تعمیر لباسشویی کن وود

تعمیر لباسشویی کنوود در شهران

تعمیر لباسشویی کنوود در شهران

 

تعمیر لباسشویی کنوود در شهران توسط تکنسین های مجرب و متعهد نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در شهران هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می شود.

معمولا مشکلات قسمت های مختلف ماشین لباسشویی مشکلات مربوط به قطعات الکترونیکی آن می باشد اگر شما به موقع نسبت به تعمیرات لباسشویی کنوود در شهران اقدام کنید مانع ایجاد هزینه‌ های بیشتر و یا صدمات جدی تر به ماشین لباسشویی می شود و در بحث هزینه ها نیز صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

از جمله مشکلات دیگری که می‌تواند برای دستگاه ماشین لباسشویی پیش آید مربوط به استفاده ی ناصحیح از این وسیله الکترونیکی است. در صورت استفاده از پودرهای رختشویی بی کیفیت که کف زیادی تولید می‌کنند لوله ی هوای موجود در قسمت هیتر سنسور دستگاه بسته شده و عملکرد کلی دستگاه دچار اختلال می شود و عمر دستگاه به مقدار زیادی کاهش می یابد.

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود توسط متخصص

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود در شهران

 

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی یک قطعه ی بسیار مهم در ماشین‌های لباسشویی است که در بعضی موارد با توجه به این که این برد دچار عیب و نقص می شود و باید با توجه به داشتن دانش و اطلاعات کافی نسبت به تعمیر و تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی اقدام کنید.

معمولاً دلیل درست کار نکردن قطعات موجود در یک دستگاه الکترونیکی به دلیل  آسیب ‌دیدن قطعات الکترونیکی به کار رفته در آن است.

امروزه ماشین لباسشویی به عنوان یک وسیله ی الکترونیک پرمصرف در خانه های ایرانی جای گرفته و در صورتیکه این دستگاه پرمصرف دچار مشکل شود شستشوی لباس ها به تعویق افتاده و برای صاحب ماشین لباسشویی مشکلاتی ایجاد می شود.

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی یک دستگاه الکترونیکی به شمار می‌آید اکثر قطعات به کار رفته در آن نیز الکترونیکی بوده و بطور معمول اکثر مشکلات فنی که در ماشین لباسشویی به وجود می آید مربوط به قسمت سیم کشی، پنل دیجیتال، صفحه کلید، سنسور حرارتی، تایمر ماشین لباسشویی، المنت، میکروسوئیچ درب، برد الکترونیکی ماشین لباسشویی، واتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و سنسور و غیره می باشد که هر یک از آن ها نیاز به داشتن دانش کافی تعمیرکار جهت تعمیر آن می باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در تهران

 

تعمیر لباسشویی کنوود در تهران توسط افراد متخصص و ماهر هومیکسو انجام می شود. شما می توانید با خیال راحت تعمیر ماشین لباسشویی کنوود خود را در هر نقطه ی تهران که حضور داشته باشید به متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود هومیکسو بسپارید.

تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود با توجه به تکنولوژی های پیشرفته اش، امری است کاملا فنی که حتما باید یک شخص متخصص تعمیر آن را انجام دهد.

اگر افراد ناشی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود شما را انجام دهند، احتمالا باید هزینه های گزاف و اضافی ناشی کاری این دسته از افراد را نیز خودتان بپردازید.

در نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در شهران افراد متخصص این زمینه با سال ها تجربه آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان با مناسب ترین قیمت در کم ترین زمان ممکن هستند.

در تعمیرگاه مجاز هومیکسو اولویت افراد بر اساس تعمیر قطعات است نه تعویض آن ها زیرا که تعویض قطعات برای مشتری هزینه بیشتری را به همراه دارد.

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی کنوود در شهران

 

علت بروز اختلال در عملکرد تایمر لباسشویی کنوود

بررسی پمپ تخلیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در شهران پیشنهاد می کند که به منظور آنکه تایمر بتواند مراحل شستشو را کامل انجام دهد، نیاز است که پمپ تخلیه ی آب بررسی شود. پمپ تخلیه در پایان شستشو نقش خارج کردن آب های کثیف از داخل مخزن را بر عهده دارد. اگر پمپ تخلیه خراب شود، تایمر نمی تواند فرآیند شستشو را کامل انجام دهد.

در صورتی که نمایشگر لباسشویی در حین تخلیه ی آب ارور مربوطه را نشان داده و ماشین لباسشویی متوقف شود، باید خیلی سرسع به رفع عیب آن بپردازید.

بررسی دستگیره تایمر

دستگیره ی تایمر قطعه ای است که روی شفت تایمر قرار میگیرد، و با پیچیدن آن می توانید برنامه ی مورد نظر خودتان را اجرا کنید.

دستگیره از جنس پلاستیک بوده و امکان دارد بشکند و به هر حال برای تعویض دستگیره ی تایمر ابتدا شفت را از تایمر خارج کرده و بعد نسبت به خارج کردن و تعویض دستگیره اقدام کنید.

تعمیر تسمه لباسشویی کنوود در شهران

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر تسمه ماشین لباسشویی

اگر با روشن کردن ماشین لباسشویی دیگ شستشو نچرخید ممکن است به دلیل معیوب شدن تسمه ی ماشین لباسشویی باشد ، در اینجا دلایل معیوب شدن تسمه لباسشویی را به منظور تعمیرات لباسشویی کنوود شرح میدهیم :

  1. یکی از مشکلاتی که برای این قطعه به وجود میاید ؛ علت پاره شدن تسمه میباشد که باعث در آمدن تسکه از جای خود می شود.
  2. ممکن است تسمه لباسشویی بی کیفیت شده باشد.
  3. ممکن است تسمه ی لباسشویی شل شده باشد.

 

نحوه چک کردن تسمه لباسشویی :

  • ماشین لباسشویی را خاموش کنید.
  • دیگ شست و شو را با دست بچرخانید.
  • اگر دیگ شست و شو آزادانه و بدون هیچ مشکلی بچرخد، تسمه سالم است.
  • هم چنین ممکن است که اندازه تسمه مناسب نباشد مثلاً اگر تسمه کوتاه یا بلند باشد ، هنگام شروع کار این اندازه ی نامناسب تسمه ماشین لباسشویی به دیگ شست و شو اجازه ی چرخیدن نمی دهد.

تنظیم تسمه ماشین لباسشویی

تنظیم تسمه در ماشین لباسشویی بسیار با اهمیت می باشد اگر تسمه سفت بسته شده باشد باعث فشار به موتور و خرابی می شود و اگر بالعکس تسمه شل بسته شده باشد باعث اتلاف انرژی می‌شود ، اگر تصمیم به تعویض تسمه داشتید، تسمه خراب را به فروشگاه برده و دقیقا سایز همان تسمه با مشخصات تسمه معیوب را خریداری کنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر لباسشویی کنوود در شهران با متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در شهران هومیکسو به شماره تماس 44287993 تماس حاصل کنید تا تعمیرکار متخصص در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی کنوود در شهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *