تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج در انقلاب

تعمیر لباسشویی ارج در انقلاب ، نمایندگی لباسشویی ارج در انقلاب

خدمات رسانی نمایندگی لباسشویی ارج در انقلاب بدون جابجایی وسیله و در محل مشتری و با کیفیت بالا می باشد.مرکز تعمیر لباسشویی ارج در انقلاب با داشتن مجوز از برند ارج و داشتن تکنسین های مجرب، متعهد و کارآزموده مفتخر است انواع مدل های ماشین لباسشویی ارج را با قطعات اورجینال و با کمترین هزینه تعمیر کند.

تعمیر لباسشویی ارج در انقلاب

نمایندگی لباسشویی ارج در انقلاب

مرکز تعمیر لباسشویی ارج در انقلاب

نقش حیاتی و کلیدی لباسشویی در زندگی روزمره بر همگان آشکار است و وجود مشکل در این وسیله چه کوچک و چه بزرگ رفاه خانواده را به هم می ریزد. پس بهترین راه حل استفاده از خدمات نمایندگی لباسشویی ارج در انقلاب می باشد. از مزایای این مرکز این است که ابتدا راهنمایی لازم در خصوص رفع مشکل را به شما می دهند و اگر نتوانستید مشکل را حل کنید کارشناسان را به محل اعزام می کنند و این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. از دیگر مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه ارج استفاده از تجهیزات مدرن و دستگاه های عیب یابی دقیق، گارانتی تعمیرات و قطعات استفاده شده، زمان تعمیر برنامه ریزی شده و … می باشد.

مرکز تعمیر له ارج یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در زمینه عیب یابی، بهسازی و تعمیر انواع مدل های لباسشویی ارج است. از جمله سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه شامل تعویض و تعمیر موتور لباسشویی، تعویض و تعمیر برد، تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعویض دیگ، بلبرینگ، شفت و … می باشد.

بسیاری از مردم به دنبال راهی برای تعمیرماشین لباسشویی ارج در انقلاب هستند و این به معنی آن است که ایشان قصد دارند تا در منطقه خود این خدمات را دریافت کنند. اهمیت تعمیر لباسشویی ارج در انقلاب باعث شده تا این مرکز در این منطقه به ارائه خدمات به روز و کارآمد بپردازد. خدماتی که نه تنها باعث افزایش سطح دسترسی مردم می گردد بلکه می توان با اطمینان خاطر از آن استفاده نمود.

اهمیت این موضوع به دلیل افزایش ترافیک شهری و مشکلاتی است که در استفاده از خدمات از سایر مناطق به وجود می آید و هزینه و زمان زیادی را از مشتریان می طلبد. علاوه بر این سایر خدمات تعمیر لباسشویی ارج در انقلاب باعث شده تا بسیاری از مردم آن را به دیگر روش ها ترجیح دهند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای افزایش طول عمر لباسشویی خود و همچنین جلو گیری از خسارات احتمالی حتما نکات زیر را رعایت کنید.

۱-برای افزایش طول عمر دستگاه خود پس هر ده بار شست و شو از جرم گیر مخصوص لباسشویی استفاده کنید.

۲-برای شست و شوی لباس های زیری که تکه های فلزی و یا سگکی دارند ، لباس ها را درون پک های توری قرار دهید.

۳-از اضافه کردن شلنگی مجزا به شلنگ ورودی و یا خروجی اکیدا خود داری فرمایید.

۴-به علت نوسانات شدید برقی و یا قطع شدن ناگهانی برق به ویژه در فصل تابستان و حساسیت قسمت های الکترونیکی لباسشویی بهتر است از ترانس و یا محافظ استفاده نمایید.

۵-به هیچ وجه از مواد شوینده هاییی نظیر  وایتکس به عنوان شوینده و یا جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نفرمایید.

۶-اکثر لباسشویی های جدید دارای تایمر تاخیر هستند که به این وسیله می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که در ساعات پایانی شب و حتی نیمه شب که هزینه مصرف برق کم تر است شروع به کار کند.

۷-تعویض لاستیک لباسشویی به علت پوسیدگی یکی از مشکلات رایج و پر هزینه ای است که می بایست برای جلوگیری از آن حتما  پس از پایان کار دستگاه قسمت داخلی لاستیک را خشک کنید.

۸-از شستن پتو با ماشین لباسشویی خود اکیدا خود داری کنید. زمانی که پتو در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن بسیار زیاد تر شده و باعث خرابی بلبرینگ دیگ می شود.

نمایندگی لباسشویی ارج در انقلاب

نمایندگی لباسشویی ارج در انقلاب

ویژگی نمایندگی لباسشویی ارج در انقلاب

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات لوازم خانگی ارج دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی ارج با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند ارج و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ارج آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی ارج به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی ارج خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02188592650

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *