تعمیر لباسشویی فاگور

تعمیر لباسشویی فاگور در تجریش

تعمیر لباسشویی فاگور در تجریش

 

تعمیر لباسشویی فاگور

تعمیر لباسشویی فاگور

تعمیر لباسشویی فاگور در تجریش توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی فاگور در تجریش در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در تجریش، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

ریست لباسشویی فاگور

در این قسمت به بررسی نحوه ریست لباسشویی فاگور پرداخته ایم و با تعمیر آن آشنا شدیم.

نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی با دکمه ریست

برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی فاگور در تجریش باید با نحوه ی ریست کردن ماشین لباسشویی آشنا باشیم که در این بخش قصد داریم به نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی با دکمه ریست بپردازیم:

  • در مدل هایی که دکمه ریست روی دستگاه قرار دارد، ریست کردن ماشین لباسشوییبسیار ساده است.
  • برای ریست کردن دستگاه این دکمه را فشار دهید.
  • البته در برخی مدل ها نیز نیاز است تا چند ثانیه آن را به حالت فشرده نگه دارید.
  • با همین روش ماشین لباسشویی شما ریست خواهد شد.
  • در صورتی که این اتفاق نیفتاد احتمالا دکمه ریست لباسشویی خراب شده است.

تعمیر برد ماشین لباسشویی فاگور

 

در بعضی موارد میزان صدمه و آسیبی که برد الکترونیکی دیده است باعث می شود که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دیگر قابل تعمیر نباشد و بهترین و کم‌ هزینه ‌ترین راه، تعویض برد الکترونیک ماشین لباسشویی به صورت کامل می باشد تا در نتیجه هم در بحث هزینه و هم در بحث زمان صرفه جویی گردد.

در بعضی مواقع که میزان صدمه به برد ماشین لباسشویی فاگور جدی می باشد تعویض و تعمیر کردن قطعات به کار رفته در برد الکترونیکی کار بیهوده و در عین حال هزینه ی اضافی به حساب می‌آید زیرا مجبور می‌شوید نسبت به تعویض چند باره ی قطعات به کار رفته در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی اقدام کرده و در نتیجه نیز کارکرد مناسبی برای دستگاه ایجاد نمی شود و در پایان مجبور می شوید تا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی فاگور را به صورت کامل تعویض نمایید و آن را با یک برد دیگر جایگزین و نوع آن را عوض کنید.

اما در بعضی مواقع با تعمیر قطعات به کار رفته در برد و تعویض دوباره آنها، می توان به کاربرد مناسب برد الکترونیک ماشین لباسشویی دست پیدا کرده و از آن دوباره مثل روز اول استفاده کنید و دیگر نیازی نباشد تا برد را به صورت کامل عوض کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فاگور در تجریش

 

تعمیر در سریعترین زمان

 

مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی فاگور شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

 

تعمیرات لباسشویی شما در محل

 

بهتر است دیگر نگران حمل و نقل لباسشویی فاگور خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. هومیکسو متخصص مجرب را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال میکند.

گارانتی سرویس و تعمیرات

 

اگر خرابی دوباره ماشین لباسشویی فاگور شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه هومیکسو تماس گرفته باشید طبق گارانتی نمایندگی تعمیرات لباسشویی فاگور در تجریش تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

 

بعد از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی فاگور خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه ی خدمات در محل حاضر می شود.

 

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی فاگور

 

هنگام آغاز کار با دستگاه و پس از باز کردن جعبه ‌ی دستگاه، دقت کنید تمام قطعات دستگاه در بسته باشند و در صورت کمبود قطعات با محل خرید تماس بگیرید.

برای اتصال به برق، فقط از سیم برقی که درون جعبه دستگاه قرار داده شده استفاده کنید و از استفاده سیم دیگر و همچنین سه راهی و رابط خودداری کنید.

قبل از شروع کار با دستگاه همه اتصالات شیر و … را بررسی کنید.

از قرار دادن چوب یا هر وسیله دیگر به عنوان پایه و تراز زیر دستگاه خودداری کنید.

به حجم و ظرفیت لباس ها جهت شستشو و هماهنگی آن با ظرفیت دستگاه خود دقت کنید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فاگور در تجریش

 

تعمیرات لباسشویی فاگور

تعمیرات لباسشویی فاگور

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات : هدف ما در تیم هومیکسو، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات در تعمیر لوازم خانگی است. مهم نیست کجای تهران هستید. ما به سرعت تعمیرکار‌های خود را به محل شما اعزام می‌کنیم و مشکلتان را برطرف می سازیم.

ارائه سرویس در محل و زمان دلخواه شما : تعمیرکاران هومیکسو در نزدیکی شما هستند. شما می توانید تنها با یک تماس از خدمات در محل ما استفاده کنید. همچنین زمان انجام تعمیرات نیز توسط شما تعیین می شود.

کادری مجرب و حرفه ای : تمامی خدمات ما در تعمیرات لوازم خانگی، توسط کارشناسان حرفه ‌ای و ارتباط با نمایندگی اصلی برندها انجام می‌گیرد. ما خیال شما را بابت انجام تعمیرات بی ‌دردسر و حرفه‌ ای توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی فاگور در تجریش راحت می‌کنیم.

هزینه منصفانه : با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هزینۀ بالای دیگر شرکت‌ها برای تعمیر لباسشویی، تیم هومیکسو تصمیم گرفته است تا هزینه تعمیرات را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی : نمایندگی تعمیرات لباسشویی فاگور در تجریش در راستای کسب رضایت شما عزیزان و برطرف کردن نگرانی‌هایتان بابت خرابی‌های آینده، تمامی خدمات خود را همراه ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد کرد.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی فاگور شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی فاگور در تجریش به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی فاگور در تجریش شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی فاگور در تجریش کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *