تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان در پیروزی

تعمیر ماکروفر بوتان در پیروزی ، نمایندگی ماکروفر بوتان در پیروزی

تعمیر ماکروفر بوتان در پیروزی به دست متخصصین آموزش دیده نمایندگی ماکروفر بوتان در پیروزی انجام میشود که با آموزش های تخصصی که تعمیرکاران ما دیده اند در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را بر طرف میکنند و از هزینه های اضافی بابت تشخیص نادرست شما را نجات میدهند ،  هدف اصلی تمام تکنسین های ما اول از همه تعمیر قطعه معیوب هست و در نهایت اگز سوخته بود و قابل تعمیر نبود به اجبار قطعه را با یک قطعه اورجینال تعویض میکنند از بابت اصل بودن قطعات اصلا نگران نباشید زیرا تمامی قطعات از نمایندگی دریافت میشود و زیر نظر اتحادیه اصناف میباشد.

تعمیرماکروفر بوتان در پیروزی

نمایندگی ماکروفر بوتان در پیروزی

بسیاری از افراد جهت تعمیر ماکروفر بوتان در پیروزی به نمایندگی و یا رفتن به کارگاه های معتمد خود بر سر دو راهی قرار می گیرند. که البته همیشه رفتن به نمایندگی های مجاز در اولویت قرار دارد. زیرا که اگر وسیله ای دارای گارانتی باشد، این نمایندگی ها بدون پرداخت هزینه به تعمیر لوازم خانگی می پردازند. علاوه بر این، تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی باعث می شود که از قطعات ساخت همان شرکت و یا کارخانه به جای قطعات معیوب استفاده شود.

نمایندگی ماکروفر بوتان در پیروزی

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در پیروزی

ماکروفر یکی از لوازم خانگی ست که انقلابی در آشپزخانه های مدرن بر پا کرده است. امروزه در بسیاری از خانه ها و رستوران ها، پختن و گرم کردن غذا با دستگاه های ماکروفر که بسیار ساده و سریع انجام می شود، جایگزین روش های پخت سنتی شده است. این وسیله طراحی شده است تا غذا را با استفاده از پرتوهای الکترومغناطیسی که اشیا را از درون گرم می کند، بپزد. این وسیله برای گرم کردن سریع غذا استفاده شده و کارهای زمان بری مانند ذوب کردن کره یا گرم کردن َآب را به سرعت انجام می دهد. پخت و پز ایمن با ماکروفر مستلزم شناخت محدودیت ها و در عین حال منافع پخت غذا در این دستگاه است.

در صورت استفاده صحیح از ماکروفر، می توان با این دستگاه به روشی آسان و سریع برای پخت و پز و آماده سازی غذا دست یافت بدون این که خطری برای سلامت ما داشته باشد. اما ممکن است بعد از مدتی ماکروفرتان مانند قبل کار نکند و یا اصلا کارنکند بنابراین برای اجرای هریک از روش های تعمیر ماکروفر بوتان در پیروزی باید از یک تکنسین مجرب و مسلط بر قطعات این دستگاه کمک گرفت. در غیر این صورت ممکن است ماکروفر شما به درستی تعمیر نشده و در آینده با مشکلات جدی تری در این دستگاه مواجه شوید.در این صورت  شما میتوانید با نمایندگی ماکروفر بوتان در پیروزی تماس بگیرید و در خواست خود را مطرح کنید.حالا به عمده ایراد ها و خرابی های ماکروفر اشاره میکنیم که عبارتند از:

نمایندگی ماکروفر بوتان در پیروزی

نمایندگی ماکروفر بوتان در پیروزی

در این قسمت تعدادی از مشکلات احتمالی که امکان دارد برایماکروفر شما رخ دهد را برای شما بیان می کنیم:

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماکروفر

۴ –  باز نشدن درب ماکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار ماکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی ماکروفر

۹–  روشن نشدن ماکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱–  روشن شدن خودکار ماکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب ماکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکات مهم برای استفاده صحیح از ماکروفر

برای خشک کردن وسیله های نمناک ( اعم از هرگونه اسباب بازی، میوه ها، سبزیجات، حیوانات کوچک خانگی، و لباسها و هر چه را که شاید به ذهنتان بیاید ) از ماکروفر استفاده نکنید زیرا باعث برق گرفتگی و آتش سوزی و انفجار می شود.

غذاهایی که به صورت قوطی کنسرو و در بسته هستند (انواع خورشت های آماده و شیشه های در بسته ) را به هیچ وجه در ماکروفر قرار ندهید زیرا باعث خرابی، انفجار و یا آتش سوزی دستگاه می شوند.

از گذاشتن هرگونه اشیائی مثل حوله، روزنامه و ….  بر روی ماکروفر و جلوی دستگاه خودداری کنید. بعضی از اجسام انرژی الکترومغناطیسی را جذب کرده و آن را ساطع می نمایند.

از زمان بندی پخت غذا با توجه به مقدار آن مطمئن شوید. برای مقدار غذاهای کمتر زمانبندی کمتری مورد نیاز می باشد و در صورت زمانبندی زیاد احتمال آتش گرفت غذا بالا می رود.

برای گرم کردن مایعاتی مثل خورش، انواع سوپ ها و نوشیدنی ها از ظروفی که لبه بلند و نازک دارند استفاده نکنید. این مدل غذاها را یک بار قبل گذاشتن در ماکروفر و یک بار در حین گرم شدن هم بزنید تا تمام قسمت غذا بصورت یکنواخت گرم شود.

به هنگام بیرون آوردن ظرف مراقب باشید، احتمال دارد غذا به دمای جوش رسیده ولی حباب در آن ایجاد نشده باشد و هنگام بیرون آوردن حباب بزند و شما را بسوزاند. پیشنهاد می شود یک دقیقه بعد از خاموش شدن ماکروفر درب دستگاه را باز کرده و غذا را بیرون بیاورید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی  دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02133812686

02133142528

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *