تعمیر ماشین ظرفشویی, ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیرات ظرفشویی

قطعا وجود ماشین ظرفشویی برای کمک به کمتر شدن حجم کارهای خانه و ایجاد آسایش و فراغت از کار وقت گیر و کلافه کننده شستن ظروف، بسیار مفید و کارآمد است. اما بنابر دلایل مختلف از جمله فرسودگی و استهلاک ناشی از کارکرد متداوم ظرفشویی و یا استفاده های نابجا و مراقبت نکردن از دستگاه، امکان بروز مشکلات مختلف و خرابی و از کار افتادن ظرفشویی نیز وجود دارد و شما به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز پیدا میکنید.و باید به دنبال مرکز تعمیرات ظرفشویی باشید.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران کلیک کنید.

متخصصین تعمیر ظرفشویی در هومیکسو با سالها تجربه و دانش تخصصی، با ارائه انواع سرویس های تعمیراتی، جهت رفع هرگونه مشکل ماشین ظرفشویی تان آماده بوده و انجام تعمیر تمامی قطعات معیوب ماشین ظرفشویی تان را برعهده می گیرند.تا در قبال تعویض این قطعات هزینه کمتری را برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود بپردازید.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی، دغدغه بسیاری از خانم ها است. ماشین های ظرفشویی اتوماتیک امروزی، تحول جدیدي را در صنعت ظرفشویی پدید آورده اند؛ به دنبال این تحول دوست داشتنی، رفاه بیشتری هم برای افراد فراهم شده است. برای استفاده از ماشین ظرفشویی فقط کافی است که ابتدا برنامه مناسب را طبق راهنمای دستگاه انتخاب کنید و کلید استارت را بفشارید و باقی کار را به دستگاه بسپارید. با این همه مزایا و رفاهی که این دستگاه برای ما به ارمغان می آورد، قطعا تعمیر ماشین ظرفشویی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا بار سنگینی را از دوش خانم های عزیز بر می دارد.

اهمیت تعمیر ماشین ظرفشویی

برای یک تعمیر کار قبل از اقدام به تعمیرات ماشین ظرفشویی ضرورت دارد که بداند تمام ماشین های ظرفشویی سه برنامه شست و شو دارند: سبک، معمولی و سنگین. باقی برنامه ها، در قالب ویژگی های اضافه تری به برنامه های اصلی الصاق می شوند؛ مثلا شست و شوی ظروف چینی/کریستال، قابلمه، خیس کردن، شست و شوی کوتاه مدت، شست و شوی میوه و… این ویژگی های منحصر به فرد در آشپزخانه بسیار کمک رسان و مفید هستند تا جایی که با ایجادکمترین اختلال در این دستگاه، مشکلات متعددی در آشپزخانه رخ نشان می دهند که تعمیر ظرفشویی را بسیار جدی تر می کنند.

تعمیر-ماشین-ظرفشویی

تعمیر-ماشین-ظرفشویی

نکات مهم قبل از اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی اصولا پرسر و صدا هستند؛ این صداها در اثر عوامل زیر ایجاد می شوند:گردش موتور، تولید فشار آب به وسیله پمپ و برخورد آب با فشار به ظروف و بدنه. اگر دستگاهی که انتخاب می کنید دارای دیواره های عایق کاری شده باشد.

صدای مزاحم آن تا حد زیادی برطرف خواهد شد. در تعمیرات ماشین ظرفشویی توجه به این نکته که صدای ایجاد شده در دستگاه ناشی از عملکرد صحیح دستگاه است یا خیر، اهمیت بسیاری دارد. این تشخیص تنها از عهده یک تعمیرات کار خبره بر می آید.

ممکن است ماشین ظرفشویی شما با مشکلاتی از جمله تخلیه نکردن آب در پایان هر سیکل شستشو مواجه بوده.

و یا مشکلات دیگری چون آبگیری بیش از حد، سرریز کردن و نشت آب، سر و صدا و لرزش زیاد و غیره داشته باشد.

و یا مدت زمان شستشوی ظروف بسیار طولانی شده باشد و حتی به خوبی ظروف شسته نشده و هنوز بر روی آنها لکه های چربی و مواد غذایی باقی مانده باشند. در هر صورت، به کمک متخصصین تعمیر ظرفشویی در هومیکسو، ماشین ظرفشویی خود را در سریعترین زمان ممکن سالم تحویل خواهید گرفت.

تعمیرات ظرفشویی

واحد تعمیرات ظرفشویی با کادری مجرب و متخصص، آماده پاسخگویی به همه نیاز های کاربران است.

تعمیر ماشین ظرفشویی به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد؛ یک تعمیر کار ماهر باید بتواند به درستی عیب دستگاه را تشخیص دهد و بعد با توجه به ایرادات موجود، برای تعمیرات ظرفشویی وارد عمل شود. این مرکز قطعات اصل و اوریجینال برای تعمیرات ظرفشویی را در آرشیو خود نگهدرای می کند و دسترسی وسیعی به این قطعات شرکتی دارد.

اما در انجام پروسه تعمیرات همواره تلاش می کند، فقط در موارد استثنایی برای تعویض اقدام کند.
مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی

خدمات پس از فروش ظرفشویی یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تخصصصی تعمیرات ظرفشویی گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بردارد.
با وجود این پشتیبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم فن تعمیر ظرفشویی هفت روز هفته در مرکز تخصصصی تعمیرات لوازم خانگی در سراسر تهران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.
در صورتی لوازم خریداری‌ شده شما دارای گارانتی می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است از شماره سریال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

تعمیر ظرفشویی چیست؟ ماشین ظرفشویی یک دستگاه مکانیکی است که برای پاک کردن ظروف و میوه ها از آن استفاده می شود. ماشین ظرفشویی جزء اصلی آشپزخانه مدرن امروزی است.در گذشته، شستشوی دستی برای تمیز کردن ظروف کثیف که نیاز به فعالیت فیزیکی داشت انجام می گرفت. اما در حال حاضر گزینه آسان تر، سریع تر و قابل اطمینان تر یعنی ماشین های ظرفشویی دارید.

مانند هر دستگاه دیگر که روزانه استفاده می شود، مشکلات و ایراداتی می توانند مانع از کارکرد درست ماشین ظرفشویی شما شود. تمام لوازم خانگی ممکن است نیاز به تعمیرات پیدا کنند مراجعه به یک مرکز مورد اطمینان و با سابقه می تواند خیال شما را برای سپردن دستگاهتان به آنها راحت کند.

ما بیش از 20سال تجربه در زمینه صنعت داریم و با انواع تعمیر یخچال ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر ماشین لباسشویی و به ویژه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سرو کار داریم.

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

ما تعمیرات لوازم خانگی همه مارک ها و برند های معتبر دنیا را انجام می دهیم. تعمیر ظرفشویی تخصص ماست. مهم نیست برند دستگاه شما چیست ما کلیه هر گونه خدمات در رابطه با تعمیر ظرفشویی شما را انجام خواهیم داد.

جلوگیری از تعمیر ماشین ظرفشویی

برای نتیجه بهتر هر چند ماه یکبار فیلتر سبد و سوراخ های اسپری را تمیز کنید. این کار باعث بهبود عملکرد کلی و کمک به تعمیرات ظرفشویی می شود. این قدم ساده می تواند باعث صرفه جویی پول شما شود پس چرا که نه؟
بهتر هراست 1 سال یکبار ماشین ظرفشویی را تمیز و میکروب ها و گریس های مضر از بین ببریم تا به طور مستقیم باعث مشکلات عملکرد ظرفشویی نشود.
هرگز از مواد شوینده نا مناسب در ماشین ظرفشویی خود استفاده نکنید. این می تواند حباب های فوم بزرگ ایجاد کند که در نهایت نشت می کند و باعث آسیب می شود.
بسیاری از مشتریان ما اعتراض دارند که چرا ظروف تمیز نمیشود لازم به ذکر است که یکی از مواردی که اصولا به آن توجه نمیکنیم تاریخ مواد شوینده مان است.
خارج ماشین ظرفشویی
با محلول آب و شوینده و محصولات غیر ساینده تمیز کنید و سپس خشک کنید.

داخل ماشین ظرفشویی

هر 3 ماه یک بار برای از بین بردن تمام کثیفی های داخل آن از جرم گیر مناسب استفاده نمایید .
از شوینده های مخصوص شستن ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
نکته: برای ایمنی بیشتر، حتما دستگاه را قبل از تمیز کردن و عملیات نگهداری، از برق بکشید
ماشین ظرفشویی تمیز نمی کند
مشکلات متداول ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی مواد شوینده را تحویل نمی دهد
ماشین ظرفشویی ظروف را به درستی تمیز نمی کند
آبکشی متوقف نمی شود
مواد شوینده در ظروف باقی می ماند
ماشین ظرفشویی هنگام کار صروصدا می کند
ماشین ظرفشویی می لرزد
آب نشت می کند

تخلیه نکردن آب : در چنین حالتی پمپ تخلیه شما دچار مشکل شده که در مرحله نخست با تعمیر پمپ تخلیه مشکل حل می شود ولی اگر مشکلاتان حل نشد تعویض پمپ تخلیه دستگاه صورت میگیرد.
گرم نکردن آب: این حالت در دستگاه مربوط به المنت یا همان هیترمی باشد که باید تعویض شود.

دلایل متفاوتی که باعث می شود یک ماشین ظرفشویی به وظیفه خود یعنی تمیز کردن ظروف کثیف عمل نکند موارد زیر می باشد:

تسمه پمپ آب ظرفشویی

تسمه پمپ آب ممکن است فرسوده و یا پاره شده باشد. با این حال، تعداد کمی از ماشین های ظرفشویی تسمه پمپ آب دارند، شما باید شماره مدل خود را برای تعیین اینکه آیا آن تسمه پمپ آب دارد یا خیر جستجو کنید. برای دسترسی به تسمه پمپ آب، پانل پایین را بردارید. تسمه پمپ آب در پایین موتور واقع شده است. اگر تسمه پمپ آب شکسته یا پوسیده باشد، آن را جایگزین کنید.

تعمیر دریچه ورودی آب ماشین ظرفشویی

سوپاپ ورودی آب اجازه ورود آب به ماشین ظرفشویی را می دهد. اگر شیر مسدود شده یا معیوب باشد، ماشین ظرفشویی آب کافی برای تمیز کردن مناسب ظروف نخواهد داشت. اگر سوپاپ ورودی آب مسدود شده باشد، آن را جایگزین کنید. برای تمیز کردن دریچه ورودی آب تلاش نکنید زیرا می تواند باعث آسیب بیشتر شود.

تعمیر همبندی بازوی شستشوی مرکزی ماشین ظرفشویی

بازوی شستشوی مرکزی آب را به ظروف در قفسه بالایی هدایت می کند. اگر آب نتواند به درستی از طریق بازوی شستشوی مرکزی جریان یابد، ظروف در قفسه بالایی به درستی تمیز نخواهند شد. با گذشت زمان، ذرات غذایی ممکن است در سوراخ های کوچک در بازوی شستشو به دام افتاده باشند. اگر ظروف بعد از شستشو همچنان کثیف هستند ، بازوی شستشو ممکن است مسدود شده باشد. بازوی مرکز شستشو را بیرون آورده و هر گونه باقی مانده غذا را از سوراخ پاک کنید. اگر تمیز کردن بازوی شستشو خیلی دشوار است، آن را جایگزین کنید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که بازشو شستشوی مرکزی با نازل تامین آب بطورمناسب چفت شده است.

تعمیر بازوی شستشویی پایینی ماشین ظرفشویی

بازوی شستشوی پایین تر آب را به ظروف در طبقات پایین تر می ریزد. اگر آب نمی تواند به درستی از طریق بازوی شستشوی پایین جریان یابد، ظروف در قفسه پایینی به درستی تمیز نخواهند شد.

با گذشت زمان، ذرات غذایی ممکن است در سوراخ های کوچک در بازوی شستشو به دام افتاده باشند. اگر ظروف بعد از شستشو همچنان کثیف هستند ، بازوی شستشو ممکن است مسدود شده باشد.

برای باز کردن بازوی شستشوی پایینی، آن را بیرون بیاورید و از سوراخ ها، هرگونه ذرات باقی مانده را بیرون بیاورید.

اگر تمیز کردن بازوی شستشو خیلی دشوار است، برای تعمیر ماشین ظرفشویی آن را جایگزین کنید.

تعمیر بازوی شستشویی بالایی ماشین ظرفشویی

بازوی شستشوی فوقانی آب را به ظروف در قفسه بالایی هدایت می کند. اگر آب نمی تواند به درستی از طریق بازوی شستشوی بالا جریان یابد، ظروف در قفسه فوقانی به درستی تمیز نخواهند شد.مانند موارد ذکر شده در بالا برای تمیز کردن بازو عمل کنید.
تعمیرات پمپ گردش ماشین ظرفشویی
پمپ گردش آب از موتور و پروانه استفاده می کند تا آب را مجبور به بالا رفتم از بازوهای شستشو کند. اگر پمپ گردش آب معیوب باشد، ظروف به درستی تمیز نخواهند شد.

اگر موتور هیچ سر و صدایی نداشته باشد یا تنها صدای وزوز را بعد از اینکه ماشین ظرفشویی پر شد شنیدید، موتور ممکن است سوخته باشد. اول، اطمینان حاصل شود که برق به موتور می رسد. دوم، برای اطمینان از اینکه پروانه می چرخد، پمپ را برای خرابی ها بررسی کنید.

مونتاژ پمپ و موتور

این موتور یک پروانه را برای عبور آب از طریق بازوهایهای شستشو هدایت می کند. اگر موتور معیوب است، پروانه پمپ شکسته یا بخشی از پمپ خالی شده است.

ظروف به درستی تمیز نخواهند شد. اطمینان حاصل کنید که برق به پمپ موتور و موتور منتقل می شود. اگر برق به پمپ و مونتاژ موتور برسد اما هنوز اجرا نشود، پمپ و موتور مونتاژ را جایگزین کنید.

تعمیر پروانه شستشوی ماشین ظرفشویی

پروانه شستشو یک تیغه پلاستیکی کوچک است که آب را از طریق بازوهای شستشو منتقل می کند. اگر پروانه شكسته شود یا بعضی از باله هایش را از دست دهد، ممكن است فشار كافی برای فرستادن آب را از طریق بازوهای شستشو را نداشته باشد. در اکثر مدل ها، شما می توانید پروانه شستشو را مستقل از پمپ و مونتاژ موتور جایگزین کنید. شماره مدل خود را برای تعیین اینکه آیا پروانه شما قابل تعویض است یا نه جستجو کنید. اگر نمیتوانید پروانه را به طور جداگانه جایگزین کنید، باید کل پمپ و موتور مونتاژ را جایگزین کنید.

تعمیر موتور پمپ آبکشی و گردش آب

یکی دیگر از موارد تعمیرات ظرفشویی تعمیر پمپ آبکشی می باشد که تعمیرات لازم در خصوص آن صورت گیرد و هومیکسو به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی انتخاب خوبی برای مشتریان می باشد.
معایب ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی ظرف ها را آب نمی کشد
1- تعمیر پمپ آبکشی
2- تعمیر پروانه تخلیه
3- تعممیر کیت سلنویید تخلیه
4- تعمیر شیر تخلیه
5- تعمیر همبندی موتور و پمپ
6- مسدود بودن یا نصب نادرست سطل زباله
7-تعمیر شیلنگ تخلیه
8- چک کردن شیر
9- تعمیر تسمه پمپ آب
دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمی کنند
تعمیر صفحه لمسی و کنترل پنل
تعمیر صفحه لمسی
تعمیر برد کنترل اصلی

خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه مجاز ظرفشویی

در صورتی که برای انجام عیب یابی و تعمیر ظرفشویی از نمایندگی مجاز ظرفشویی بهره بگیرید. شما قادر خواهید بود تا از خدمات پس از فروش ارائه شده است.

برای ماشین‌های ظرفشویی به طور کامل بهره‌مند شوید. در ادامه برخی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی مجاز ظرفشویی برای آشنایی بیشتر بیان شده است.
استفاده از کارشناسان متخصص و با تجربه
هومیکسو از کارشناسان متخصص و متبحر جهت تعمیر ظرفشویی بهره می‌گیرد. تا فرآیند عیب یابی و تعمیر ظرفشویی به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد و ماشین ظرفشویی پس از تعمیر مانند روز اول قابل استفاده باشد.
صرفه جویی در زمان و هزینه
با مراجعه به نمایندگی مجاز ظرفشویی دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد برای جستجو تعمیرگاه معتبر ظرفشویی وجود نخواهد داشت. زیرا عیب یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی در کمترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین هزینه توسط نمایندگی مجاز صورت می‌پذیرد.

استفاده از قطعات اصل و فابریک

تعمیرگاه‌های غیر مجاز و مبتدی از قطعات دست دوم جهت انجام تعمیر ظرفشویی بهره می‌گیرند.
در صورتی که نمایندگی مجاز ظرفشویی از قطعات فابریک جهت تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده می‌کند.
قطعات استفاده شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. بنابراین در صورت بروز مشکل می‌توانید برای تعمیر ظرفشویی با نمایندگی ظرفشویی تماس بگیرید و از خدمات گارانتی قطعات استفاده کنید.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

مواد شوینده به پوست دست آسیب زیادی می رسانند. در حالی که در ماشین ظرفشویی دست شما با مواد شوینده هیچ گونه تماسی ندارد.
استفاده از ماشین ظرفشویی تا حد قابل توجهی مصرف آب خانگی را کاهش می دهد.

وجود همین نکته برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بسیار قانع کننده است.
در شست و شو با دست، میزان استفاده از مایع ظرفشویی بسیار زیاد است، در صورتی که در ماشین ظرف شویی میزان مصرف پودر بسیار کم است.

به علاوه بسیاری از افراد نسبت به استفاده هر نوع مایع ظرفشویی یا حتی لاتکس دستکش ظرفشویی حساسیت دارند، لذا تعمیر ماشین ظرفشویی برای این دسته افراد اهمیت فوق بالایی دارد.
تقریبا اکثر ماشین های ظرفشویی به آب گرم متصل می شوند.

آب گرم منزل معمولا در درجه 48 تا 55 درجه سانتیگراد تنظیم می شود. ماشین های ارزان تر از همین دمای آب استفاده می کنند و ماشین های گرانتر دارای سیستم گرم کننده هستند.
درشست و شو با دست، به علت ایستادن زیاد و بی حرکت ماندن، خطر بیماری هایی مانند واریس، آرتروز ستون فقرات و زانو بسیار بالا می رود.

در حالی که در شست و شوی ماشینی این احتمال وجود ندارد.
در صورتی که فرایند عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی به درستی صورت نگرفته باشد، سایر قطعات داخلی ماشین ظرفشویی به شدت آسیب خواهند دید.
به گونه‌ای که دیگر ظرفشویی قابل تعمیر و استفاده نخواهد بود.
بنابراین به شما توصیه می‌کنیم تعمیرات ظرفشویی را به متخصصان این حوزه بسپارید و از انجام تعمیرات شخصی و خودسرانه پرهیز کنید.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران اینستاگرام ما را کنید.

مطالب مرتبط : تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در تهران

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران کلیک کنید.

ثبت سفارش تعمیرات ظرفشویی در مناطق مختلف تهران:

با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی دقیق از خرابی دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام خواهند کرد.

شمال:٢٢٧٣٧٥٦٦
غرب:٤٤٢٨٧٩٩٣

 

فرم درخواست تعمییر

مطالب مرتبط

7 thoughts on “تعمیر ماشین ظرفشویی

  1. Manager گفت:

    سلام علت های مختلفی داره میتونه از اتصالات و یا خود دستگاه باشه و باید بررسی کنید.

  2. Glymnar گفت:

    cialis discussion exotrupt purchase cialis online cheap saveammasy Buy Sildenafil 50mg Uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *