تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج در افسریه

تعمیر لباسشویی ارج در افسریه ، نمایندگی لباسشویی ارج در افسریه

تعمیر لباسشویی ارج در افسریه در تمامی روزهای هفته به دست متخصصین نمایندگی لباسشویی ارج در افسریه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود و تکنسین های این مجموعه با آموزش های دوره ای تعمیر لباسشویی آپدیت شده اند تا ایراد دستگاه را به خوبی تشخیص دهند و برای تعمیر آن اقدامات لازم را اتخاذ نمایند.

تعمیر لباسشویی ارج در افسریه

تعمیر لباسشویی ارج در افسریه

مرکز تعمیر لباسشویی ارج در افسریه

برای تعمیر لباسشویی ارج در افسریه آنچه اهمیت دارد دسترسی به امکانات است. بسیاری از مناطق از جمله تهرانپارس در تهران تحت پوشش این مرکز قرار گرفته و خدمات برای مردم این منطقه قابل دسترس است.

از آنجا که سرعت ارائه خدمات نمایندگی لباسشویی ارج در افسریه نیز یکی از مهم ترین نیاز های مشتریان می باشد لذا در کمترین زمان ممکن این خدمات ارائه خواهد شد. در تعمیر لباسشویی ارج در افسریه میتوان خدمات را در منزل و بدون جابه جایی وسایل انجام داد.

جهت افزایش اطمینان به مرکز تعمیر لباسشویی ارج در افسریه می توان میزان تخصص کارشناسان را در این مجموعه سنجید. این مجموعه با آموزش های تخصصی که در زمینه تعمیر لباسشویی و سایر لوازم خانگی ارج ارائه می دهد یکی از مراکز پیشروی متخصص در تهران به شمار می رود. در واقع کارشناسان مرکز هومیکسو برای تعمیر ماشین لباسشویی  به صورت کاملا تخصصی آموزش دیده اند و لذا میزان تخصص و دانش بالایی را در این کار دارند.

همچنین شناخت استاندارد های بین المللی نیز از دیگر امتیازات این مجموعه است که با در دسترس قرار دادن متخصصان بر کیفیت خدمات افزوده است. هر یک از افراد در کار تخصصی نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در افسریه به صورت کامل آموزش دیده و استاندارد های اجرایی را رعایت می کنند. با این شرایط آسیب کمتری به هر یک از لوازم خانگی و حین تعمیر وارد می شود و در نهایت راندمان کار بالا خواهد رفت.

از سوی دیگر تجهیزات مورد استفاده در تعمیر لباسشویی ارج در افسریه کاملا به روز بوده و از دقت بالایی برخوردارند.

نکاتی برای جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی

  • پس از اتمام هر سیکل شستشو سریعا لباسها را از داخل لباسشویی خارج کنید و اجازه ندهید مدت زیادی آنجا باقی بمانند.
  • پس از اتمام شستشوی لباسها لازم است تا درب لباسشویی را باز بگذارید. اینکار موجب گردش جریان هوا و خشک شدن داخل دیگ لباسشویی و همچنین آب های گیر کرده در لابلای لاستیک درب می شود و از رشد باکتری و قارچ و نیز ایجاد بوی نامطبوی در داخل لباسشویی جلوگیری می کند.
  • بر اثر گذشت زمان و باقی ماندن ذرات پودر در داخل محفظه جاپودری، ظاهر این بخش تغییر کرده و بوی نامناسبی به مرور در آن به وجود می آید. لذا تمیز کردن مرتب محفظه جاپودری به کمک یک فرچه یا اسفنج می تواند بسیار کمک کننده باشد.

با استفاده از پودر جرم گیر می‌توانید رسوبات ماشین لباسشویی را کامل پاک کنید. ساختار این پودر به‌گونه‌ای است که تمام رسوبات و بقایای پودرهای شوینده در فیلتر، لوله‌ها، دیگ شستشو و لاستیک دور درب لباسشویی را تمیز می‌کند.

البته در هنگام خرید جرم گیر به نوع و برند آن توجه کنید. زیرا استفاده از یک جرم گیر نامناسب ممکن است به ماشین لباسشویی و قسمت‌های فلزی آن آسیب برساند.

پودر جرم گیری را در قسمت اصلی شستشوی جاپودری ماشین لباسشویی بریزید. سپس برنامه انتخابی ماشین ‌لباسشویی را بر روی برنامه معمول شستشو دهید و بگذارید که دستگاه بدون لباس شستشو را انجام دهد.

بعد از اتمام جرم گیری ماشین لباسشویی ، درب دستگاه را به مدت ۳۰ دقیقه باز بگذارید. معمولاً می‌توانید به میزان استفاده از ماشین لباسشویی، از جرم گیر برای شستشو و بهبود راندمان دستگاه استفاده کنید.

نمایندگی لباسشویی ارج در افسریه

نمایندگی لباسشویی ارج در افسریه

 مواردی که باید به منظور حفظ کیفیت ماشین لباسشویی رعایت کنید، عبارتند از:

  • ماشین لباسشویی را زیاد پر نکنید. پر کردن بیش از حد علاوه بر اینکه به لباس‌ها آسیب می‌رساند، موجب فشار مضاعف بر روی قطعات ماشین می‌شود. این مانند آن است که مدام یک ماشین یدکی را به دنبال اتومبیل خود بکشانید. فشاری که یدک بر روی چرخ و موتور شما می‌آورد، طبعا طول عمر اتومبیل شما را کاهش می‌دهد. مالیده شدن زیاد پارچه‌ها به هم، ایجاد ساییدگی می‌کند. سایش بیشتر موجب فرسودگی پارچه و از بین رفتن آن می‌شود.
  • باید ارتفاع شیلنگ تخلیه مناسب باشد. حتما طبق دستورالعمل کارخانه تولیدکننده عمل کنید. ماشین‌های لباسشویی پمپ‌های کوچکی دارند. شیلنگ تخلیه باید مستقیما به لوله تخلیه که پشت کنسول ماشین لباسشویی است، متصل باشد. اگر شیلنگ بسیار بالا باشد، پمپ برای خالی کردن آب زمان بیشتری صرف می‌کند و بر ماشین لباسشویی فشار وارد می‌شود، درنتیجه ممکن است عمل شستشو به خوبی انجام نشود. اگر شیلنگ خیلی پایین باشد در طول عمل شستشو مدام آب را تخلیه می‌کند (ترفند صرفه جویی در مصرف آب ماشین لباسشویی و ظرفشویی).
  • مراقب پوسیدگی‌ها باشید. به خصوص اطراف مخزن سفیدکننده را مرتبا تمیز کنید زیرا سفیدکننده فاسدکننده است و در صورتی که خوب شسته و خشک نشود، می‌تواند پوسیدگی شدید ایجاد کند. اگر نشانه‌های پوسیدگی دیدید، با نمایندگی لباسشویی ارج در افسریه تماس بگیرید تا کمکتان کنند.
  • پس‌مانده کف را از بین ببرید. برای این کار ماشین لباسشویی را با آب گرم پر کنید، کمی سرکه داخل آن ریخته و بگذارید یک دور کامل بچرخد. این کار را یک بار در ماه انجام دهید

 

جهت تعمیر لباسشویی ارج در افسریه خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02133142528

02133812686

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *