تعمیر ماکروفر تکا

تعمیر ماکروفر تکا در سعادت آباد

تعمیر ماکروفر تکا در سعادت آباد ، نمایندگی ماکروفر تکا در سعادت آباد

امروزه ماکروفر یکی از لوازم آشپزخانه پر کاربرد مجسوب میشود که جای اجاق گاز و فر را گرفته و استفاده روزانه ما در محل کار و خانه باعث خراب شدن بیشتر این وسیله میشود از همین رو برای اینکه نیاز به تعمیر ماکروفر تکا در سعادت آباد نداشته باشید بهتر است نکات استفاده صحیح و نکهداری درست از این وسیله را بیاموزید تا با رعایت نکات ایمنی  از خراب شدن این وسیله جلوگیری کنید و نیازی به تماس با نمایندگی ماکروفر تکا در سعادت آباد نداشته باشید.

برای تعمیرات تخصصی ماکروفرتان کافیست با نمایندگی ماکروفر تکا در سعادت آباد تماس حاصل کنید تا کمتر از یک ساعت خود را به محل مورد نظرتان برسانند و اقدامات لازم برای تعمیر ماکروفر تکا در سعادت آباد را انجام دهند.

تعمیر ماکروفر تکا در سعادت آباد

نمایندگی ماکروفر تکا در سعادت آباد

رایج ترین مشکلات ماکروفر که نیاز به تعمیر دارد و نمایندگی تعمیر ماکروفر تکا در سعادت آباد آن را برطرف میکند، شامل:

فیوز سوزاندن ماکروفر

گیر کردن دکمه های پنل

از کار افتادن گریل

روشن نشدن ماکروفر

از کار افتادن پنل ماکروفر

باز نشدن درب ماکروفر

مشاده کد خطا و ارور روی صفحه نمایش

صدای غیر نرمال ماکروفردر حین کار

جرقه زدن ماکروفر

نکات مهم برای استفاده صحیح از ماکروفر

برای خشک کردن وسیله های نمناک ( اعم از هرگونه اسباب بازی، میوه ها، سبزیجات، حیوانات کوچک خانگی، و لباسها و هر چه را که شاید به ذهنتان بیاید ) از ماکروفر استفاده نکنید زیرا باعث برق گرفتگی و آتش سوزی و انفجار می شود.

غذاهایی که به صورت قوطی کنسرو و در بسته هستند (انواع خورشت های آماده و شیشه های در بسته ) را به هیچ وجه در ماکروفر قرار ندهید زیرا باعث خرابی، انفجار و یا آتش سوزی دستگاه می شوند.

از گذاشتن هرگونه اشیائی مثل حوله، روزنامه و ….  بر روی ماکروفر و جلوی دستگاه خودداری کنید. بعضی از اجسام انرژی الکترومغناطیسی را جذب کرده و آن را ساطع می نمایند.

از زمان بندی پخت غذا با توجه به مقدار آن مطمئن شوید. برای مقدار غذاهای کمتر زمانبندی کمتری مورد نیاز می باشد و در صورت زمانبندی زیاد احتمال آتش گرفت غذا بالا می رود.

برای گرم کردن مایعاتی مثل خورش، انواع سوپ ها و نوشیدنی ها از ظروفی که لبه بلند و نازک دارند استفاده نکنید. این مدل غذاها را یک بار قبل گذاشتن در ماکروفر و یک بار در حین گرم شدن هم بزنید تا تمام قسمت غذا بصورت یکنواخت گرم شود.

به هنگام بیرون آوردن ظرف مراقب باشید، احتمال دارد غذا به دمای جوش رسیده ولی حباب در آن ایجاد نشده باشد و هنگام بیرون آوردن حباب بزند و شما را بسوزاند. پیشنهاد می شود یک دقیقه بعد از خاموش شدن ماکروفر درب دستگاه را باز کرده و غذا را بیرون بیاورید.

تعمیر ماکروفر تکا در سعادت آباد

تعمیر ماکروفر تکا در سعادت آباد

فویل های آلمینیومی

این نکته را حتما می دانید که وسایل آهنی را اصلا نباید در ماکروفر قرار دهید و این امر در مورد فویل های آلمینیومی نازک نیز برقرار است. فویل های نازک سریعا داغ می شوند ممکن است بر اثر افزایش دمای زیاد آتش گرفته و حتی باعث آتش سوزی خانه شما نیز بشود.

ظروف چینی

یکی از نکاتی که کمتر رعایت می شود در مورد ظروف چینی است. برخی از این ظروف رگه هایی از آهن در داخل رنگ و یا جنس آن وجود دارد و بعد از برخورد با امواج جرقه می زنند. در این حالت شاید جرقه ها باعث آتش سوزی شوند و یا حتی ظرف شما بشکند.

میوه و سبزی

از قرار دادن هر گونه میوه و سبزی در داخل ماکروفر جدا خودداری کنید. این امر در کنار آن که می تواند باعث سمی شدن و از بین رفتن خواص میوه و سبزی ها شود، مشکلات دیگری نیز به وجود می آورد. برخی از میوه ها به امواج حساس هستند و ممکن است از داخل منفجر شوند همچنین سبزی ها نیز امکان دارد آتش بگیرند.

تخم مرغ

اگر وقت کم دارید و می خواهید یک تخم مرغ را درست کنید حتما از اجاق گاز استفاده کنید و آن را در ماکروفر قرار ندهید. تخم مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی است و یک پوست سخت نیز بر روی آن قرار دارد. قرار دادن تخم مرغ زیر امواج باعث انفجار آن و یا حتی از کار افتادن دستگاه شما شود.

پلاستیک

یکی دیگر از موادی که نباید در ماکروفر قرار دهید پلاستیک است چرا که بعد از برخورد با امواج ممکن است سمومی را وارد غذا کند. قبل از اینکه ظرف را در دستگاه قرار دهید روی آن را بخوانید تا مطمئن شوید که قابلیت استفاده در ماکروفر را داشته باشد. برخی از ظروف غیر استاندارد بعد از گرم شدن آب می شوند و این میتواند برای غذا شما بسیار مضر باشد همچنین ظرف شما نیز بی استفاده می شود.

  • چگونه یک ماکروفر کثیف را تمیز کنیم؟

چگونه میله های آن را پاک کنیم

  1. تمام میله‌هارا از دستگاه جدا کنید.
  2. یک سطل تا تشت را با آب گرم به همراه یک پاک کننده‌ی ساده چند منظوره‌ی پر کنید. اجازه دهید تا مدتی بر روی آن بماند و لکه ها و کثیفی ها را از بین ببرد. اگر امکانش بود آن را یک روز کامل در همان حال رها کنید. مراقب باشید به وان آسیب نزند.
  3. سپس آن را با یک پد پاک کننده و یا پشم فولادی خوب پاک کنید.
  4. اگر خواهان تمیزی بیشتر هستید با جوش شیرین و آبلیمو خمیری تهیه کرده و روی فر گازی بریزید.

در صورت بروز هر گونه ایرادی برای ماکروفر خود میتوانید با تکنسین های نمایندگی ماکروفر تکا در سعادت آباد تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن در هر زمانی که شما هستید برای تعمیر و یا نصب و سرویس دوره ای ماکروفر شما به محل اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماکروفر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده ، تکنسین مربوطه را برای تشخیص صحیح ایراد دستگاه به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *