تعمیر لباسشویی کن وود

تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه

تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه

 

تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه توسط تکنسین های مجرب و ماهر هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات انجام می شود.

همیکسو خدمات تعمیر لباسشویی در تهران را بصورت 24 ساعته و با بهترین کیفیت و توسط متخصصین دوره دیده ارائه می دهد.

عیب یابی ماشین لباسشویی کنوود

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه توسط متخصص

معنای انواع کد ارور های ماشین لباسشویی کنوود

در ادامه به بررسی معنای کدهای مختلف ماشین لباسشویی های کنوود پرداخته ایم. بعد از این که متوجه شدید کد خطای کنووود چه معنایی دارد نسبت به رفع مشکل دستگاه، می توانید اقدام کنید اما اگر فنی نیستید و مهارت کافی در این زمینه را ندارید، فوراً با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف نماید.

1.      کد E01 یا Er30 ماشین لباسشویی کنوود

زمانی که درب ماشین لباسشویی کنوود کامل بسته نشده باشد دستگاه این کد خطا را به نمایش در می آورد. درب را طوری ببندید که صدای جا افتادن قفل درب لباسشویی را بشنوید. ممکن است جسمی مانع بسته شدن درب شده باشد و یا میکروسوئیچ دستگاه خراب شده باشد. میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی قطعه ای است که توسط یک اهرم با بسته شدن درب لباسشویی فعال می شود و اجازه فعالیت به موتور را می دهد.

میکروسوئیچ اجازه کار کردن ماشین لباسشویی را تازمانیکه درب دستگاه باز باشد را نمی دهد. اگر درب دستگاه کاملاً بسته شده اما همچنان این کدها نمایش داده می شوند و همچنان ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند باید میکروسوئیچ را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. هومیکسو یکی از نمایندگی های تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه است که برای حل هر مشکلی می تواند به شما کمک کند.

2.      کد E02 یا Er10 ماشین لباسشویی کنوود

این کد خطا نشان دهنده ی این است که فشار آب کم می باشد. یعنی سطح آب لباسشویی کم شده و در زیر هیتر قرار دارد. ممکن است شیر ورودی آب ماشین لباسشویی یا شیر برقی معیوب شده باشد یا اینکه فشار آب خانه به شدت کاهش یافته است.

برای حل کردن مشکل و متوقف کردن کد خطا باید در ابتدا شیر ورودی آب ماشین لباسشویی کنوود را بررسی کنید که فیلتر توری مانند آن مسدود نشده باشد. اگر شیر ورودی آب نیاز به تعویض داشت با جایگزین کردن آن مشکل حل می شود. اگر مشکل همچنان ادامه داشت لباسشویی را از برق کشیده و با یک تعمیرکار ماهر تماس بگیرید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی کنوود

 

از جمله موارد اصلی که می تواند در علت روشن نشدن لباسشویی های مختلف (سطلی و درب از روبرو) تاثیر گذار باشند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. برق دستگاه وصل نشده باشد.
  2. سوئیچ درب معیوب باشد.
  3. خرابی موتور
  4. ایراد در تایمر
  5. گرمای بیش از حد
  6. ایراد در سنسور سطح آب
  7. ایراد در برد الکترونیکی فرمان دستگاه

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود

نقش موتور در علت روشن نشدن ماشین لباسشویی

 

موتورهای ماشین لباسشویی می توانند از مسئله ساز ترین اجزای این دستگاه باشند، موتور، قطعه ی مرکزی است و کل دستگاه لباسشویی را هدایت می کند، بدون موتور، هیچ کاری توسط لباسشویی ممکن نیست.

اگر مسئله ای در دستگاه وجود دارد، احتمال دارد، موتور آن ایراد داشته باشد. دلیل این امر این است که انرژی مکانیکی لازم را به قطعات داخلی ماشین لباسشویی را موتور به دستگاه می دهد. قطعاتی چون پمپ و گیربکس عملکردشان وابسته به موتور لباسشویی است.

خوشبختانه، مسائل مربوط به ماشین لباسشویی فقط به چند دسته محدود می شوند که بسیاری از آنها مربوط به موتور می شوند. موتور شرایطی را ایجاد می کند که دستگاه قادر باشد با آب پرشده، چرخیده و تخلیه ی آب را انجام دهد.

در حالی که برخی از قطعات ارزان قیمت و کوچکتر در ماشین لباسشویی به راحتی قابل تعمیر هستند، اما بعضی قطعات نیاز به نظر کارشناسی دارند و نیاز است که تعویض شوند.

دلیل اینکه چرا ماشین لباسشویی روشن نمیشود ممکن است مشکل از موتور دستگاه باشد. ماشین های لباسشویی به گونه ای طراحی شده اند که حداقل عمر 10 ساله داشته باشند، بنابراین در بیشتر مواقع، ایرادات بسیار جزئی هستند.

شایع ترین دلایلی که باعث می شود ماشین لباسشویی متوقف شود و روشن نشود در ورودی آب، یا مواد شوینده بیش از حد و نامناسب و بارهای لباس نامتعادل است. می توانید چهار مرحله ذیل را برای رفع ایراداتی که علت روشن نشدن ماشین لباسشویی هستند اجرا کنید.

 

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه توسط متخصص

الف- مرحله اول

درب ماشین لباسشویی را ببندید.

هنگام باز بودن درب، ماشین های لباسشویی بطور خودکار متوقف می شوند.

لباس ها را برداشته و کمی آن را در مخزن دستگاه حرکت دهید.

اگر ماشین لباسشویی با حوله یا پوشاک سنگین بارگیری شده باشد، ممکن است نامتعادل شده باشد.

دستگاه تا زمانی که لباس ها تنظیم نشود، شروع به کار نمی کند.

ب- مرحله دوم

هنگام استفاده از مواد شوینده معمولی توسط دستگاه هایی با مدل های جدیدتر ممکن است سبب توقف لباسشویی شود.

برنامه شستشو را مجدد اجرا کنید و از مواد شوینده ی مناسب و به میزان لازم استفاده کنید.

پ- مرحله سوم

محل های اتصال آب و ورود را بازرسی کنید.

که گرفتگی و یا نشتی شیلنگ های ورودی را کنترل کنید.

برای این کار لازم است که شیلنگ ها را با عبور دادن آب تست کنید.

ت- مرحله چهارم

کنترل کنید دو شاخه ی دستگاه به پریز برق اصلی وصل باشد.

از سیم های فرعی، هرگز برای ماشین های لباسشویی استفاده نکنید.

فیوز را نیز بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که انجام سرویس های به موقع و دوره ای، همواره باعث می شود، طول عمر دستگاه بالاتر رفته و ایرادات لباسشویی، زودتر شناسایی و رفع می شوند.

نمایندگی ماشین لباسشویی کنوود در تهران

به منظور خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود، هومیکسو در سراسر نقاط تهران دارای نمایندگی می باشد و خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه یکی از این مراکز می باشد.

نمایندگی ماشین لباسشویی کنوود در تهران خدمات تعمیر لباسشویی را بصورت 24 ساعته و با بهترین کیفیت و توسط متخصصین دوره دیده ارائه می دهد.

در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی تان، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه با شماره های 33142528 و نیز 33812686 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیر لباسشویی کنوود شما انجام گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی کنوود در افسریه کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *