تعمیر اجاق ولکر

تعمیر اجاق ولکر

تعمیر اجاق ولکر

 

تعمیر اجاق ولکر

تعمیر اجاق ولکر

تعمیر اجاق ولکر توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق ولکر در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی اجاق ولکر هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات اجاق ولکر، خدمات تعمیر اجاق ولکر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

 

نمایندگی تعمیرات اجاق ولکر در تهران

 

از مزیت‌های نمایندگی اجاق گاز ولکر می‌توان به آشنایی کامل متخصصین آن به تمام نقاط ضعف و قوت تعمیر اجاق گاز ولکر اشاره کرد که این متخصصان در صورت بروز مشکل قادرند اجاق گاز را در سریع ترین زمان و با صرف هزینه کم به راحتی تعمیر کنند.

 

تعمیر اجاق گاز ولکر در تهران

 

تعمیر اجاق گاز ولکر یکی از مهم‌ ترین نوع تعمیرات لوازم خانگی در زندگی هر شخصی به شمار می‌آید، همانطور که می ‌دانید اجاق گاز وسیله ای پرکاربرد و اساسی در منزل و بخصوص آشپزخانه ی هر شخصی به شمار می‌آید.

به جرات می‌توان گفت بدون اجاق روند زندگی ما مختل می‌شود. لازم به ذکر است که تعمیر اجاق گاز ولکر را باید به دست افراد مجرب در نمایندگی اجاق گاز ولکر بسپارید زیرا ممکن است خسارت جانی و مالی را به دنبال داشته باشد، شما تنها باید یکسری اقدامات پیشگیرانه را برای بهبود عملکرد اجاق‌ گاز یا جلوگیری از نقص دستگاه انجام دهید.

تعمیرات اجاق گاز ولکر

 

هنگام استفاده از اجاق گاز ممکن است مشکلاتی برای اجاق گاز پیش بیاید و شما را مجبور به مراجعه به تعمیرگاه اجاق گاز ولکر کند. از جمله مشکلاتی که برای اجاق گاز پیش می‌آید این است که مشعل گاز روشن نمی‌شود، از عواملی که باعث می‌شود فندک اجاق گاز کار نکند اما مشعل‌ها جرقه بزند این است که سوراخ‌های مشعل مسدود شده باشد، که برای رفع این مشکل و تعمیرگاه اجاق گاز ولکر باید مشعل‌ها را بردارید و آنها را به طور صحیحی شست و شو کنید.

اگر این کار را انجام دادید اما مشکل اجاق گاز شما حل نشد در اینصورت باید برای تعمیرگاه اجاق گاز ولکر توسط تعمیرکاران نمایندگی اجاق گاز ولکر اقدام کنید که آنها طبق صلاح دید و تشخیص خود به رفع مشکل می ‌پردازند و به بررسی پیلوت و سیستم احتراق اجاق گاز می ‌پردازند.

 

نمایندگی ولکر

 

تعمیر اجاق گاز ولکر از معضلات تعمیرات لوازم خانگی میباشد چون هر روز با اجاق گاز کار میکنیم و خرابی آن باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای خانم خانه میشود، بهترین کار بعد از خرابی دستگاه شما در صورت داشتن گارانتی میتوانید با آن تماس گرفته تا برای تعمیرات اجاق گاز شما اعزام شوند.

اما اگر زمان گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده باشد باید با نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز ولکر تماس بگیرید و درخواست تکنسین برای بازدید از اجاق گاز خود کنید و این تکنسین های مجرب با تشخیص دادن صحیح ایراد اجاق گاز شما آن را در کوتاه ترین زمان تعمیر میکنند.

چند توصیه و پیشنهاد

 

پاک کردن فر با مواد  شوینده و شیمیایی در پایان کار نکته ی مهمی است. آثار مواد تمیز کننده را با دستمال مرطوب چند بار پاک کنید.

توجه کنید که هرگز آمونیاک را با ماده ی بی رنگ کننده مخلوط نکنید زیرا باعث ایجاد گاز سمی می شود. یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی، یک قاشق غذاخوری سرکه سفید، یک قاشق غذاخوری پیراکسیدهیدروژن را با یک لیتر آب مخلوط کنید و با استفاده از اسفنج و اسکاچ قسمت داخل فر را آغشته و بعد از یک ساعت تمیز کنید.

جرم گیر اجاق گاز

 

جهت تمیز کردن اجاق گاز پنج قاشق جوش شیرین، سه قطره مایع ظرفشویی و چهار قاشق سرکه را با هم مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. این خمیر یک جرم گیر خانگی است که برای تمیز کردن اجاق گاز وکف قابلمه توصیه می شود. خمیر را روی محل مورد نظر بمالید و بعد از ده دقیقه با دستمال پاک کنید.

 

شیوه ای آسان و ارزان برای داشتن فر تمیز

برای تمیز کردن فرگاز می توانید در منزل، پاک کننده ارزان بسازید. یک قاشق چای خوری مایع ظرف شویی، یک قاشق چای خوری لیموترش و یک ونیم قاشق چای خوری مایع سفیدکننده را در یک لیوان آب گرم حل کنید.

محلول را با اسفنج به دیوارهای داخل فر بمالید و بگذارید 45 دقیقه بماند.

سپس با دستمال مرطوب چند بار سطوح را تمیز کنید. این پاک کننده مواد خشک شده و چربی های سوخته را از دیوارها جدا می کند.

10  دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات گاز ولکر جهت تعمیر و سرویس

 

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات گاز ولکر در تهران
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به سیستم دستگاه ها
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال در مرکز تعمیرات هود و گاز ولکر در تهران
  • تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود)

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات گاز ولکر در تهران

 

تعمیر اجاق گاز ولکر

تعمیر اجاق گاز ولکر

  • روشن نشدن شعله های اجاق گاز
  • یک دست نبودن شعله های اجاق گاز
  • جرقه نزدن اجاق گاز
  • استشمام بوی گاز در اطراف اجاق گاز
  • سر و صدا کردن شعله های اجاق گاز

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه اجاق شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اجاق ولکر به شماره تماس  88592650 و نیز 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اجاق ولکر شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق ولکر کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *