تعمیر اجاق مکس

تعمیر اجاق مکس

تعمیر اجاق مکس

 

تعمیر اجاق مکس

تعمیر اجاق مکس

تعمیر اجاق مکس توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق مکس در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی اجاق مکس هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات اجاق مکس ، خدمات تعمیر اجاق مکس را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی اجاق گاز رومیزی مکس

نمایندگی تعمیر اجاق گاز مکس از جمله نمایندگی های فعال در زمینه ی ارائه خدمات و همین طور عرضه انواع اجاق گاز به مشتریان این محصول می باشد.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز مکس معتبرترین محصولات خانگی را با در اختیار گذاشتن بهترین خدمات برای تعمیرات گاز مکس قرار داده است.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز مکس انواع اجاق گازهای جدید را با ظاهری متفاوت و کیفیت عالی به بازار عرضه می کند و خدمات نصب و راه اندازی اجاق گاز و تعمیر گاز و انواع آن را با استفاده از تعمیرگاه های تخصصی انجام می دهد.

 

با توجه به این که نوع استفاده و نگهداری محصولات خانگی تاثیر بالایی در طول عمر مفید آن دارد  تعمیر گاز مکس با ارائه ی دفترچه راهنمای استفاده از محصول به مشتریان توصیه می کند تا آن را مطالعه کنند و در صورت نیاز به آن مراجعه کنند و در آخر هنگام بروز هر گونه ایراد و برطرف نشدن مشکل اجاق گاز شما برای تعمیر گاز مکس با نمایندگی مجاز اجاق گاز مکس تماس حاصل فرمایید.

هدف از ایجاد نمایندگی تعمیر اجاق گاز مکس برای تعمیر گاز مکس این است که بهترین خدمات با جلب رضایت مشتریان به آنها ارائه شود.

این نمایندگی ها در سراسر کشور فعالیت دارند تا دسترسی سریع و مناسب برای ارائه ی انواع خدمات به مشتریان و علاقمندان به این برند به وجود آید.

 

تعمیر اجاق گاز مکس در تهران

 

ایرادات بسیار زیادی می‌تواند عملکرد صحیح اجاق گاز را با مشکل جدی مواجه کند. در اینجا برخی از ایرادات احتمالی برای آشنایی بیشتر بیان شده است.
علی رغم به مشام رسیدن بوی گاز مشعل اجاق گاز روشن نمی‌شود.
فندک اجاق گاز عمل نمی‌کند، یا این‌ که عملکرد صحیح فندک سبب روشن شدن اجاق گاز نمی‌شود.
صفحه دیجیتالی طراحی شده در اجاق گاز به هیچ عنوان کار نمی‌کند.
با وجود روشن بودن شعله، فر به هیچ عنوان گرم نمی‌شود.
شیشه فر در اثر داغ شدن بیش از حد و یا وارد شدن ضربه ترک برداشته و شکسته است.
قطعات داخلی مانند برد الکترونیکی، بوبین و ترموکوپل آسیب دیده‌اند.
در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شدید و نتوانستید اجاق گاز را برای استفاده روشن کنید. با نمایندگی مجاز اجاق گاز مکس تماس حاصل نمایید.

نمایندگی مکس در تهران

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی ، یخچال و… مکس در منزل و محل کار در تهران

ما جهت رفاه بیشتر حال مشتریان عزیز در سر تا سر پایتخت و حومه به دلیل اینکه مسیرها بسیار طولانی می باشد و جابجا کردن لوازم خانگی از آپارتمان های بلند بسیار کار دشوار و هزینه برداریست در هر نقطه از تهران بزرگ تعدادی سرویسکار مجرب و متخصص آماده کرده ایم که در صورت نیاز شما عزیزان به این سرویسکاران آنها به سرعت در محل حاضر می گردند .

تعمیرات اجاق مکس در تهران

انجام تمامی خدمات به صورت سیار در حضور مشتری تمامی خدمات تعمیرکاران ما در حضور مشتری و با نظارت مشتری انجام میگیرد چراکه زمانی که مشتری ناظر عملیات تعمیرات باشد هم خیالش از هر جهت راحت و آسوده می گردد و هم دیگر شک و شبهه ایی باقی نمی ماند.

تعمیرات اجاق گاز مکس در تهران

استفاده از قطعات اصلی در تعمیر مکس

 

استفاده از قطعات اصلی در زمان تعمیرات بسیار مهم است چرا که اگر در حین تعمیرات از قطعات تقلبی استفاده شود موجب آسیب رساندن به سایر نقاط و قطعات میشود.

نکات نصب اجاق گاز

 

  1. از نصب اجاق گاز در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست خودداری کنید.
  2. اجاق را در مسیر وزش باد نصب نکنید.
  3. بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده شود.
  4. طول شیلنگ نباید از 5 متر بیشتر باشد و شیلنگ مخصوص گاز باشد.
  5. بعد از نصب اجاق گاز با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید.
  6. از سر رفتن غذا بر روی اجاق جلوگیری نمایید.
  7. هنگام شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم ‌دار همراه با مواد شوینده مخصوص اجاق گاز استفاده کنید و پس از آن سینی را خشک نمایید.

 

تعمیرات اجاق گاز مکس در تهران

نواحی و مناطق تحت پوشش ما در زمینه خدمات تعمیراتی مکس

 

ما در تمامی مناطق تهران و شهرها و شهرک های تهران متخصصین مخصوص مشخص کرده ایم تا آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

خدمات پس از فروش اجاق مکس

 

تعمیر اجاق گاز مکس

تعمیر اجاق گاز مکس

شرکت مکس برای خدمات پس از فروش اجاق مکس در همه کشورها با نمایندگی هایی همکاری داشته و سعی دارد تا خدمات خوبی با ضمانت نامه ها و گارانتی ها به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر به هر دلیلی، شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه مکس رضایت نداشته باشید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز هومیکسو تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر اجاق مکس در منزل شما حاضر شوند.

در صورت بروز مشکل در دستگاه اجاق شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اجاق مکس به شماره تماس  88592650 و 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اجاق مکس شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق مکس کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *