تعمیر ماکروفر بیمکث

تعمیر ماکروفر بیمکث

تعمیر ماکروفر بیمکث ، تعمیرات ماکروفر بیمکث

با خراب شدن ماکروفر شما باید به دنبال مرکز تعمیر ماکروفر بیمکث باشید تا با تعمیرات ماکروفر بیمکث شما آسیب های بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

امروزه در دنیای ماشینی ، به نظر می رسد که همه می خواهند کارهای شان را با سرعت هر چه بیشتر بدون کاهش کیفیت در انجام امور به سرانجام برسانند ، ویژگی های چنین شیوه زندگی حتی در آماده سازی غذا نیز تأثیر گذار خواهد بود، به همین دلیل شرکت های تولیدی لوازم خانگی مایکروفر ها را روانه بازار کردند که در سرعت بسیار پایین تری و کیفیت بالاتر نسبت به اجاق گازهای معمولی غذا را برای خانواده تهیه کند، اگر از این دستگاه کارآمد درست استفاده شود از هزینه تعمیر ماکروفر بیمکث کاسته می شود در ادامه مقاله به را ه هایی برای عمر بیشتر ماکروفر شما توصیه هایی را متذکر میشویم.

تعمیرات ماکروفر بیمکث

تعمیرات ماکروفر بیمکث

تمیزکاری ماکروفر بیمکث در مرکز تعمیرات بیمکث

تمیز کردن ماکروفر به صورت مرتب از خرابی در کار دستگاه و تعمیر ماکروفر بیمکث می کاهد .

عدم حفظ اجاق در یک وضعیت تمیز می تواند منجر به خسارت شود و سطح کثیف  می تواند بر عمر دستگاه تاثیر بگذارد و احتمالا منجر به یک وضعیت خطرناک در ماکروفر بیمکث شود .

  • از پودرهای تمیزکننده فلزی، پاک کننده های ساینده، پد های پشمی، استفاده نکنید.چونکه می تواند به کنترل پنل، و سطوح داخلی و خارجی اجاق ها آسیب برساند. استفاده از یک اسفنج با مواد شوینده خفیف یا یک حوله کاغذی با پاک کننده شیشه ای اسپری کافی است ،  شیشه پاک کننده اسپری را به یک حوله کاغذی بمالید و به طور مستقیم بر روی مایکروفر اسپری نکنید.
  • در فواصل منظم، به ویژه اگر ناپایداری رخ داده است، صفحه چرخان را برداشته و پایه ی مایکروفر را پاک کنید.
  • ماکروفر با صفحه چرخان کار می کند ، هنگامی که میز متحرک برای تمیز کردن برداشته شده است، ماکروفر را اجرا نکنید.
  • برای تمیز کردن سطوح داخلی، جلو و عقب درب و باز کردن درب از پاک کننده، آب و پارچه نرم استفاده کنید.

مهم: اجازه ندهید چربی یا ذرات مواد غذایی در اطراف درب ماکروفر بیمکث قرار گیرند.

  • برای لکه های سفت و سخت، یک فنجان آب در ماکروفر بیمکث برای مدت 2 یا 3 دقیقه جوش کنید تا بخار شود و لکه های سفت و سخت را نرم کند سپس می توانید بعد از خنک شدن با حوله کاغذی لکه های نرم شده را پاک کنید .
  • هنگام تمیز کردن اجاق ماکروفر از وسایل بخارزا استفاده نکنید.
  • برای از بین بردن بوی ناشی از سوختی یا مواد غذایی طبخ داده شده کافی است چند قطره آب لیمو در فنجان آب اضافه کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه بجوشد به طور معجزه آسایی بوی نا مطبوع از بین خواهد رفت .

 

مزایای استفاده از ماکروفر

ماکروفر در پخت و گرم کردن غذا سریع تر از اجاق گازهای معمولی هستند. بعضی ویتامین ها وقتی غذا با ماکروفر پخته شود بیشتر از حالتی که با اجاق گاز پخته شود باقی می مانند. زیرا زمان طولانی در پخت مواد مغذی در غذا را از بین می برد. ماکروفر به جای استفاده از گاز و سوخت های فسیلی از برق استفاده می کند که باعث می شود اثر کربن کاهش پیدا کند. ماکروفر غذا را برشته نمی کند؛ مخصوصا پروتئین را. موجودات خطرناک و غیر مفید زمان کمتری برای رشد کردن در غذا دارند زیرا غذا در زمان کوتاهی در دمای بالایی قرار می گیرد و فورا استفاده می شود.
تمام ماکروفرهای مدرن با کلیدهای خاموش کننده ای ساخته شده اند که زمانی که در آن باز باشد، دستگاه را از کار کردن باز می دارد. بعضی از مدل ها دارای سنسورهایی هستند که بخار و یا سطح دما را تشخیص داده و پخت غذا را در نقطه معینی متوقف کرده تا غذا خشک نشود. همچنین ماکروفرها باید دارای استانداردی باشند که مبنی بر این است که نباید بیش از 5 میلی وات بر سانتی متر مربع را بیش از 2 اینچ از واحد تابش انجام دهند. این استاندارد از به وجود آمدن هر گونه مشکل برای کسانی که در قلبشان از باتری استفاده می کنند، جلوگیری می کند.اگر ماکروفر شما از کار افتاده و یا دیگر مثل قبل کار نمیکند با گارانتی ماکروفرخود تماس بگیرید تا برای تعمیرات ماکروفر بیمکث اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت تمام شدن زمان گارانتی دستگاه خود با شرکت ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه مصوب نمایندگی و اتحادیه ماکروفر شما را تعمیر کنند. برای اینکه ماکروفر شما دیرتر نیاز به تعمیر پیدا کند بهتر است نکات زیر را رعایت کنید.

تعمیرات ماکروفر بیمکث

تعمیر ماکروفر بیمکث

توصیه هایی برای دیر تر خراب شدن ماکروفر بیمکث

  • يکي از مواردي که هنگام استفاده از ماکروفر مي‌تواند واقعا اتفاق بيفتد، انفجار ظروف محتوي مايعات است. گاهي گرم کردن آب و مايعات ديگر در اين اجاق‌ها موجب مي‌شود که مايع مورد نظر، بدون اينکه بجوشد، به دمايي بالاتر از نقطه جوش خود برسد. اگر اين مايع داغ، داخل ظرف حرکت کند در اثر به‌هم زدن يا تکان خوردن مي‌تواند موجب انفجار ظرف و مجروح شدن شخص شود. براي جلوگيري از چنين واقعه و خطرات مشابه به توصيه‌هاي زير عمل کنيد:
    – پودر قهوه، کاکائو، چاي کيسه‌اي و مانند آن را قبل از قراردادن آب در اجاق، داخل ليوان قرار دهيد.
    – مايعات را هميشه قبل از حرارت دادن به‌هم بزنيد.
    – مواد غذايي را به مدت طولاني نپزيد.
    – غذا را در ميانه پخت به‌هم بزنيد.
    – قبل از دست زدن به ظرف محتوي مواد داغ، چند دقيقه صبر کنيد.
    – قبل از غذا دادن به کودک، حتما ميزان داغي غذا را امتحان کنيد.
    – نگذاريد پوشش پلاستيکي به غذا بچسبد.
    – پوشش پلاستيکي را از يک طرف آزاد کنيد.
    – هنگام برداشتن پوشش ظرف، صورت خود را نزديک نبريد.
    – هنگام جابه‌جا کردن ظروف داغ، کودکان را از محل دور کنيد.
    – بطري شير يا آب کودک را هرگز در مايکروفر گرم نکنيد، براي اين‌کار از دستگاه مخصوص گرم کردن بطري استفاده کنيد.
    – در ماکروفر حتما از صفحه‌هاي گردان استفاده کنيد تا غذا به طور يکنواخت بپزد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیرات ماکروفر بیمکث به محل مورد نظرتان اعزام میکنند.

02177147330

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *