تعمیر لباسشویی کن وود

تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی

تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی

تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی توسط متخصصین مجرب و متعهد در هومیکسو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات و سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود. کنوود یک شرکت الکترونیکی ژاپنی می‌باشد که فعالیتش را از سال ۱۹۴۶ شروع کرده است. دفتر اصلی این شرکت در منطقه هاچی اوجی شهر توکیوی ژاپن قرار دارد.

زمینه ی فعالیت این شرکت تولید انواع کولر‌ها‌، دستگاه‌های های‌ فای‌، تلویزیون‌ها‌، رادیوآماتور‌ها و همچنین تولید لوازم خانگی بزرگ و خرد از جمله جاروبرقی، ماشین لباسشویی‌، یخچال‌ فریزر، ماکروویو‌ و غذاساز می‌باشد. در سال  ۲۰۰۸ این برند با شرکت جی وی سی ادغام شد و شرکت جی وی سی کورپوریشن را بنا کردند.

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی توسط متخصص

نمایندگی ماشین لباسشویی کنوود در تهران

 

می توان گفت که از مهم‌ ترین وسایل منزل که در دنیای امروز استفاده از آن اجتناب ناپذیر است ماشین لباسشویی ها هستند که اهمیت و کارایی آن ها دقیقا زمانی مشخص میشود که شما لباس ها را با دست مورد شستشو قرار می‌دهید.

اگر بخواهیم به یکی از برند‌های مطرح لوازم خانگی که ماشین لباسشویی نیز یکی از اقلام تولیدی آن است و در ایران معتبر و شناخته شده می‌باشد اشاره کنیم می‌توانیم گروه کنوود را معرفی کنیم. شرکت‌ کنوود همواره در صدد به روز کردن محصولات خود از جمله ماشین‌های لباسشویی که مورد بحث ما در این گفتار می‌باشد هستند و تقریبا اوایل هر سال جدید از آخرین دستاوردهایش رونمایی می کند.

شاید مهم‌ترین ویژگی ماشین لباسشویی‌های کنوود جدید که نسبت به مدل‌های قدیمی آنها را متمایز ساخته، بحث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می‌باشد. امروزه، با استفاده از تکنولوژی ترموجت در لباسشویی‌های جدید کنوود، هم مصرف انرژی به حداقل میزان ممکن خود رسیده است‌،‌ هم کیفیت شستشو بالاتر رفته و همچنین زمان شستشوی لباسها است که به بیش از ۳۰ دقیقه کاهش یافته است.

تکنولوژی کوئیک درایو هم آپشن دیگر بکار رفته در لباسشویی کنوود است که با کمک آن زمان عملکرد دستگاه بسیار کاهش یافته و به نوعی صرفه جویی در عامل زمان بشمار می‌آید. سایر تکنولوژی‌های دیگری که می توان به آنها اشاره کرد، تکنولوژی حباب‌ساز، ترواستیم‌، قفل کودک و … هستند. در ادامه به توضیح تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی می پردازیم.

عیب یابی ماشین لباسشویی کنوود

 

امروزه ماشین لباسشویی ها از ضروری ترین لوازم خانگی هر خانواده ای محسوب می شوند و یافتن مشکلات لباسشویی و یا عیب یابی ماشین لباسشویی، گاهی می تواند باعث ناراحتی شما و یا حتی دردسر ساز شود.

به خصوص وقتی که همه ی لباس های شما کثیف باشند و به استفاده از لباسشویی خود احتیاج دارید، اما دقیقا وقتی لباس هایتان را درون ماشین لباسشویی قرار می دهید، متوجه خرابی لباسشویی خود می شوید.

در این مقاله درباره ی مشکلات متداول ماشین لباسشویی و عیب یابی آنها و در انتها نحوه برطرف کردن مشکلات رایج لباسشویی صحبت می کنیم.

نکته بسیار مهم انجام سرویس یا تعمیرات ماشین لباسشویی، عیب یابی ماشین لباسشویی، برطرف کردن مشکلات رایج مربوط به خرابی دستگاه لباسشویی، همگی بستگی به داشتن دانش تخصصی در رابطه با نحوه ی عملکرد لباسشویی، اجزای مختلف دستگاه و وظایف و کارکرد هر یک و نیز تجربه ی انجام تعمیرات لباسشویی و نیاز به داشتن ابزارآلات خاص دارد.

بنابراین انجام امور تعمیرات وعیب یابی ها ی مربوط به لباسشویی مسئله ای است که در رابطه با آن باید حساسیت زیادی به خرج داد، زیرا هر فردی صلاحیت لازم برای انجام آنها را ندارد. و علاوه بر آن درنهایت دستکاری های ناشی گرانه ممکن است به وارد آمدن خسارات جدی تر به دستگاه نیز بینجامد.

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی توسط متخصص

با توجه به افزایش قیمت های برد لباسشویی کنوود، تعمیر برد و تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی، از نیازهای اصلی در زندگی های امروزی در تهران است. از مهم ترین بخش ها در ماشین لباسشویی، برد آن است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

از سوالات پرتکراری که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند و نمی توانند جواب مناسبی برای آن یافت کنند، علت سوختن برد لباسشویی است که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در کاشانی پیدا میکند. هر یک از عوامل زیر می توانند دلیل سوختن برد ماشین لباسشویی کنوود باشند :

  • نوسانات شدید برقی
  • استفاده بیش از حد از لباسشویی
  • مرطوب شدن برد
  • نگهداری دستگاه در دمای گرم و مرطوب

و احتمال دارد که با نیم سوز شدن و یا سوختن برد مشکلاتی از قبیل موارد زیر برای دستگاه شما پیش آید:

  1. روشن نشدن دستگاه
  2. شروع به کار نکردن ماشین لباسشویی
  3. گرم نشدن آب دستگاه
  4. باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  5. خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین کار
  6. تخلیه نشدن آب داخل مخزن لباسشویی
  7. وجود داشتن یک ارور در روی نمایشگر دستگاه
  8. صدای هشدار ممتد از دستگاه به گوش میرسد
  9. پر شدن بیش از حد دیگ ماشین لیاسشویی از آب

ریست لباسشویی کنوود

هنگامی که دکمه ریست لباسشویی کار نمی کند چه باید کرد؟

ماشین های لباسشویی به دو روش قابل ریست کردن هستند:

  • ریست دستی
  • ریست با دکمه

امروزه اکثر دستگاه‌ هایی که وارد بازار شده اند، همگی دکمه ی ریست را دارا می باشند و تنها با زدن یک دکمه می توانید لباسشویی را ریست کنید؛ اما نوع دیگر نیز که دارای دکمه ریست نیستند، به صورت دستی ریست می شوند. در برخی مواقع ممکن است دستگاه هایی که دارای دکمه ریست هستند، خراب شوند که در این حالت ممکن است قفل کننده ها و یا تایمرها و یا سوئیچ درب دستگاه خراب شده باشند.

در این مواقع برای رفع مشکل لباسشویی بهتر است که از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه ماشین لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی با شماره تماس 44287993 تماس حاصل کنید تا متخصصین ماهر هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و مشکل شما را برطرف نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر لباسشویی کنوود در کاشانی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *