تعویض باطری جاروشارژی بلک اندکر

تعویض باتری جاروشارژی بلک اندکر

تعویض باتری جاروشارژی  بلک اندکر

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر

نمایدگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر

تعویض باتری جاروشارژی بلک اندکر در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر در تهران ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر در تهران یکی از معتبرترین نمایندگی هاست که به دلیل تعدد و پراکندگی شعبات خود در تهران سرعت عمل بالایی در خدمت رسانی به مشتریان خود دارد. راه های ارتباطی با بلک اندکر برای شهروندان عزیز تهرانی می تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر وجود دارد.

پس از ثبت درخواست در اسرع وقت پیک نمایندگی با مراجعه به درب منزل، دستگاه شما را تحویل گرفته و به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر می برد و پس از تعمیر باز پس می گرداند و یا با موافقت شما متخصص تعمیرات در محل به مکان مورد نظر شما اعزام می گردد.

درصورتی که برای باتری جاروشارژی شما مشکلی جدی پیش آمد شما میتوانید برای تعویض باتری جاروشارژی بلک اندکر به نمایندگی تعمیرات جاروشارزی بلک اندکر همیکسو مراجعه کرده و مشکل خود را حل نمایید .

مشکلات و ایرادات متداول در تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر

روشن نشدن جارو شارژی متداول ترین مشکل در این وسیله ی برقی است که می تواند به یکی از عوامل زیر مربوط باشد.

  • خرابی برد جارو شارژی بلک اندکر
  • خرابی موتور جارو شارژی بلک اندکر
  • خرابی دکمه های جارو شارژی بلک اندکر
  • ایراد در شارژر جارو شارژی بلک اندکر ممکن است بویین آن سوخته باشد و راه حل تعویض این قطعه است.
  • ایراد در قسمت باطری جارو شارژی بلک اندکر پس از چندین سال کارکرد باطری ها دچار فرسودگی شده دیگر شارژ نمی شوند راه حل تعویض باطری است.
  • کثیف بودن فیلتر جارو شارژی تمیز نمودن مرتب فیلتر جاروشارژی بسیار مهم است و می تواند باعث طولانی تر شدن عمر مفید جارو شارژی شود.

بهترین مدل جارو شارژی بلک اندکر

نکته ی مهم در خرید جاروشارژی نوع کاربرد آن است، زیرا انواعی از آن ها فقط سطوح خشک مانند خاک را جمع آوری می کنند و انواعی دیگر هر دو سطح آب و خاک را جمع آوری می کند و می توان توصیه کرد نوعی که توانایی جمع آوری مایعات را دارد بهترین نوع جاروشارژی می باشد.

باتری جارو شارژی بلک اندکر

هرچند جاروهای شارژی از لحاظ ابعاد کوچک و از لحاظ ساختار ساده به نظر می آیند اما باید گفت که در ساخت این دستگاه ها بخصوص در نسل جدید آنها از تکنولوژی های نسبتا پیچیده ای استفاده شده است.

و این یعنی در صورت بروز ایراد در این دستگاه بهتر این است که مسئولیت تعمیر آن به دست یک تکنسین متخصص آن دستگاه و برند سپرده شود تا با یک تعمیر صحیح و اساسی تمامی مشکلات آن رفع شود.

تعداد نمایندگی هایی که در سطح شهر تهران اقدام به تعمیر جاروشارژی های برند بلک اندکر می نمایند کم نیستند اما نکته ی مهم در زمینه ی تعمیرات دستگاه های برقی انتخاب بهترین نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر است که با بکارگیری تعمیرکاران کارآزموه و دوره دیده که دانش خود را به روز کرده و از ابزارآلات و شیوه های نوین در تعمیر وسیله ی معیوب بهره ببرند.

آموزش تعمیرات و رفع ایرادات و مشکلات جارو شارژی

تعویض باتری جاروشارژی بلک اندکر

تعویض باتری جاروشارژی بلک اندکر

جارو شارژی از آن وسایل مهم است که در اکثر مواقع کار جاروبرقی را برای ما انجام می‌دهد. البته جارو شارژی‌ها وسیله‌های حساسی نیز هستند و اگر به خوبی مراقب آنها نباشیم در طول مدت استفاده ممکن است دچار مشکلات و خرابی‌هایی بشوند. در این بخش به آموزش تعمیرات جارو شارژی و رفع ایرادات و مشکلات آن خواهیم پرداخت.

چگونه از باتری دستگاه شارژی خود محافظت کنیم ؟

محل مناسب نگهداری از باتری

اگر برای مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی‌کنید، (یک هفته یا بیشتر) پک باتری را از دستگاه جدا کنید، (باتری کاملاً تخلیه شده باشد) باتری را در محل خشک و خنک نگهداری کنید و از قرار دادن در محیط‌ های گرم، مرطوب و در معرض گرد و غبار اجتناب کنید. هرگز باتری را کنار اجسام فلزی قرار ندهید.
هرگاه دستگاه روشن است هرگز باتری اصلی را از دستگاه جدا نکنید.

 باتری لیتیوم یون  LI-ION

این باتری‌ها آخرین نوع از باتری‌های موجود در بازار هستند و در برابر اثر حافظه، مقاومند و تاثیر چندانی برآنها ندارند. در عوض مشکل این باتری ها این است که در صورت OVERCHARGED کردن آنها و یا عدم استفاده طولانی از آنها در حالت فول شارژ، کارایی خود را از دست می‌دهند.

باتری خود را سالم نگه دارید

قبل از اینکه اولین بار از باتری استفاده کنید، آنرابه مدت ۱۲ ساعت یا حداقل زمان موجود شارژ کنید. این مورد در دفترچه راهنمای کلیه دستگاه های مجهز به باتری نیز درج شده است. برای استفاده از باتری، آنرا بطور کامل شارژ کنید و تا زمانی که به طور کامل تخلیه نشده از برق استفاده نکنید. (این کار برای باتری‌های نیکل-کادمیم و نیکل-متال هیبرید مانع از تاثیر «اثر حافظه» می‌شود).برای باتری‌های لیتیوم-یون این امر مانع از OVER CHARCHING می‌شود.
هرگز باتری را به مدت طولانی بلااستفاده رها نکنید. حتی اگر شما بیشتر وقت‌ها از برق شهر استفاده می‌کنید (مانند دستگاه الکتروشوک)، بطور منظم از باتری دستگاه هم استفاده کنید و آن را در شرایط مناسب نگهداری کنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه جاروشارژی شما و نیاز پیدا کردن به تعویض باتری جاروشارژی بلک اندکر، هرگز خودتان اقدام به تعمیر جاروشارژی نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر به شماره  تماس 22737566  تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی جاروشارژی بلک اندکر در تهران و همچنین تعویض باتری جاروشارژی بلک اندکر شما توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات جاروشارژی بلک اندکر در تهران شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعویض باتری جاروشارژی بلک اندکر در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *