تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تجریش

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تجریش

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تجریش توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تجریش در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تجریش، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در محل

تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی تکنوکیت با اعزام تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت در محل سبب راحتی کار مشتریان شده است.

می توان مزایای زیر را برای تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در محل نام برد:

 

با اعزام تکنسین به محل شما، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

حمل و نقل ماشین لباسشویی تکنوکیت کار بسیار مشکلی است.

همچنین استفاده از وانت بار و هزینه حمل و نقل تا مرکز خدمات، هزینه های گزافی را بر دوش شما خواهد گذاشت.

مشتریان گرامی می توانند از نزدیک شاهد رفع عیب و تعمیرات لباسشویی تکنوکیت خود باشند.

 

نمایندگی ماشین لباسشویی تکنوکیت در تجریش

یکی از مهمترین خصوصیاتی که به هنگام انتخاب تعمیرکار متخصص برای تعمیرات لباسشویی خود باید در نظر بگیرید، این است که بتواند کلیه مشکلات این دستگاه را به درستی تشخیص داده و اقدام به رفع آن کنید.

تشخیص و شناسایی اشتباه خرابی لباسشویی تکنوکیت می تواند منجر به تعمیر نادرست و در نتیجه آسیب به دستگاه شود. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تجریش هومیکسو دارای تعمیرکاران متخصصی است که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی تکنوکیت در نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تجریش هومیکسو به شرح زیر است :

 

تعمیرکار تعمیرگاه مجاز هومیکسو با رعایت اصول و قوانین مشتری مداری به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در محل و منزل شما می پردازد.

بعد از اتمام خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت، تعمیرکار به شما ضمانتنامه رسمی و فاکتور ارائه می دهد.

تعمیرکار متخصص لباسشویی تکنوکیت با رعایت نکات بهداشتی به عیب یابی و تعمیرات دستگاه شما می پردازد.

زمان خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار این مجموعه و حضور در محل، طبق درخواست شما انجام می شود.

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تجریش توسط تعمیرکار این نمایندگی همراه با قطعات اصلی و اورجینال صورت می گیرد.

با استفاده از خدمات تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک می نمایید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تکنوکیت

 

کار با ماشین لباسشویی برای هر شخصی شاید کار ساده ای باشد ولی باید به این موضوع دقت داشته باشید که ماشین لباسشویی یک وسیله ی برقی می باشد که برای کار با آن را به طور کلی یاد بگیرید.

انواع و اقسام لباس با وزن و جنس مختلف در داخل ماشین لباسشویی قرار داده می شود و انتظار می رود تا همگی آنها به یک اندازه تمیز شوند ولی این اصلا درست نیست و باید به این موضوع دقت داشته باشید که دکمه های مختلف ماشین لباس شویی برای همین موضوع می باشد.

دفترچه راهنمای  لباسشویی تکنوکیت در واقع دارای برگه های متعددی می باشد که به صورت فارسی و زبان اصلی تمامی برنامه های شستشوی ماشین لباس شویی را به ترتیب برای شما مشخص کرده است و شما را راهنمایی میکند.

 

تعمیر تایمر لباسشویی تکنوکیت

مشکلات ناشی از خرابی تایمر لباسشویی چیست؟

 دلایل جلو نرفتن و راهکارهای تعمیر تایمر ماشین لباسشویی

خرابی میکروسوئیچ قفل درب

خرابی کنترلگر سطح آب

خرابی پمپ تخلیه آب

خرابی سوئیچ درجه حرارت آب

خرابی شیر برقی آب

 

تایمر و موتور تایمر

 

تایمر تمامی اعمال لباسشویی را کنترل می کند. تایمر لباسشویی تکنوکیت یک سری اتصالات الکتریکی دارد که با یک میله سربی به موتور تایمر وصل است. برخی از اتصالات تایمر برای کنترل موتور تایمر بکارمی رود.

 

اگر تایمر لباسشویی شما جلو نمی رود، تایمر لباسشویی تکنوکیت یا موتور تایمر، ممکن است معیوب باشد. بهتر است اتصالات تایمر را با مولتی متر می توانید بسنجید ولی نیاز به نقشه ی مدارها دارید تا بدانید کدام ترمینال را بررسی کنید. شما میتوانید اتصالات موتور تایمر را هم با مولتی متر کنترل کنید . در بیشتر برندهای ماشین لباسشویی ، تایمر موتور جداگانه قابل دید نیست .

عیب‌یابی ماشین لباسشویی تکنوکیت

 

تعمیرات لباسشویی تکنوکیت

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تجریش به منظور تسهیل در تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تجریش آموزش هایی را در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت ارائه کرده است :

لباسشویی تکنوکیت در حین کار خاموش می‌شود

  • میکروسوئیچ درب خراب است.
  • خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی
  • ایراد سیر برقی ورودی آب
  • ایراد موتور لباسشویی
  • نوسانات برق یا خرابی دوشاخه برق

عدم آبگیری ماشین لباسشویی

در صورتی که خطا یا ارور ماشین لباسشویی تكنو كيت مربوط به عدم آبگیری ماشین لباسشویی باشد، ممکن است شیر برقی لباسشویی دچار مشکل شده و آب وارد دستگاه نشود. همچنین خرابی سنسور آب لباسشویی نیز می‌تواند از دلایل رخ دادن این خطا باشد. از دیگر نکات قابل توجه می‌ توان به بسته بودن شیر آب لباسشویی، مسدود بودن فیلتر ورود آب و خم بودن شیلنگ ورودی آب اشاره کرد.

نحوه برطرف کردن مشکل عدم آبگیری ماشین لباسشویی

 

جهت برطرف کردن این خطا باید ابتدا باز بودن شیر آب لباسشویی و وصل بودن جریان آب شهری را بررسی کنید. سپس باید عملکرد شیر برقی بررسی شده و در صورت نیاز شیر برقی لباسشویی تعویض شود. بعد از آن باید وضعیت سنسور آب چک شده و عواملی که سبب مسدود شدن فیلتر ورودی آب شده‌اند برطرف شوند. همچنین در صورتی که شیلنگ ورود آب خم شده باشد باید آن را در حالت مناسب قرار دهید تا آب وارد لباسشویی شود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی تکنوکیت شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر لباسشویی تکنوکیت نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تجریش به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تجریش توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تجریش شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تجریش کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *