نمایندگی ماکروفر گوفر

نمایندگی ماکروفر گوفر

نمایندگی ماکروفر گوفر ، تعمیر ماکروفر گوفر

نمایندگی ماکروفر گوفر در تهران آماده سرویس دهی در تمامی روزهای هفته به شما عزیزان ساکن تهران میباشد ، اگر ماکروفر شما برند گوفر است نیاز به تعمیر و یا سرویس دارد و از زمان گارانتی دستگاهتان گذشته نگران نباشید در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین های نمایندگی ماکروفر گوفر در تهران خود را به محل مورد نظرتان میرسانند و ایراد دستگاه را به درستی تشخیص میدهند و در کمترین زمان در محل ماکروفر شما را تعمیر خواهند کرد.نمایندگی ماکروفر گوفر در تمامی مناصق تهران شعبه دارد تا با تماسی که شما میگیرید تکنسین مربوطه را از نزدیک ترین شعبه به محل زندگی شما اعزام نمایند.

نمایندگی ماکروفر گوفر

تعمیر ماکروفر گوفر

نکات استفاده از ماکروفر گوفر

  • ماکروفر را خالی روشن نکنید

ماکروفر را بدون قرار دادن مواد غذایی در داخل آن روشن نکنید این کار موجب می شود تا انرژی ماکروفر توسط ماده ای جذب نشود و موجب داغی بیش از حد قطعات داخلی شود و شما نیاز به تعمیر ماکروفر گوفر پیدا کنید.

  • درب دستگاه را آرام ببنید

درب ماکروفر دارای مکانیسمی است که دارای سه سوییچ است . این مکانیسم با محکم بستن درب ماکروفر دچار مشکل می شود و شما احتیاج به تعمیر تخصصی ماکروفر پیدا می کنید.

 استفاده از محافظ برق

  • از یک محافظ برق برای اتصال ماکروفر به برق استفاده کنید زیرا نوسانات برق موجب خسارات جبران ناپذیری به ماکروفر شما شده و هزینه تعمیر ماکروفر در نمایندگی ماکروفر گوفر را گردن شما می اندازد.
  • آب را در ماکروفر به جوش نیاوردید

آب جوش خود را در کتری درست کنید و از درست کردن آن در ماکروفر خودداری کنید . این کار باعث میشود آب به وضعیتی به نام فراگرم شدن برسد یعنی آب داغتر از دمای خوش خود می شود اما به جوش نمی آید و موجب سوختگی خود شما و اطرافیان می شود.

  • تمیز نگه داشتن داخل دستگاه

بهتر از از ماکروفرهای درون استیل استفاده کنید که تمیز کردن داخل آن آسان باشد. بهتر است اجاره ندهید تا هیج ماده غذایی به داخل دیواره های ماکروفر باقی بماند زیرا با جذب انرژی دستگاه سوخته می شود و موجب آسیب رساندن و در نتیجه تعمیر ماکروفر گوفر شما می شود.

  • استفاده از ظروف مخصوص

از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید و به هیچ عنوان از ظروف شیشه ای و یا ظروفی که دارای قطعات فلزی هستند استفاده نکنید. هرگز از فویل آلومینیومی حتی تکه ای کوچک هم استفاده نکنید.

  • استفاده از صفحه گردان

بهتر است از صفحه گردان ماکروفر برای پخت استفاده کنید تا حرارت بصورت یکنواخت به ماده غذایی برسد.

  • تست اشعه

بهتر تست اشعه خود را به نمایندگی ماکروفر گوفر بسپارید تا با دستگاه های مخصوص خود از نشتی اشعه جلوگیری کنند و مقدار آن را در حد استاندارد بین المللی نگه دارند .در هنگام استفاده ار ماکروفر فاصله مناسب را از دستگاه حفظ کنید.

  • استفاده از تعمیرکار ماکروفر

اگر لامپ ماکروفر شما شکست تعویض آن را بدست تعمیر کار ماکروفر متخصص بسپارید زیرا این لامپ ها حاوی بریلیوم است.

  • قرار ندادن مواد فلزی در داخل دستگاه

از قرار دادن قاشق ، چنگال ، ظروف آلومینیومی و هر قطعه فلزی دیگر در داخل ماکروفر جدا خودداری کنید چون این کار باعث جرقه زدن ماکروفر و خرابی آن شده و در شرایط بدتر موجب آتش سوزی می شود و هزینه تعمیر ماکروفر گوفر  را برای شما ایجاد می کند.

 

بسیاری از ظروف برای استفاده در ماکروفر ایمن نیستند. معمولا سازندگان و کارخانه ها بر روی ظروفی که قابل استفاده در ماکروفر می باشند برچسب ایمنی میزنند و ظروفی که این برچسب را ندارند به هیچ وجه قابل استفاده در ماکروفر نمی باشند.

ظروف شیشه ای،  سرامیک و یا ظروف پلاستیکی که روی آن ها برچسب ایمن در ماکروفر (Microwave Safe) خورده است، ظروف مناسبی برای گرم کردن غذا می باشند. به هیچ وجه از ظروف شیشه ای یا سرامیکی که دارای یک لبه فلزی هستند استفاده نکنید.

نمایندگی ماکروفر گوفر

تعمیر ماکروفر گوفر

اگر شما برچسبی که در بالا اشاره شد روی ظروف خود پیدا نکردید می توانید از شیوه های زیر متوجه شوید که ظروف شما مناسب یا نامناسب می باشند.

۱ –  ظرفی را که می خواهید تست کنید خالی درون ماکروفر قرار دهید.

۲ – ظرف دوم را با یک فنجان آب شیر درون ماکروفر قرار دهید.

۳ – به مدت یک دقیقه ظرف را در دمای بالا قرار دهید  و سپس با دقت دمای ظروف خالی را تست کنید.

اگر ظرف پس از بیرون آوردن گرم نشده بود یعنی اینکه این ظرف کاملا مناسب برای پخت و پز در ماکروفر می باشد. اگر کمی گرم شده بود یعنی ظرفی است که فقط برای گرم کردن غذا مناسب می باشد، و اگر ظرف داغ بود اصلا برای ماکروفر مناسب نمی باشد و نباید استفاده شود.

موادی که داخل ظروف یک بار مصرف هستند را از داخل ظروفشان بیرون بیاورید و جداگانه گرم کنید. این ظروف دارای مواد شیمیایی پلی استر می باشند که بر اثر گرم شدن به داخل غذا نفوذ کرده  و باعث سرطان می شوند.

ماکروفرها روش پخت و پز سریع و راحت را ارائه می دهند و در صورتی غذای تهیه شده در آنها سالم می باشد که ظروف استفاده شده برای طبخ غذا ایمن و مناسب باشند.

کاربران ماکروفر باید از دمای مطمئن برای گرم کردن دوباره غذا استفاده نمایند تا از رشد باکتری های روی غذا در داخل ماکروفر جلوگیری به عمل آید.

مشکلات رایج در تعمیر ماکروفر گوفر

جرقه زدن ماکروفر گوفر

یک قطعه فلزی کوچک برای ایجاد جرقه در ماکروفر گوفر شما کافی است. اگر شما غذای خود را با فویل روی آن، در داخل ماکروفر قرار دهید باعث ایجاد جرقه می شود. اگر ظرفی که در داخل ماکروفر می گذارید مناسب برای ماکروفر نباشد و فلزی باشد احتمال ایجاد جرقه را بالا می برد.

برخی از ماکروفر ها یک پایه دارند که مانند یک طبقه است. اگر ماکروفر دارای یک پایه فلزی غیراستاندارد باشد و رنگ قفسه و یا پلاستیک زیر پایه ها از بین رفته باشد این عامل موجب جرقه زدن ماکروفر گوفر می شود و نهایتا منجر به تعمیر ماکروفر گوفر می شود.

کار نکردن دکمه های پنل ماکروفر گوفر

دلیل ممکن برای کار نکردن دکمه ماکروفر گوفر می تواند یک صفحه کنترل معیوب باشد. اگر صفحه کنترل اصلی معیوب باشد، ممکن است با عدم نمایش اعداد و خطوط بر روی صفحه نمایش مواجه شوید. این مشکل معمولا به دلیل از بین رفتن لحیم یا یک خازن معیوب ایجاد می شود.

دلیل دوم قطع شدن مدار می تواند باشد و راه حل این مشکل لحیم کاری است.. با این حال، اگر شما تجربه ای در تعمیر ماکروفر گوفر و لحیم کاری مدار سیم کشی مهارت لازم را ندارید، بهتر است به دنبال یک تعمیرکار ماکروفر حرفه ای بگردید.

•نچرخیدن صفحه ماکروفر گوفر

اولین دلیل برای نچرخیدن بشقاب ماکروفر گوفر، ایرادی از موتور بشقاب می باشد.استفاده از ظروف سنگین غذا بر روی صفجه گردان ماکروفر گوفر به موتور گرداننده فشار وارد می کند و موجب فرسودگی آن می شود. این مشکل در تعمیر ماکروفر گوفر در بیش تر مواقع با تعویض موتور بر طرف می شود.

یکی دیگر از دلایل رایج عدم نچرخیدن صفحه ماکروفر گوفر اشکال از کوپلینگ موتور چرخاننده ی بشقاب شیشه ای آن می باشد. پایه اتصال می تواند شکسته شده یا از جای خود در آمده باشد. اکثر ماکروفر ها دارای یک بشقاب شیشه ای گرد هستند که توسط یک پایه ی چرخاننده کار می کند. اکثر این بشقاب ها دارای یک پایه ی سه جانبه می باشند که به راحتی از موتور جدا شوند.

یک دلیل دیگر که در عیب یابی ماکروفر گوفری که صفحه آن نمی چرخد در نظر گرفته می شود، وجود مانعی در مسیر گردش آن باشد. برخی مواقع ممکن است خرده غذا هایی زیر صفحه گردان بچسبد و مانع حرکت آن شود.در این صورت، ممکن است نیاز باشد صفحه گردان را به خوبی تمیز کنید. بشقاب شیشه ای و پایه ی چرخاننده ی آن را در بیاورید. هر دو را با آب گرم و صابون بشویید تا تمام ذرات چسبیده بر روی آن که مانع حرکت صفحه گردان می شود از بین بروند.

در صورت بروز مشکلات بالا میتوانید با نمایندگی ماکروفر گوفر تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین قرم زیر را پر کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر اقدامات لازم را اتخاذ نمایند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماکروفر شما متخصصین مربوطه را برای تعمیرات به منزل شما اعزام میکنند.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *