تعمیر اجاق گاز ولکر

تعمیر اجاق گاز ولکر

تعمیر اجاق گاز ولکر ، تعمیرات اجاق گاز ولکر

تعمیر اجاق گاز ولکر یکی از معضلات تعمیرات لوازم خانگی میباشد چون هر روز با اجاق گاز کار میکنیم و خرابی آن باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای خانم خانه میشود ، بهترین کار بعد از خرابی دستگاه شما در صورت داشتن گارانتی میتوانید با ان تماس گرفته تا برای تعمیرات اجاق گاز شما اعزام شوند ولی اگر زمان گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده بود باید با نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز ولکر تماس گرفته و درخواست تکنسین برای بازدید از اجاق گاز خود کنید و این تکنسین های مجرب با تشخیص صحیح ایراد اجاق گاز شما آن را در کوتاه ترین زمان تعمیر میکنند.

تعمیر اجاق گاز ولکر

تعمیرات اجاق گاز ولکر

برای اینکه دیرتر به تکنسین های تعمیر اجاق گاز ولکر نیاز پیدا کنیم باید موارد ایمنی و نکات مهم استفاده از اجاق گاز را انجام دهیم و رعایت کنیم ، در ادامه به مواردی برای تمیز کردن اجاق گاز به صورت صحیح اشاره میکنیم تا در صورت کثیف شدن اجاق گاز بتوانید آن را تمیز کرده و به اجاق گاز هم آسیبی نرسانید:

تمیز کردن اجاق گاز و فر:

اگر روی گاز غذا سر رفت فوراً شعله را خاموش کرده و از شعله دیگری استفاده کنید و آن قسمت را تمیز نمایید.در صورتی که از این کار غفلت کردید و زمانی به سراغ لکه رفتید که کاملاً سوخته و روی اجاق ماندگار شده است، ابتدا مدتی دستمال خیس رویش قرار دهید تا نرم شود، سپس با دستمال نرمی روی آن را پاک کنید.بعد روی آن را با پودر لکه‌گیر بپوشانید و به آرامی مالش دهید تا لکه کاملاً تمیز شود

برطرف کردن جرم اجاق گاز

مخلوط چهار قاشق جوش شیرین و چهار قاشق آب داغ را با استفاده از یک مسواک نرم و کهنه روی جرم های اجاق گاز بمالید و بعد از ده دقیقه با اسفنج پاک کنید.

تمیز کننده ارزان فر

برای تمیز کردن فرگاز می توانید در منزل یک پاک کننده ی ارزان بسازید. یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی، یک قاشق چای خوری آب لیموترش و یک و نیم قاشق چایخوری مایع سفید کننده را در یک لیوان آب گرم حل کنید. محلول را با اسفنج به دیواره های داخل فر بمالید و بگذارید 45 دقیقه بماند. سپس با دستمال مرطوب چند بار سطوح را تمیز کنید. این پاک کننده، مواد خشک شده و چربی های سوخته را از دیواره ها جدا می کند.

تمیز کردن فر

در یک ظرف پلاستیکی، مقداری آمونیاک بریزید. ظرف را داخل فر بگذارید و اجازه دهید شب آنجا بماند. سپس از فر بیرون آورید. با پنج قاشق جوش شیرین، سه قطره مایع ظرف شویی و چهار قاشق سرکه، خمیری درست کنید. این خمیر یک تمیزکننده ی طبیعی است آن را با اسنفج روی دیواره های داخل فر بمالید و با دستمالی مناسب چند بار سطح را پاک کنید. از این خمیر می توان برای تمیز کردن روی اسفنج و مسواک کهنه استفاده کرد

آسانتر تمیز کردن فر

پیش از تمیز کردن فر بهتر است پنج دقیقه آن را گرم کنید.می توان ابتدا فر را با آب و اسفنج مرطوب و سپس دستگاه را روشن کرد. این کار به بهتر و راحت تمیز شدن فر کمک می کند.

تعمیرات اجاق گاز ولکر

تعمیر اجاق گاز ولکر

چند توصیه و پیشنهاد:  

پاک کردن فر از مواد  شوینده و شیمیایی در پایان کار نکته ی مهمی است. آثار موادّ تمیز کننده را با دستمال مرطوب چند بار پاک کنید.
توجه داشته باشید هرگز آمونیاک را با ماده بی رنگ کننده مخلوط نکنید زیرا باعث ایجاد گاز سمی می شود.یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی، یک قاشق غذاخوری سرکه سفید، یک قاشق غذاخوری پیراکسیدهیدروژن را با یک لیتر آب مخلوط کنید و با استفاده از اسفنج و اسکاچ قسمت داخل فر را آغشته و پس از یک ساعت تمیز کنید

جرم گیر اجاق گاز

پنج قاشق جوش شیرین، سه قطره مایع ظرفشویی و چهار قاشق سرکه را با هم مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. این خمیر یک جرم گیر خانگی است که برای تمیز کردن اجاق گاز وکف قابلمه توصیه می شود. خمیر را روی محل مورد نظر بمالید و بعد از ده دقیقه با دستمال پاک کنید.

شیوه ای آسان و ارزان برای داشتن فر تمیز
برای تمیز کردن فرگاز می توانید در منزل، پاک کننده ارزان بسازید. یک قاشق چای خوری مایع ظرف شویی، یک قاشق چای خوری لیموترش و یک ونیم قاشق چای خوری مایع سفیدکننده را در یک لیوان آب گرم حل کنید. محلول را با اسفنج به دیوارهای داخل فر بمالید و بگذارید 45 دقیقه بماند. سپس با دستمال مرطوب چند بار سطوح را تمیز کنید. این پاک کننده مواد خشک شده و چربی های سوخته را از دیوارها جدا می کند.

تمیز کردن میله های آهنی گاز

اغلب خانم ها به طور مرتب روی گاز را تمیز می کنند اما به تمیزی میله های آهنی روی گاز توجه چندانی نمی کنند. این میله ها به مرور زمان جرم می گیرد. تمیز کردن میله ها کاری سخت نیست و با استفاده از روشی که در زیر آمده ، می توان کار را آسان تر کرد.
ابتدا از سرد شدن میله ها مطمئن شوید، سپس از روی گاز بردارید.
میله ها را در تشت بزرگی حاوی آب قرار دهید به گونه ای که آب روی آن را کاملا بپوشاند.
به آب، یک چهارم پیمانه آمونیاک اضافه کنید و بگذارید حداقل ۳ساعت خیس بخورند.
سپس آن ها را از آب دربیاورید و با آب ولرم کفی بشویید، سپس با آب ولرم آبکشی و خشک کنید و دوباره روی گاز قرار دهید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاهتان میتوانید با شماره های مرکز تعمیر اجاق گاز ولکر تماس گرفته تا به صورت رایگان به شما مشاوره دهند و در صورت بروز مشکل اساسی تکنسین های خود را به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود امده تکنسین مربوطه را برای تعمیرات اجاق گاز ولکر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02177394838

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *