تعمیر ماکروفر میدیا

تعمیر ماکروفر میدیا

تعمیر ماکروفر میدیا ، تعمیرات ماکروفر میدیا

تعمیر ماکروفر میدیا به صورت تخصصی زیر نظر متخصصین تعمیرات ماکروفر میدیا انجام میشود و تمامی هزینه های دریافتی از شما زیر نظر اتحادیه خواهد بود و از لوازم اورجینال برای تعمیرات استفاده میشود و تجربه بالای تعمیرکاران در این حوزه باعث میشود به صورت صحیح عیب یابی کنند دستگاه را و در صورت خرابی قطعه مورد نظر را تعمیر کنند به جای تعویض مگر در این حالت که قطعه معیوبسوخته باشد و دیگر قابل تعمیر نباشد.

تعمیرات ماکروفر میدیا

تعمیرات ماکروفر میدیا

مشکلات رایج در تعمیرات ماکروفر میدیا

جرقه زدن ماکروفر میدیا

اگر ظرفی که در داخل ماکروفر می گذارید مناسب برای ماکروفر نباشد و فلزی باشد احتمال ایجاد جرقه را بالا می برد.

برخی از ماکروفر ها یک پایه دارند که مانند یک طبقه است. اگر ماکروفر دارای یک پایه فلزی غیراستاندارد باشد و رنگ قفسه و یا پلاستیک زیر پایه ها از بین رفته باشد این عامل موجب جرقه زدن ماکروفر میدیا می شود و نهایتا منجر به تعمیر ماکروفر میدیا می شود.

کار نکردن دکمه های پنل ماکروفر میدیا

دلیل ممکن برای کار نکردن دکمه ماکروفر میدیا می تواند یک صفحه کنترل معیوب باشد. اگر صفحه کنترل اصلی معیوب باشد، ممکن است با عدم نمایش اعداد و خطوط بر روی صفحه نمایش مواجه شوید. این مشکل معمولا به دلیل از بین رفتن لحیم یا یک خازن معیوب ایجاد می شود.

دلیل دوم قطع شدن مدار می تواند باشد و راه حل این مشکل لحیم کاری است. با این حال، اگر شما تجربه ای در تعمیرات ماکروفر میدیا و لحیم کاری مدار سیم کشی مهارت لازم را ندارید، بهتر است به دنبال یک تعمیرکار ماکروفر حرفه ای بگردید.

• نچرخیدن صفحه ماکروفر میدیا

اولین دلیل برای نچرخیدن بشقاب ماکروفر میدیا، ایرادی از موتور بشقاب می باشد.استفاده از ظروف سنگین غذا بر روی صفجه گردان ماکروفر میدیا به موتور گرداننده فشار وارد می کند و موجب فرسودگی آن می شود. این مشکل در تعمیر ماکروفر میدیا در بیش تر مواقع با تعویض موتور بر طرف می شود.

یکی دیگر از دلایل رایج عدم نچرخیدن صفحه ماکروفر میدیا اشکال از کوپلینگ موتور چرخاننده ی بشقاب شیشه ای آن می باشد. پایه اتصال می تواند شکسته شده یا از جای خود در آمده باشد. اکثر ماکروفر ها دارای یک بشقاب شیشه ای گرد هستند که توسط یک پایه ی چرخاننده کار می کند. اکثر این بشقاب ها دارای یک پایه ی سه جانبه می باشند که به راحتی از موتور جدا شوند.

یک دلیل دیگر که در عیب یابی ماکروفر میدیای که صفحه آن نمی چرخد در نظر گرفته می شود، وجود مانعی در مسیر گردش آن باشد. برخی مواقع ممکن است خرده غذا هایی زیر صفحه گردان بچسبد و مانع حرکت آن شود.در این صورت، ممکن است نیاز باشد صفحه گردان را به خوبی تمیز کنید. بشقاب شیشه ای و پایه ی چرخاننده ی آن را در بیاورید. هر دو را با آب گرم و صابون بشویید تا تمام ذرات چسبیده بر روی آن که مانع حرکت صفحه گردان می شود از بین بروند.

تعمیر ماکروفر میدیا

تعمیرات ماکروفر میدیا

• ماکروفر میدیا که به یکباره خاموش می شود

یکی از مشکلات به وجود آمده،خاموش شدن ناگهانی ماکروفر میدیا است به طوری که دستگاه ۵ تا ۱۰ ثانیه شروع به کار می کند و سپس از کار می افتد. تمام ماکروفر ها دارای فن می باشند. این فن هنگام روشن شدن ماکروفر به کار می افتد تا مگنترون را خنک نگه دارد. اگر ماکروفر شروع به کار کند اما فن به کار نیوفتد، ممکن است ماکروفر به دلایل ایمنی به طور اتومات متوقف شود. به صدای فن گوش کنید. اگر صدای کار کردن آن را نمی شنوید، احتمالا باید موتور فن دستگاه را تعمیر یا تعویض کنید.
اگر درب ماکروفر میدیا کاملا چفت نشده باشد، کار نخواهد کرد. حتی اگر درب آن کمی باز باشد، ماکروفر کار نمی کند. اگر ماکروفر برای لحظاتی شروع به کار کرد و سپس متوقف شد، ممکن است به دلیل شل شدن چفت درب آن باشد. برخی ماکروفر ها همچنین دور تا دور درب خود یک لایه ی درز گیر پلاستیکی دارند. چک کنید که این درز گیر پاره یا خراب نشده باشد.
در گذشته، بیشتر ماکروفر ها یک دکمه ی برجسته چرخشی داشتند. امروزه، ماکروفر ها با صفحه کلید های لمسی کنترل می شوند و نسبت به دکمه های برجسته ی قدیمی حساستر می باشند. زود خاموش شدن ناگهانی ماکروفرمیدیا ممکن است به دلیل وجود مدت زمان کوتاه بر روی صفحه کلید لمسی باشد. سوسو زدن (قطع و وصل شدن) صفحه نمایش ماکروفر هم برخی اوقات یکی دیگر از نشانه های این مشکل می باشد.

•  ماکروفر میدیا که چراغش روشن نمی شود

یکی از رایج ترین دلایل این مشکل سوختگی لامپ می باشد. برای بررسی و برطرف کردن این مشکل، شما باید ابتدا ماکروفر را از برق بکشید و سپس فیوز قسمتی که ماکروفر می باشد را قطع کنید. دریچه ی ماکروفر خود را شناسایی کنید و پنل آن را با باز کردن پیچ های آن در بیاورید. محفظه ای دارای لامپ هالوژن را پیدا کرده و پوشش آن را در آورید. لامپ را باز کنید و آن را بیرون آورید و لامپی جدید را جایگزین آن کنید. با توجه به ولتاژ جریان بالا و احتمال وقوع شوک الکتریکی، تعویض قطعات الکترونیکی در ماکروفر بسیار خطرناک است. پس بهتر است از یک تکنسین ماکروفر کمک بگیرید.
دلیل دیگری که در تعمیر ماکروفر میدیا در نظر گرفته می شود وجود مشکلی در صفحه کنترل اصلی دستگاه باشد. قبل از چک کردن صفحه کنترل اصلی، اطمینان یابید که لامپ، سیم کشی ها و سوکت و … همگی، ایرادی نداشته باشند. حال با استفاده از یک مولتی متر، صفحه کنترل اصلی را چک کنید. این کار به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که صفحه کنترل، ولتاژ مناسبی به سوکت لامپ ارسال می کند. اگر نه، ممکن است لازم باشد آن را تعویض کنید و این کار تنها توسط یک تکنسین ماکروفر متخصص انجام می شود.

مورد دیگر مشکل سوکت لامپ آن باشد. اما قبل از چک کردن یا تعویض سوکت لامپ، باید لامپ را به طریقی که در بالا ذکر شد، تعویض کنید. با این حال اگر لامپ چراغ هنوز کار نمی کند، شما باید با یک مولتی متر سوکت آن را برای تداوم جریان برق در آن چک کنید. اگر سوکت لامپ هیچ تداوم جریان الکتریکی ای نشان ندهد، در این صورت ممکن است نیاز به تعویض آن توسط یک تکنسین متخصص داشته باشید.

 

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفرتان با مرکز تعمیرات ماکروفر میدیا تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر ماکروفر میدیا شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل ماکروفرتان تکنسین مربوطه را برای تعمیرات ماکروفر میدیا شما به محل مورد نظر اعزام میکنند.

02122737566

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *