تعمیر اجاق گاز گگنو

تعمیراجاق گاز گگنو

تعمیر اجاق گاز گگنو ، تعمیرات اجاق گاز گگنو

تعمیرات اجاق گاز گگنو کاریست بسیار تخصصی که باید تکنسین ربوطه از مهارت بالایی برخوردار باشد که اولا به طور صحیح عیب یابی کند مشکل اجاق گاز را به طوردرست تشخیص دهد و بعد برای تعمیر اجاق گاز گگنو اقدامات ازم را اتخاذ کند.تعمیرات لوازم خانگی گگنو کاریست بسیار تخصصی و پیچیده و اصلا تعمیر اجاق گاز گگنو را خودتان انجام ندهید چون به مشکل خواهید خورد و آسیب های جدی به دستگاه میزنید و با این هزینه های زیاد لوازم خانگی به صرفه نخواهد بود به دلیل ایرادی جزئی دستگاه خود را تعویض کنید بلکه با تماس گرفتن با مرکز تعمیر اجاق گاز گگنو و ثبت سفارش تعمیر تکنسین های با تجربه مرکز تعمیرات اجاق گاز گگنو به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیرات لوازم خانگی به ویژه تعمیر اجاق گاز، جز آن دسته از مهارت‌هایی است که تعمیرکار باید دانش و تجربه بالایی داشته باشد. اگر برای تعمیر اجاق گاز گگنو خود به دنبال مجرب‌ترین تکنسین می‌گردید، پس برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار اجاق گاز روی متخصصین  شرکت هومیکسو حساب کنید و ی به صورت آنلاین و یا تلفنی با ما در ارتباط باشید تا به صورت رایگان به شما مشاوره بدهیم. و در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز گگنو خود تکنسین مربوطه را به محل ورد نظرتان اعزام کنیم.

تعمیر اجاق گاز گگنو

تعمیر اجاق گاز گگنو

درباره برند گگنو

در سال 1683 به عنوان کارخانه چکش و میخ در بخش جنوبی آلمان پایه گذاری شد. در دهه 1880 طی انقلاب صنعتی ، گاگنا (گگنو) به عنوان محلی که محصولات جدید پدید می آمدند بنام بود. سالها گگنو دوچرخه ، علامات لعابی ، کوره های گازی و ذغال سنگی و بسیاری محصولات دیگر تولید می کرد. در سال 1961 به عنوان یک مارک لوکس بین المللی شناخته شد ، زمانی که تولید لوازم های خانگی با بهترین کیفیت را آغاز نمود.

مشکلات متداول اجاق گاز گگنو

شعله اجاق گاز دود می‌زند:

در ترکیب گاز و هوا مقدار گاز بیشتر از حد معمول بوده و برای حل این مشکل باید مقدار گاز را کم کنید.

شعله‌های گاز روشن نمی‌شود:

اگر شعله‌های اجاق گاز روشن نمی‌شود نگران نباشید شاید دلیل آن تجمع چربی و مایعات باشد.

دمای داخل فر به دمای تنظیم شده نمی‌رسد:

المنت‌های گاز یا جرقه زن و یا سنسور دمای داخل فر به درستی عمل نمی‌کند و ممکن است خراب شده باشد.

نکات ایمنی اجاق گاز گگنو

۱- به هنگام استفاده از اجاق گاز دقت نمایید که اندازه ظرف با سرشعله متناسب باشد.

۲- از ظروف دارای سطح ناصاف و محدب و یا ظروف نامتقارن استفاده ننمایید.

۳- در صورت عدم استفاده طولانی مدت از اجاق گاز حتما شیر اصلی گاز را ببندید.

۴- هنگام استفاده از اجاق گاز و تا مدتی بعد از آن سطح اجاق گاز بسیار داغ است. در این حالت در تماس با آن دقت نمایید، همچنین از ریختن مایعات سرد روی سطح اجاق و یا شبکه های چدنی جدا خودداری فرمایید.

۵- شبکه های چدنی شکننده هستند لذا هنگام استفاده از اجاقگاز  یا هنگام شستشو به این موضوع دقت فرمائید و از وارد آوردن ضربات ناگهانی به انها خودداری کرده مراقب باشید که این قطعات نیفتند. (حتی از ارتفاع

کم)

تعمیرات اجاق گاز گگنو

تعمیر اجاق گاز گگنو

تمیز کردن اجاق گاز و فر:

اگر روی گاز غذا سر رفت فوراً شعله را خاموش کرده و از شعله دیگری استفاده کنید و آن قسمت را تمیز نمایید.در صورتی که از این کار غفلت کردید و زمانی به سراغ لکه رفتید که کاملاً سوخته و روی اجاق ماندگار شده است، ابتدا مدتی دستمال خیس رویش قرار دهید تا نرم شود، سپس با دستمال نرمی روی آن را پاک کنید.بعد روی آن را با پودر لکه‌گیر بپوشانید و به آرامی مالش دهید تا لکه کاملاً تمیز شود.

برطرف کردن جرم اجاق گاز

مخلوط چهار قاشق جوش شیرین و چهار قاشق آب داغ را با استفاده از یک مسواک نرم و کهنه روی جرم های اجاق گاز بمالید و بعد از ده دقیقه با اسفنج پاک کنید.

جرم گیر اجاق گاز

پنج قاشق جوش شیرین، سه قطره مایع ظرفشویی و چهار قاشق سرکه را با هم مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. این خمیر یک جرم گیر خانگی است که برای تمیز کردن اجاق گاز وکف قابلمه توصیه می شود. خمیر را روی محل مورد نظر بمالید و بعد از ده دقیقه با دستمال پاک کنید.

تمیز کردن میله های آهنی گاز

اغلب به طور مرتب روی گاز را تمیز می کنند  اما به تمیزی میله های آهنی روی گاز توجه چندانی نمی کنند. این میله ها به مرور زمان جرم می گیرد. تمیز کردن میله ها کاری سخت نیست و با استفاده از روشی که در زیر آمده ، می توان کار را آسان تر کرد.
ابتدا از سرد شدن میله ها مطمئن شوید، سپس از روی گاز بردارید.
میله ها را در تشت بزرگی حاوی آب قرار دهید به گونه ای که آب روی آن را کاملا بپوشاند.
به آب، یک چهارم پیمانه آمونیاک اضافه کنید و بگذارید حداقل ۳ساعت خیس بخورند.
سپس آن ها را از آب دربیاورید و با آب ولرم کفی بشویید، سپس با آب ولرم آبکشی و خشک کنید و دوباره روی گاز قرار دهید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گازتان میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید،

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل اجاق گازتان تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02122737566

02144287993

 

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *