تعویض باطری جاروشارژی مولینکس

تعویض باتری جاروشارژی مولینکس

تعویض باتری جاروشارژی مولینکس

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس

تعویض باتری جاروشارژی مولینکس  در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس  در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس  در تهران ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس  در تهران یکی از معتبرترین نمایندگی هاست که به دلیل تعدد و پراکندگی شعبات خود در تهران سرعت عمل بالایی در خدمت رسانی به مشتریان خود دارد. راه های ارتباطی با نمایندگی مولینکس برای شهروندان عزیز تهرانی می تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر وجود دارد.

پس از ثبت درخواست در اسرع وقت پیک نمایندگی با مراجعه به درب منزل، دستگاه شما را تحویل گرفته و به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس می برد و پس از تعمیر باز پس می گرداند و یا با موافقت شما تعمیرکار در محل به مکان مورد نظر شما اعزام می گردد.

شما دوستان عزیز میتوانید در صورتی خرابی باتری جاروشارژی برای تعویض باتری جاروشارژی مولینکس خود به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس مراجعه و مشکل خود را در زمینه تعویض باتری جاروشارژی مولینکس حل نمایید.

بهترین مدل جارو شارژی مولینکس

نکته ی مهم در خرید جاروشارژی نوع کاربرد آن است، زیرا انواعی از آن ها فقط سطوح خشک مانند خاک را جمع آوری می کنند و انواعی دیگر هر دو سطح آب و خاک را جمع آوری می کند و می توان توصیه کرد نوعی که توانایی جمع آوری مایعات را دارد بهترین نوع جاروشارژی می باشد.

تعویض باتری جاروشارژی مولینکس

از ویژگی های باتری نیکل کادمیوم طول عمر بسیار بالا، مقاومت بسیار زیاد در برابر تاثیرات الکتریکی و مکانیکی مخرب، مقدار دشارژ خود به خودی بسیار پایین و مقدار مقاومت داخلی بسیارپایین می توان اشاره کرد.

برای خرید باتری جارو شارژی باید به مشخصات جارو توجه کرد که در آن چند سلول باتری SC  استفاده می شود.

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان برای خرید باطری جاروشارژی دارند این است که در این باطری از الگوی واحدی جهت سری شدن پیروی نمی کنند و هر برند برای خود الگوی خاصی دارد.

سلول های باتری نیکل کادمیوم می توانند با سرعت های مختلفی شارژ شوند که بستگی به ساختار باطری دارد،جریان شارژ باتری معمولامتناسب با ظرفیت نامی باتری است .

هر چه که جریان شارژ باتری بیشتر باشد دمای باتری به سرعت بالا می رود، البته فرایند شارژ باتری نیکل کادمیوم یک فرایند گرماگیر است اما هنگامی که باتری نزدیک به شارژ کامل باشد دمای آن به سرعت بالا می رود و به 45 تا 50 درجه می رسد که بعضی از شارژرها از طریق دما متوجه شارژ کامل باتری شده و فرایند شارژ رامتوقف می کنند.

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی

اگر مشکلات و خرابی‌هایی که در این قسمت ذکر خواهد شد، برای جارو شارژی شما پیش آمد، می‌توانید با هومیکسو تماس گرفته و از تعمیرکاران حرفه‌ای جارو شارژی آن مرکز جهت تعمیرات دستگاه معیوب خود کمک بگیرید تا به بهترین نحو ممکن دستگاه جارو شارژی شما را تعمیر نمایند.

در آموزش تعمیرات جارو شارژی مشکلات و ایرادات متداول اینگونه ذکر شده‌اند.

شایع ‌ترین ایراد‌ها و خرابی‌های جاروهای شارژی عبارتند از:

  • جارو شارژی روشن می‌شود، اما چراغ نشانگر آن از کار افتاده و روشن نمی‌ شود.
  • موتور جارو شارژی ضعیف شده است.
  • جارو شارژی خاموش شده و دیگر روشن نمی ‌شود.
  • جارو شارژی هنگام کار صدای بسیار زیادی می‌ دهد.
  • جارو شارژی هنگام کار لرزش زیادی دارد.
  • قدرت مکش جارو شارژی بسیار کم شده است.
  • کلیدها و دکمه‌های روی جارو شارژی کار نمی‌کنند.

آموزش تعمیرات و رفع ایرادات و مشکلات جارو شارژی

تعویض باتری جاروشارژی مولینکس

تعویض باتری جاروشارژی مولینکس

جارو شارژی از آن وسایل مهم است که در اکثر مواقع کار جاروبرقی را برای ما انجام می‌دهد. البته جارو شارژی‌ها وسیله‌های حساسی نیز هستند و اگر به خوبی مراقب آنها نباشیم در طول مدت استفاده ممکن است دچار مشکلات و خرابی‌هایی بشوند. در این بخش به آموزش تعمیرات جارو شارژی و رفع ایرادات و مشکلات آن خواهیم پرداخت.

گاهی از جارو شارژی بوی سوختگی بلند می‌شود، علت آن چیست؟

بوی سوختگی دستگاه جارو شارژی اغلب به تسمه‌ی دستگاه مرتبط است.

  • تسمه وظیفه‌ی منتقل کردن نیروی محرکه به غلتک برس را بر عهده دارد، اگر از جای خود خارج شود یا دچار پارگی شود نمی ‌تواند کارش را به درستی انجام دهد.
  • علاوه بر این موارد سوختن تسمه نیز می‌تواند باعث ایجاد بوی سوختگیِ لاستیک مانند شود.

اگر تسمه ‌ی دستگاه را بررسی کردید و مشکل از آن نبود،

  • باید موتور دستگاه را بررسی کنید، چرا که ممکن است به دلیل استفاده‌ی زیاد یا تمام شدن عمر مفید، موتور دستگاه سوخته شده باشد . بهترین کار در این حالت خرید یک موتور جدید و جایگزین کردن آن با موتور سوخته است.

علت ایجاد صدای غیرطبیعی جارو شارژی

در مقاله آموزش تعمیرات جارو شارژی از دلایل ایجاد صدای غیرطبیعی در دستگاه جارو شارژی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدای زیاد جارو شارژی نیز احتمال دارد به دلیل شکستن بلبرینگ تولید شود که در این صورت بلبرینگ نیاز به تعویض خواهد داشت.
  • صدای زیاد جارو شارژی نیز ممکن است به دلیل کثیف بودن فیلتر باشد که با شستشوی آن برطرف می‌شود، اما در صورت تمیز نشدن فیلتر بایستی تعویض گردد.
  • همچنین این صدای غیر طبیعی ممکن است با وجود گرفتگی در لوله، برس و یا پارویی دستگاه ایجاد شود. با چک کردن آنها یکی از احتمالات ایجاد صدای غیرعادی را برطرف کنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه جاروشارژی شما و نیاز پیدا کردن به تعویض باتری جاروشارژی مولینکس ، هرگز خودتان اقدام به تعمیر جاروشارژی نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس به شماره  تماس 22737566  تماس بگیرید تا خدمات تعمیر جاروشارژی مولینکس در تهران و همچنین تعویض باتری جاروشارژی مولینکس شما توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مولینکس در تهران شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعویض باتری جاروشارژی مولینکس در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *