تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه

تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه ، نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه

تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه در تمامی روزهای هفته در کوتاه ترین زمان ممکن به دست متخصصین نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه انجام میشود ف پس اگر لباسشویی شما خراب شده و یا نیاز به نصب مجدد و سرویس سالیانه دستگاه خود دارید و گارانتی لباسشویی شما با مارک ارج به اتمام رسیده جای درستی را انتخاب کردید ما نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه با بهرگیری از تکنسین های مجرب و متخصص در زمینه تعمیر تخصصی لباسشویی ارج این اطمینان را به شما میدهیم که لباسشویی شما به خوبی روز اول برایتان کار خواهد کرد.

تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه

تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه

برای اینکه عمر لباسشویی شما بیشتر شود و دیرتر به تکنسین های مرکز تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه نیاز مند شوید باید نکات ایمنی و و نکهداری صحیح از لباسشویی را بدانید و انها را انجام دهید در ادامه به برخی از انها اشاره خواهیم کرد تا با رعایت نکات ایمنی باعث افزایش عمر دستگاه خود شوید.

برای افزایش طول عمر لباسشویی خود و همچنین جلو گیری از خسارات احتمالی حتما نکات زیر را رعایت کنید.

۱-برای افزایش طول عمر دستگاه خود پس هر ده بار شست و شو از جرم گیر مخصوص لباسشویی استفاده کنید.

۲-برای شست و شوی لباس های زیری که تکه های فلزی و یا سگکی دارند ، لباس ها را درون پک های توری قرار دهید.

۳-از اضافه کردن شلنگی مجزا به شلنگ ورودی و یا خروجی اکیدا خود داری فرمایید.

۴-به علت نوسانات شدید برقی و یا قطع شدن ناگهانی برق به ویژه در فصل تابستان و حساسیت قسمت های الکترونیکی لباسشویی بهتر است از ترانس و یا محافط استفاده نمایید.

۵-به هیچ وجه از مواد شوینده هاییی نظیر  وایتکس به عنوان شوینده و یا جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نفرمایید.

۶-اکثر لباسشویی های جدید دارای تایمر تاخیر هستند که به این وسیله می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که در ساعات پایانی شب و حتی نیمه شب که هزینه مصرف برق کم تر است شروع به کار کند.

۷-تعویض لاستیک ماشین لباسشویی به علت پوسیدگی یکی از مشکلات رایج و پر هزینه ای است که می بایست برای جلوگیری از آن حتما  پس از پایان کار دستگاه قسمت داخلی لاستیک را خشک کنید.

۸-از شستن پتو با ماشین لباسشویی خود اکیدا خود داری کنید. زمانی که پتو در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن بسیار زیاد تر شده و باعث خرابی بلبرینگ دیگ می شود

نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه

تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه

ویژگی مرکز تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ارج در مجیدیه میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه

هزینه هایی که برای تعمیرات لوازم خانگی ارج دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی  اصلی ارح با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه  ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر لباسشویی ارج در مجیدیه

تمامی تکنسین های نمایندگی لباسشویی ارج در مجیدیه با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند ارج و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ارج آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماشین لباسشویی شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *