تعمیر ظرفشویی آبسال

تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در تهران

 

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

 

تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آبسال در تهران تیم هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

قطعات استفاده شده به منظور تعویض قطعات برای تعمیر ظرفشویی آبسال در تهران اصل و اورجینال بوده و متخصصین خدمات تعمیرات ظرفشویی آبسال را در سراسر نقاط تهران ارائه می کنند.

توصیه های نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در تهران برای نگهداری از دستگاه به شرح زیر است :

  • به اندازه ی استفاده ی مواد شوینده توجه داشته باشید، زیرا که اگر بیش از اندازه از مواد شوینده استفاده کنید روی ظروف باقی می ‌ماند و اگر از آن مقدار کمتر بریزید ظروف به خوبی تمیز نمی‌شوند.
  • در صورتی که ماشین ظرفشویی پر باشد، شستشو را انجام دهید. در غیر این صورت، برای از بین بردن بوی بد ظروف از دور آبکشی استفاده کنید. تا بوی بد آن از بین برود.
  • مایع براق کننده هم برای صرف جویی انرژی وهم برای کارکرد دستگاهتان تاثیرگذار است. براق کننده، کشش سطحی آب را کاهش داده و مانع ایجاد لکه روی ظرفها می شود. به ویژه در مناطقی که آب سخت دارند، موجب خشک شدن سریعتر ظروف می‌شود و در مصرف انرژی برای خشک کردن ظروف صرف جویی می شود.
  • ظروف را با درجه حرارت کمی خشک کنید. چون حرارت زیاد روی برخی از ظروف لکه به جا می گذارد. سعی کنید بیشتر اوقات از دمای کم استفاده کنید.

تعمیرات ظرفشویی آبسال در تهران

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آبسال در تهران، خدمات تعمیر ظرفشویی آبسال را در سریع ترین زمان ممکن در سراسر نقاط تهران ارائه می دهد.

تعمیرات ظرفشویی آبسال باید توسط متخصصین این زمینه انجام شود. زیرا که اگر تعمیر به درستی انجام نشود حتی اگر مشکل هم برطرف شده باشد امکان دارد دوباره به همان مشکل بربخورید. چون اکثرا تعمیرکاران دست به تعویض قطعه میزنند و به دلیل اینکه قطعه های اصلی و فرعی در یک جلد در بازار عرضه می ‌شوند اگر از قطعات غیر اصلی استفاده شود ممکن است ماشین ظرفشویی شما باز به همان مشکل بر خورده یا مشکل دیگری را برای دستگاه به بار آورد.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آبسال در تهران هومیکسو اولویت خود را برای تعمیر قعطه قرار میدهند تا تعویض آن، این روش هزینه های مشتری را تا 70% کاهش میدهد هم اینکه قطعات اصلی و فابریک خود دستگاه دوباره برای شما استفاده می شود زیرا امروزه قطعات اصلی دستگاه کمتر پیدا می شوند و اگر هم پیدا شود قطعه ی فابریک خود دستگاه عملکرد متفاوتی دارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در منزل

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آبسال در تهران هومیکسو جهت رفاه حال همشهریان عزیز خدمات تعمیرات ظرفشویی آبسال را در منزل ارائه میکند.

تا با این کار در وقت و هزینه های آن ها صرفه جویی شود.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی آبسال به شرح زیر است :

·    ماشین ظرفشویی کار نمیکند

·    ماشین ظرفشویی آبگیری نمیکند

·    ماشین ظرفشویی آبگیری را متوقف نمی کند

·    ماشین ظرفشویی آب را تخلیه نمی کند

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در تهران

 

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آبسال در تهران راه حل های زیر را برای تعمیرات ظرفشویی آبسال توصیه می کند :

ماشین ظرفشویی ظروف را کاملا تمیز نمی کند

اگر ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمیکند، مطمئن شوید که ظرفشویی شما قبل از شروع به کار تمیز باشد، صفحه نمایش، بازوهای اسپری آب و واشر درب را بررسی کنید تا خرده های غذا، چربی و ذرات دیگر به آنها نچسبیده باشد. مرحله ی شستشوی ماشین ظرفشویی را بدون قراردادن ظروف اجرا کنید و مشاهده کنید که بهتر میشود یا نه.

ممکن است فشار آب در قسمت بازوهای اسپری کم شده باشد. اگر آب سخت دارید، ممکن است رسوب ایجاد کرده باشه که باید برطرف شود. بازوهای اسپری را بررسی کنید  و مطمئن شوید به راحتی حرکت میکنند و مانعی ندارند. اگر فرسوده شده اند نسبت به تعویض آن اقدام کنید. امکان دارد ایراد از ترشح  قسمت واشر باشد، که گشاد شده و باید تعویض شود و البته، احتمالا شما به یک شوینده ی ماشین ظرفشویی قوی تر نیاز دارید، یا این که شاید شوینده را بیشتر از سه ماه در کابینت نگه داشته اید.

ظرفشویی شما پر سر و صداست

 

اکثر ماشین ظرفشویی ها صدای زیادی تولید میکنند مگر اینکه یک ماشین ظرفشویی فوق بی صدا داشته باشید. اما اگر ظرفشویی شما قبلاً کم صدا بوده و اکنون پر سروصداست نظر نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران این است که، مشکلی وجود دارد. احتمالا اشکال از پمپ ماشین ظرفشویی است، یا خیلی ساده باید پیچ بازوی شستشو یا حلقه یاتاقان را تعویض کنید. احتمال دیگری نیز وجود دارد، اینکه بازوهای شستشو درست نمی چرخند و احتمالا به قفسه ها یا ظروف برخورد میکنند و باید تعویض گردند.

ظروف کاملا خشک نمی شوند

 

بیشتر مشکلات خشک نشدن ظروف به علت المنت های حرارتی است. از یک مولتی متر استفاده کنید، المنت حرارتی را بررسی کنید و مشاهده درست کار میکنند یا خیر. همچنین عملکرد ترموستات حد بالا را با مولتی متر بررسی کنید.

 ماشین ظرفشویی آبسال از شوینده استفاده نمی کند

احتمالا پخش کننده ی شوینده ماشین ظرفشویی به درستی شوینده را آزاد نمی کند، خیلی ساده به این دلیل که شوینده در آن خیس خورده و مسدود شده. تمیزش کنید، و مطمئن شوید گرفتگی وجود ندارد، یا آن رو تعویض کنید.

 ماشین ظرفشویی ترک خورده

 

متاسفانه برای این مشکل راه حلی وجود ندارد، لااقل به این راحتی نیست. برای بیشتر خانه ها، ماشین ظرفشویی که در بدنه اش ترک خوردگی وجود دارد، باید تعویض شود، چون از آن قسمت ها آب و شوینده به قسمت های مکانیکی چکه کرده و می تواند خطرناک باشد.

 

در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی آبسال شما، و نیاز پیدا کردنش به تعمیرات ظرفشویی آبسال هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در تهران با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آبسال در تهران به شماره تماس 22737566 و نیز 44287993 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر شما را در اسرع وقت به انجام برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *