تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج در ستارخان

تعمیر لباسشویی ارج در ستارخان ، نمایندگی لباسشویی ارج در ستارخان

تعمیر لباسشویی ارج در ستارخان به دست متخصصین نمایندگی لباسشویی ارج در ستارخان در کوتاه ترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت ها زیر نظر اتحادیه بسیار منصفانه خواهد بود و با خراب شدن لباسشویی خود میتوانید با نمایندگی لباسشویی ارج در ستارخان تماس بگیرید تا نسبت به خرابی و مشکل دستگاهتان ایراد دستگاهتان را بر طرف کنیم.

تعمیر لباسشویی ارج در ستارخان

تعمیر لباسشویی ارج در ستارخان

اگر در زمان استفاده از لباسشویی خود نکات ایمنی را رعایت کنید نیاز خود را به تکنسین های نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در ستارخان کم کرده ایددر ادامه به برخی از سوالات متداول راجع خرابی لباسشویی ارج اشاره خواهیم کرد تا در صورت به وجود آمدن این ایرادات راهکار هایی را که گفتیم را انجام داده اگر ایراد دستگاه بر طرف نشد با نمایندگی لباسشویی ارج در ستارخان تماس گرفته و ثبت سفارش کنید تا متخصصین مرکز تعمیر لباسشویی ارج در ستارخان در کوتاه ترین زمان جهت بر طرف کردن ایراد دستگاه به محل اعزام شوند.

ایرادات متداول لباسشویی ارج که نیاز به تعمیر دارد:

گرفتگی پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی

معمول‌ترین علت تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی، گرفته شدن پمپ تخلیه ماشین است. پمپ تخلیه ماشین لباسشویی وظیفه تخلیه آب لباسشویی را بر عهده دارد. جمع شدن پرز لباس‌ها و یا گیر کردن قطعه‌ای مثل دکمه لباس درون پمپ، می‌تواند موجب مسدود شدن پمپ شود و پمپ در صورت انسداد آب را تخلیه نمی‌کند.

راهکار

برای اینکه مطمئن شوید که مشکل عدم تخلیه آب مرتبط به پمپ است، پمپ ماشین را جدا کنید و آن را برای عوامل گرفتگی بررسی کنید. پمپ تخلیه در اکثر ماشین لباسشویی‌ها یعنی مدل‌هایی که دربشان از جلو باز می‌شود، در قسمت جلویی و پایین ماشین قرار دارد. اما در صورتیکه درب ماشین شما از بالا باز می‌شود، پمپ ماشین‌تان در پشت آن قرار گرفته است. پس از پیدا کردن پمپ، باید آن را مثل پیچ، چرخانده و باز کنید. در صورتیکه پمپ دارای گرفتگی و کثیفی است، آن را کاملا تمیز کنید.

گرفتگی فیلتر قبل از پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی

در ماشین لباسشویی قبل از پمپ تخلیه آب، یک فیلتر برای جلوگیری از خراب شدن پمپ و نرسیدن پرز و دکمه لباس‌ها به پمپ تخلیه، تعبیه شده است. در صورت اشباع شدن این فیلتر، پمپ تخلیه نیز کار خود را به درستی انجام نخواهد داد.

در صورت گرفتگی و پر شدن فیلتر پمپ تخلیه، آن را تخلیه و تمیز کنید.

خرابی برد فرمان و یا تایمر ماشین لباسشویی

در صورتیکه از کاربرد برد ماشین لباسشویی اطلاع چندانی ندارید، تصور کنید که برد درست مانند مغز و به عنوان مرکز راهبری فعالیت می‌کند. در واقع برد یا تایمر ماشین لباسشویی دستور شروع مراحل مختلف شست و شو را صادر می‌کند. در صورتیکه این برد خراب شده باشد و یا به علتی فرمان تخلیه آب را صادر نکند، این عمل انجام نمی‌شود.

راهکار

در صورتیکه موارد قبلی را بررسی کرده ‌اید و تقریبا مطمئن هستید که مشکل از برد ماشین لباسشویی است، حتما با پشتیبانی شرکت تولیدکننده ماشین‎تان تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی ارج در ستارخان

نمایندگی لباسشویی ارج در ستارخان

شکستگی و خرابی پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی

در صورت کارامد نبودن فیلتر قبل از پمپ تخلیه آب، پرز لباس‌ها و قطعات مختلف ممکن است از فیلتر عبور کنند و موجب شکسته شدن پمپ و خرابی آن شوند.

راهکار

در صورتیکه پس از بررسی به شکسته بودن پمپ پی بردید، می‌توانید از طریق دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ارج خود، نوع پمپ را پیدا کنید و برای تعویض آن اقدام کنید.

گرفتگی شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

گاهی اوقات عدم تخلیه آب ماشین، مربوط به گرفتگی و یا جدا شدن شلنگ تخلیه آب در پشت ماشین می‌باشد.

راهکار

می‌توانید با بیرون کشیدن ماشین و بررسی کردن شلنگ از اتصال کامل آن به ماشین و یا پیچ نخوردن و مسدود نشدن مسیرش مطمئن شوید. همچنین می‌توانید آن را باز کرده و مطمئن شوید که هیچ وسیله و کثیفی ای داخل آن نمانده است.

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

راهکار : در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هاییکه دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

 

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شستو شو باقی نماند؟

راهکار : این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده زیاد بریزید برای حجم لباسی که دارید می شویید.سعی کنید شوینده را نصف بریزید.

هزینه تعمیر لباسشویی ارج در ستارخان

هزینه های تعمیر لباسشویی ارج در ستازخان باید طبق تعرفه و به میزان معقول باشد . در غیر این صورت تعمیر لباسشویی ارج به افرادی بسپارید که شرط انصاف را رعایت کرده و از مهارت های کافی برخوردار باشند.تمامی هزینه های دریافتی از شما به میزان خرابی دستگاه شما و اینکه قطعه  معیوب نیاز به تعمیر دارد یا تعویض بستگی دارد 

در هنگام تعمیر لباسشویی ارج با کسانی که در این خصوص تجربه و مهارت دارند برای انتخاب مرکز تعمیر لباسشویی ارج در ستارخان مشورت کنید . هیچگاه تعمیر ماشین لباسشویی به افراد بی تجربه نسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی ارج در ستارخان و رفع عیب دستگاه نیاز به متخصص توانمند دارد، اقدامات شخصی شما ممکن است آسیب های بیشتری به سیستم ماشین لباسشویی شما وارد کند. تعمیر ماشین لباسشویی باید در زمان مناسب و با نهایت دقت انجام شود.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی ارج خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02188592650

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *