آن ها را چروک خواهد کرد. بهتر است وقتی که لباس ها کمی رطوبت دارند عمل شستشو را پایان دهید.
  7. ماشین لباسشویی و سایر وسایل برقی را در ساعت های اوج مصرف انرژی روشن نکنید. در این ساعت ها تقاضا و نیاز برای مصرف برق بیشتر است و در صورت مصرف بیش از اندازه، به شبکه های برق فشار می آید که منجر به اتصالی یا قطعی برق خواهد شد.
  8. قبل از پرشدن کامل مخزن لباسشویی از لباس، آن را روشن نکنید که در هزینه هایتان صرفه جویی شود.
  9. اگر می خواهید در یک روز بیش از یک بار ماشین لباسشویی را روشن و از آن استفاده کنید، به یاد داشته باشید که فاصلۀ هر شستشو با شستشوی بعدی باید حداقل دو ساعت باشد.
  10. ماشین لباسشویی را در جاهایی که تابش مستقیم نور خورشید بر روی آن وجود داشته باشد، یا در معرض بارش برف و باران باشد قرار ندهید.
  11. لباسشویی در هنگام نصب باید حداقل 5 متر با دیوار فاصله داشته باشد و اندازۀ آن متناسب با فضایی باشد که به آن اختصاص داده اید، و بزرگ تر از آن نباشد که به سختی در آنجا جا بگیرد و برای تراز شدن آن در جای موردنظر، باید آن را با پیچ های تنظیم زیرش تراز کرد.
  12. تایمر شمار ماشین های لباسشویی فقط باید در جهت عقربه های ساعت چرخانده شوند؛ در غیر این صورت می شکنند.
تعمیر لباسشویی ریتون

نمایندگی لباسشویی ریتون

جهت تعمیر لباسشویی ریتون با نمایندگی لباسشویی ریتون با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

44287993

77145282

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر لباسشویی ریتون خود تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *