نمایندگی لباسشویی جی پلاس

نمایندگی لباسشویی جی پلاس

نمایندگی لباسشویی جی پلاس ، تعمیر لباسشویی جی پلاس

نمایندگی لباسشویی جی پلاس در تهران آماده ارائه خدمات سرویس دهی و تعمیرات و نصب انواع مدل های لباسشویی جی پلاس به دست تکنسین های مرکز تعمیر لباسشویی جی پلاس هست .

نمایندگی لباسشویی جی پلاس

نمایندگی لباسشویی جی پلاس

مزایای نمایندگی لباسشویی جی پلاس در تهران

مدت زمان تعمیر لباسشویی به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن لباسشویی شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر لباسشویی جی پلاس چون به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی ماشین لباسشویی جی پلاس اصل و اورجینال است و از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات لباسشویی جی پلاس را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی ماشین لباسشویی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما ماشین لباسشویی خود را به نمایندگی لباسشویی جی پلاس ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و ماشین لباسشویی را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

هزینه های متعارف در نمایندگی لباسشویی جی پلاس

هزینه هایی که برای تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس دریافت میشود جی پلاس  به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی لباسشویی جی پلاس است.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

ماشین لباسشویی یکی از دستگاه‌هایی است که کار را خیلی برای ما ساده کرده است؛ این وسیله در واقع یکی از دستگاه‌های مهم و دوست داشتنی منزل محسوب می‌شود. برخی از ما عادت کرده‌ایم با روشن کردن ماشین لباسشویی برنامه‌ی شستشوی سریع را انتخاب کنیم و لباس‌ها را در مدت کوتاهی شستشو دهیم اما این دستگاه‌ها معمولا گزینه‌های خیلی بیشتری دارند که گاهی از آن بی اطلاع هستیم. همانطور که شاید اطلاع داشته باشید، شرکت گلدیران که سال‌ها خدمات محصولات برند ال جی را ارائه می‌داده است، اکنون مدتی است. محصولی دیگر با برند جدید G Plus که ساخت و تولید گلدیران می‌باشد را عرضه نموده است.

تعمیر لباسشویی جی پلاس

تعمیر لباسشویی جی پلاس

برخی قابلیت‌های ماشین لباسشویی جی پلاس

این دستگاه‌ها برخی برنامه‌های بسیار کاربردی را دارد که در ادامه به این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت:

قابلیت افزودن لباس ماشین لباسشویی GPlus

ماشین لباسشویی‌های جی پلاس این امکان را به شما می‌دهد که در حین کار، برنامه را متوقف کرده و به آن لباس اضافه کنید و یا برخی لباس‌ها را خارج کنید.

عملکرد Oxygen Fresh ماشین لباسشویی GPlus

در صورتی که این گزینه را انتخاب کنید، درام ماشین لباسشویی پس از اتمام شستشو پس از هر 4 دقیقه به مدت 10 ثانیه می‌چرخد. این عملکرد به این منظور است که لباس‌ها به صورت در هم تنیده برای مدت طولانی داخل دستگاه نباشد و از چروک شدن لباس‌ها جلوگیری شود. همچنین از ایجاد بوی بد لباس‌ها نیز جلوگیری شود. البته با انتخاب کلید Stop می‌توانید عملکرد را متوقف کرده و لباس‌ها را خارج نمایید.

برنامه شستشوی لباس‌هایی از جنس پر (Feather)

برای شستشوی لباس‌هایی که ظرافت خاصی دارد و از جنس پر است، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این گزینه برای شستشوی لباس‌هایی همانند کاپشن، ژاکت و موارد مشابه استفاده می‌شود.

شستشوی بهداشتی (Hygiene Mate)

ماشین لباسشویی جی پلاس دارای برنامه Hygiene Mate است که دارای گواهی Allergy UK از بریتانیا می‌باشد. این برنامه با از بین بردن باکتری‌ها، کپک‌ها و ذرات آلرژی زا می‌تواند تا حدی لباس‌ها را ضدعفونی کند.

برنامه شستشوی لباس‌های حساس (Lingerie Care)

ماشین لباسشویی‌های جی پلاس دارای برنامه‌ی Lingerie Care برای شستشوی لباس‌هایی با بافت ظریف و حساس همانند لباس خواب و … می‌باشد. با این برنامه می‌توانید لباس‌های ظریف و حساس خود را بدون نگرانی در این برنامه شستشو دهید.

حالت شستشو در شب (Night Mode) لباسشویی جی پلاس

حالت شستشو در شب (Night Mode) برنامه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید تا هنگام شب لباس‌های شما با مصرف پایین انرژی و صدای کم شسته شود.

برنامه Wool Hand Wash لباسشویی جی پلاس

برنامه Wool Hand Wash در ماشین‌های لباسشویی GPlus برای شستشوی لباس‌های پشمی و حساس است. با انتخاب این برنامه، لباس‌ها همانند شستشو با دست شسته خواهد شد و دیگ به صورت آرام حرکت می‌کند.

باقی برنامه‌های ماشین لباسشویی جی پلاس که تقریبا بر روی تمامی مدل‌ها قرار دارد، برنامه‌های زیر است:

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی جی پلاس با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند جی پلاس و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیر لباسشویی جی پلاس آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

جی پلاس به عنوان یک برند معروف که طرفداران زیادی دارد توانسته بخش زیادی از کیفیت و خلاقیت را در تولید محصولات خود پیاده کند.

با پیاده سازی و نوآوری های ایجاد شده، برای تعمیرات لباسشویی جی پلاس  باید از متخصصین همین شرکت استفاده نمود زیرا دیگر افراد تجربه ی کافی در این زمینه نخواهند داشت. به همین خاطر است که امروزه تعداد افرادی که به مراکز مجاز تعمیرات لباسشویی جی پلاس مراجعه می کنند بسیار بیشتر شده اند.

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما بوجود بیاید:

1-روشن نشدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی

2-گیرکردن و جلو نرفتن برنامه تنظیم شده در یکی از مراحل

3-سروصدا کردن دیگ ماشین لباسشویی

4-تمیز نشستن لباسها

5-تخلیه نشدن آب دیگ لباسشویی پس از شستشو

6-لرزش و تکان خوردن لباسشویی

7-باز نشدن در لباسشویی

8-گرم نشدن اب لباسشویی

9-بسته نشدن در لباسشویی

10-خراب بودن لاستیک دور درب لباسشویی

11-پاره بودن تسمه موتور  لباسشویی

12-نچرخیدن دیگ لباسشویی

13-وارد نشدن آب به دیگ لباسشویی

14-نشان دادن پیغام و ارور در صفحه نمایش لباسشویی

 

جهت تعمیر لباسشویی با نمایندگی ماشین لباسشویی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

44287993

22737566

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر لباسشویی جی پلاس خود تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *