تعمیر ماکروفر وایز

تعمیر ماکروفر وایز

تعمیر ماکروفر وایز و تعمیرات ماکروفر وایز

شرکت هومیکسو دارای نمایندگی های مجاز در سراسر تهران می باشد که مشتریان می توانند در صورت دریافت خدمات و تعمیر ماکروفر وایز خود نسبت به منطقه ای هستند از این خدمات بهرمند شوند. آنچه در تعمیرات ماکروفر وایز بیشتر از قبل اهمیت دارد، کسب رضایت اکثریت مشتریان است و به همین دلیل خدمات به

گونه ای طراحی شده است تا این نتایج از آن حاصل گردد.با افزایش ارتباطات اجتماعی و رسانه ای بسیاری از مراکز توانسته اند روش هایی را ابداع کنند تا خدمات به شیوه ای ساده تر به مشتریان ارائه گردد. تعمیر ماکروفر وایز نیز با استفاده از این خدمات توانسته بهترین موقعیت را برای هر شهروند تهرانی فراهم کند و این امر

نتایج مثبت زیادی را به دنبال داشته است.

تعمیر ماکروفر وایز

نکاتی وجود دارد که در زمینه خرید ماکروفر باید به آن دقت کرد که شامل مواردی:

  • در نظر داشته باشید در هنگام خرید ماکروفر ، ماکروفر توکار ،فر داخل کابینت ، ماکروفر های معمولی ، ماکروفر و سولاردام موجود است.
  • قیمت ماکروفر و ماکروف رومیزی معمول از همهارزانتر می باشد.
  • قدرت ماکروفر یعنی قدرت ماکروفر با وات اندازه گرفته می شود که برای پخت و پز مورد استفاده قرار میگیرد.
  • اندازه ماکروفر نسبت به فضا و حجم استفاده شما مهم میباشد.
  • ماکروفری که میگیرید باید غذا گرم کند یخ ها را آب کند و غذا را بپزد.
  • ماکروفر دارای صفحه چرخشی و المنت می باشد که بستگی به نیاز و نوع درست کردن غذا دارد که انتخاب با توجه به نیاز مشتری میباشد.

خدمات و تعمیرات تخصصی ماکروفر وایز

استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

قطعاتی که توسط کارشناسان فنی تعمیرات ماکروفر وایز مورد استفاده قرار می‌گیرد از قطعات اورجینال و فابریک می‌باشند. بنابراین بعد از عیب یابی و تعمیرات ماکروفر وایز می‌توانید همانند روز اول از آن بهره بگیرید و نگرانی از بابت خراب شدن مجدد این وسیله پر کاربرد نداشته باشید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

دریافت خدمات از تعمیر تخصصی ماکروفر وایز سبب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. زیرا دیگر نیاز به حمل ماکروفر تا محل تعمیرگاه و دریافت خدمات وجود نخواهد داشت.

برای تعمیرات ماکروفر وایز کافی است تا با نمایندگی های مجاز شرکت هومیکسو تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شوند.

همچنین تعمیرگاه‌های نامعتبر هزینه بسیار زیادی جهت تعمیر ماکروفر وایز و تعویض قطعات دریافت خواهند کرد. از این رو به هیچ عنوان ماکروفر را به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و افراد مبتدی نسپارید. تا فرآیند عیب یابی و تعمیر ماکروفر وایز به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ‌گونه مشکلی صورت گیرد.

برای دریافت خدمات مورد نیاز تان کافی است تا همین الان گوشی تلفن را بردارید و با نمایندگی مجاز ماکروفر وایز تماس بگیرید.

توجه:چیزی که بیشتر باعث نگران شدن شما مشتریان میشود جرقه زدن ماکروفر میباشد و این موضوع مبنا بر دلیل خرابی دستگاه شما نیست .در این مواقع ابتدا بلافاصله ماکروفر خود را خاموش کنید ، باید قبل از سرویس دهی خازن را تخلیه کنید.هنگام کار ماکروفر جرقه زد ابتدا حفره های داخلی ماکروفر بررسی کنید و از ظروف فلزی و آلمینیومی برای ماکروفر جدا خودداری فرمایید.

 

دلایلی که باعث خرابی ماکروفر وایز می شود شامل مواردی:

  1. گرم نشدن مواد غذایی
  2. سروصدا زیاد ماکروفر حین گرم شدن مواد غذایی
  3. عمل نکردن صحیح تایمر ماکروفر
  4. باز نشدن درب ماکروفر
  5. نچرخیدن ماکروفر
  6. خاموش شدن خودکار ماکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن ماکروفر
  8. روشن نشدن لامپهای داخل ماکروفر
  9. روشن نشدن ماکروفر یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن نشدن خودکار ماکروفر
  12. بسته نشدن درب ماکروفر و خراب بودن میکروسوئیچ
  13. مشاهده ارور و پیغام ارور

و…

تعمیرات ماکروفر وایز

نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آن از خرابی ماکروفر جلوگیری می کند ، شامل:

  • دستگاهی که دچار ضربه خوردگی، شکستن شیشه و عیب شده است را به هیچ عنوان روشن نکنید. در استفاده از ماکروفر بسیار این موضوع حیاتی می باشد که درب آن کاملا بسته شده باشد و دستگاه دچار ضربه، شکستگی و شل شدن نوار دور درب نباشد. این عوامل سبب ایجاد امواج الکترومغناطیسی شدید و آسیب رسیدن به انسان می گردد.
  • هرگز بر روی ماکروفر چیزی قرار ندهید. معمولا محفظه ای در بالا یا کنار ماکروفر قرار داده شده است که مربوط به فن دستگاه می باشد و هرگز نباید روی آن پوشانده شود. پوشاندن آن باعث نپختن کامل غذاها می شود.
  • هنگامی که درون دستگاه چیزی نیست آن را روشن نکنید. برای اینکه خیالتان از ناگهانی روشن شدن دستگاه راحت باشد همیشه یک استکان آب درون آن قرار دهید تا در صورت روشن شدن، امواج جذب شده را جذب کند.
  • سینی گردان و یا قفسه ماکروفر را بلافاصله بعد از استفاده، به هیچ عنوان نشویید. ای کار باعث شکسته شدن سینی شیشه ای ماکروفرمی شود که در پیدا کردن آن هم با مشکل مواجه می شوید.
  • مواد غذایی خیلی چرب را در ماکروفر قرار ندهید زیرا ممکن است روغن آن جوشیده و باعث جرقه در ماکروفر شود.
  •  از ماکروفر نباید برای تهیه غذا و گرم کردن آن در تعداد بسیار بالا استفاده نمود.
  •   هرگز موادي چون کيسه فريزر، کيسه نايلون، روزنامه يا فويل آلومينيوم را داخل مايکروفر قرار ندهيد.

 

نمایندگی های مجاز ماکروفر وایز در سراسر تهران:

غرب تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر وایز در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر وایز در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر وایز در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر وایز در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

 

جهت تعمیر کردن ماکروفر وایز خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177147330

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *